Missä proteiinijauheessa paras hinta/laatu suhde?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käyttänyt fast whey+ (hyvänmakuinen, pirun kallis 26e säkki) sekä sportlife whey100 (ei mikään kovin hyvänmakuinen, ainakaan suklaa tai raaka kaakao, edullinen 18e säkki)

Muita, mieluiten marketista saatavia?
Paljon on vaihtoehtoja ainakin ja nuo nyt on olleet sellaisia jotka vaikuttavat ihan hyviltä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No marketista et ainakaan saa mitään hyvää hinta/laatu suhteen omaavaa heraa.

Smartsupps Whey on ainaki omasta mielestäni ollut tähän mennessä paras hinta/laatu suhteen omaava perushera. 28,95e/2kg säkki.

No marketista et ainakaan saa mitään hyvää hinta/laatu suhteen omaavaa heraa.

Smartsupps Whey on ainaki omasta mielestäni ollut tähän mennessä paras hinta/laatu suhteen omaava perushera. 28,95e/2kg säkki.

No tässä on kyllä kilohinta kohdillaan, kiitos vinkistä. Onko tuo suklaa juotavan makuista? Ei nyt hyvää tartte olla mutta juotavaa. Joskus ostin banaanisuklaata ja meni kyllä roskiin koko säkki kun oli niin hirveetä kuraa

Lisääkin saa laittaa :)

Fitnesstukulta Starnutritionia. Hera80 60e/4kg. Gaineri 40e/4kg. Ja maistuu "normaalilta". Ei ehkä ihan samanmakuinen kuin fastilla, mutta helvetin hyvää siltä.

ebn:n self nutrition heraproteiini-isolaattia 16€/kg,ei postikuluja yli 40€ tilauksiin

Ravintoarvot: 100 g

Energiaa: 400 kcal
Proteiinia: 84 g
Hiilihydraattia: 4 g
Rasvaa: 3 g

No tässä on kyllä kilohinta kohdillaan, kiitos vinkistä. Onko tuo suklaa juotavan makuista?

Suklaa on todella hyvää, mansikka myös. Vanilja on vähä sellane mikä ei maistu niin paljoa, mutta kyllä sekin juotavaa on.:D

Nusnus 4kg SSwhey maksaa n.5e vähemmän, kuin Starnutritionin pussi;) SN:llä on tosin hiiren verran enemmän makuvaihtoehtoja.

MyProtein Impact Whey, -15% joka viikko tarjolla, jolloin esim. maustamaton tulee maksamaan alle 10e/kilo, eikä maustetut versiotkaan paljoa yli kympin. Isolaattiakin saa ~16e kilohintaan. Maistuvatkin hyviltä ja sisällön pitäisi kunnossa olla. Ei voi kuin suositella.

Fitnesstukulta Starnutritionia. Hera80 60e/4kg. Gaineri 40e/4kg. Ja maistuu "normaalilta". Ei ehkä ihan samanmakuinen kuin fastilla, mutta helvetin hyvää siltä.

Starnutritionit hommattu (vanilja), mutta onko ne kaikki noin äklömakeita? Tuon vanilja on ainakin minulle vähän liian makea, smoothien joukossa menee, mutta paljaaltaan :X
Ootteko maistaneet sitä vanilja bear makua? Onko yhtä makea?

Ja miltä se mauton maistuu? Pystyykö sitä juomaan sellaisenaan vai onko se tarkoitettu lähinnä smoothieisiin tms?

Starnutritionit hommattu (vanilja), mutta onko ne kaikki noin äklömakeita? Tuon vanilja on ainakin minulle vähän liian makea, smoothien joukossa menee, mutta paljaaltaan :X
Ootteko maistaneet sitä vanilja bear makua? Onko yhtä makea?

Ja miltä se mauton maistuu? Pystyykö sitä juomaan sellaisenaan vai onko se tarkoitettu lähinnä smoothieisiin tms?

Vanilja bear :D Tuosta kesän hittimaku. Mutta joo, se on selkeästi paras tähän mennessä vastaan tullut maku halpisproteiineista. Maistuu hieman Ville Vallattomalle.

Kyllähän nuo ovat melkein kaikki yhtä makeita ja äklöjä. Veteen kun tekee ja käyttää vettä hieman reippaammin, niin tulee jo "siedettävämpää". Maustamattomasta ei ole kokemusta, mutta kyllä monet sitäkin käyttävät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis miten niin Star Nutrition mansikka liian makeaa? Minulla mansikka ja vanilja pear ja ihan mauttomia molemmat. Kuin uittaisi aaltopahvia ja tekisi siitä mössöä, sen makusii noi on.

MyProtein Impact Whey, -15% joka viikko tarjolla, jolloin esim. maustamaton tulee maksamaan alle 10e/kilo, eikä maustetut versiotkaan paljoa yli kympin. Isolaattiakin saa ~16e kilohintaan. Maistuvatkin hyviltä ja sisällön pitäisi kunnossa olla. Ei voi kuin suositella.

