Missä mättää?

Olen 20 vuotias nuorimies ja olen pelannut ikäni jääkiekkoa aina viime kevääseen saakka jolloin lopetin sen. Sen jälkeen painoa ei ole tullut yhtään lisää, mutta jotenki näytän paljon turvonneemmalta. Kaveritkin ovat sanoneet samaa.

Kävin kehonkoostumusmittauksessa ja sieltä seuraavat arvot: Läski 13,8%, vesi 61% ja lihas 39%.
Nuo ei minulle sen enempää kerro. Painan 90kg ja olen 181cm pitkä. Mahassa ei ole hirveästi rasvaa semmonen normaali maha, päkki ei kuitenkaan näy. Kylkiluut paistaa selvästi ku nostaa kädet ylös.

Haluaisin saada painon tuonne 80-82kg, jolloin lihakseni näkyisivät paremmmin. Millä keinoilla eteenpäin? Mistä pitää painon lähteä läskistä? nesteet? Dokaamisen lopetin tuossa 3vkoa sitten. Sitä ennen tuli otettua noin kerran viikossa reilusti puudutusainetta. Kaikki vinkit on eteenpäin, ja kiitos jo etukäteen!:hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
löyty joo, osaisko kukaa kommentoida mitä mun pitäs kehosta saada pois?

Varmaan kannattaa rasvasta hankkiutua eroon? Oon kuullu että lihakset on ihan kiva juttu, eikä nestekään kai pahitteeks ole. Teet vaan niinku tossa sanotaan niin ei voi mennä väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom