On se kumma jos 200€ veistä ei pysty koneessa pesemään. Siis tuosta quotesta päätellen vaikuttaa, ettei veitsiä saisi koneessa pestä. Jos veitset maksavat 200 € ja pitäisi kestää eliniän niin minkälaista käyttöä tuolla tarkoitetaan. Säilytetään salkussa ja näytellään kavereille, saako niillä leikata jotain.
Ihan vain mielenkiinnosta kun täällä näyttää olevan ammattilaisia langoilla, että kuinka suuri ero noilla 200 € veitsillä on esim. fiskarsin 20 € veitseen. Huomaako sen eron tällainen normikäyttäjä vai pitääkö olla pro. Itse kyllä huomasin selvän eron tuon 20 € Fiskarsin ja tällaisen 15 € veitsisarjan (jossa on hieno teräksinen veitsipukki) välillä. Onko näillä 200 € mackeillä ja 20 € Fiskarseilla yhtä suuri ero vaiko suurempi. Itse olen innostunut tekemään salaatteja tuon veitsen (Fiskars 20€) oston myötä kun tuntuu, että se leikkaa kuin tyhjää vain, tarvitsee vain näyttää veistä tomaatille tms. ja hyvä tulee.
Vinkki kaikille "kotikokeille" vaihtakaa ihmeessä ne "veitset" joissa on hieno veitsipukki edes tuollaisiin 20 € veitsiin, eron huomaa varmasti.