Sanokaapas nyt että miten tuon -15% löytää kun tuo 10% löytyy samantien mutta en löydä tuota 15% koodia.

Zone-sarja -42%
Vanilja bear :D Tuosta kesän hittimaku. Mutta joo, se on selkeästi paras tähän mennessä vastaan tullut maku halpisproteiineista. Maistuu hieman Ville Vallattomalle.

Kyllähän nuo ovat melkein kaikki yhtä makeita ja äklöjä. Veteen kun tekee ja käyttää vettä hieman reippaammin, niin tulee jo "siedettävämpää". Maustamattomasta ei ole kokemusta, mutta kyllä monet sitäkin käyttävät.

No justiinsa tälleen oon tehnytkin, ei muuten pysty juomaan jos käyttää ohjeessa mainittua vesimäärää.

Siis miten niin Star Nutrition mansikka liian makeaa? Minulla mansikka ja vanilja pear ja ihan mauttomia molemmat. Kuin uittaisi aaltopahvia ja tekisi siitä mössöä, sen makusii noi on.

eikai mansikasta kukaan oo puhunutkaan :D
Vanilja bear taitaa lähteä seuraavaksi kokeiluun, jos siis ei ole liian makea. Tai tuo smartssup merkki, sen suklaa ainakin saanut hyvät arvostelut. Suklaan maku ei oikein vain taida sopia mun marjasmoothieen :/

Tuota aina jaksan ihmetellä ku porukka valittaa että on liian makeaa, tai liian mautonta. Imo aiiika hyvin saa veden määrällä itse päättää asiasta.

Tuota aina jaksan ihmetellä ku porukka valittaa että on liian makeaa, tai liian mautonta. Imo aiiika hyvin saa veden määrällä itse päättää asiasta.

Itse en henk. koht jaksa salin jälkeen enää juoda mitään puolta litraa nestettä kun salilla on sitä jo reippaasti tullut nautittua. Tuohon vaniljaan kun laittaa sen 4-5dl vettä niin pystyy jo jotenkin juomaan, ohjeen mukaisella määrällä ei kyllä mene itselleni alas, kun taas toisen valmistajan vanilja ei ole ollenkaan makeaa ja 2,5dl nestemäärällä tulee hyvää. Ja laimeneehan se vaniljan makukin siinä samalla kun makeutta yrittää laimentaa. Eli sama juoda sitten maustamatonta.
En ole muutenkaan mikään aspartaamin suurin ystävä, se on PAHAA!

eli mieluummin itse käytän mahdollisimman pientä määrää nestettä :)

Pahus kun oikeastaan kaikki mainitut ovat aspartaamilla makeutettuja.... Tietääkö kukaan mitään muita halpoja heroja, jotka ovat makeutettuja jollain muulla?
Tietysti voisi kokeilla ostaa maustamatonta ja makeuttaa itse vaikka kaakaojauheella tms.

Pahus kun oikeastaan kaikki mainitut ovat aspartaamilla makeutettuja.... Tietääkö kukaan mitään muita halpoja heroja, jotka ovat makeutettuja jollain muulla?
Tietysti voisi kokeilla ostaa maustamatonta ja makeuttaa itse vaikka kaakaojauheella tms.

Miksi aspartaami on ongelma? Stevialla makeutettuja on jonkin verran, googleen "whey 80 stevia", niin löytyy useampikin kauppa jotka noita myy. Kilohinnat ei ole paljoa aspartaamiversioita korkeampia, mutta maku on __kuulemma__ perseestä. Makua en ole itse siis testannut, mutta pieni vaara saatta piillä. Jos ongelma aspartaamin kanssa on vain korvien välissä, niin sitten suosittelen vetämään sillä makeutettuja tuotteita ihan hyvällä ruokahalulla vaan. Sokerilla en lähtisi heraa makeuttamaan, kaakaojauhekin(ei tumma) sisältää sokeria.

Eihän se tuo fastin hera80 maksa sittarissa kun vajaa 17e/kg ja ainakin cookies and cream ja lime valkosuklaa hakkaa maultaan kaikki muut mitä oon tähän mennessä maistanu. Ei tuo 1e/kg kalliimpi hinta luulis kenenkään taloutta kaatavan..

Eihän se tuo fastin hera80 maksa sittarissa kun vajaa 17e/kg ja ainakin cookies and cream ja lime valkosuklaa hakkaa maultaan kaikki muut mitä oon tähän mennessä maistanu. Ei tuo 1e/kg kalliimpi hinta luulis kenenkään taloutta kaatavan..

Eihän se noin halpaa oo. Se fastin pussukka on 600g ja maksaa jotain 17-18e?

Eihän se noin halpaa oo. Se fastin pussukka on 600g ja maksaa jotain 17-18e?

No niimpäs onki. Sain noi kaks makua maistiaisina niin kattelin vaan pussien hinnat viimeks ku kaupassa kävin. Eipä ne sitte ookkaa nii edullisia ku oon kuvitellu.. sääli ku maku on kuitenki hemmetin hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom