Missä ajassa olette kasvaneet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Kyselen ihan mielenkiinnosta, että miten pitkä aika on mennyt kun on alkanut näkymään selvästi tuloksia? Joskus näkee/kuulee, että jengi on treenannut tyyliin kymmeniä vuosia, kun taas toisaalta lukee, että jopa muutaman kuukauden jälkeen alkaa lihaksia näkymään, mikäli treeni on ollut tarpeeksi tehokasta. Kertokaa oma tarinanne...

Näkyvää tulosta tuli parin kuukauden jälkeen. Riippuu aikapaljon rasvoista ja lähtötilanteesta. Itse olin niin rasvaton, että näky aika nopeesti. Pelkkää luuta ja nahkaa alottaessa.

Painon puolesta ei juurikaan kehitystä ole tullut 5kk treenaamisella, mutta peilin kautta huomaa lihasten kehityksen. Rasvat olleet kokoajan melko alhaalla. kaipa aluksi muutos suurinta mutta äkkiä se ainakin omalla kohdalla myös hidastuu. Salilla käyn neljästi viikossa ja ravinto on heikoinlenkki mistäjohtuen paino on noussut vain n.1 kilon.

Lihasvoiman lisääntymisen huomas noin parissa kuukaudessa, sarjapainot nousi jne...ja painoa rupesi tulemaan kun oli reiluilla pluskaloreilla, aika nopeasti.

parissa kuukaudessa ehkä vähän "huomattavaa" muutosta, parin vuotta samalla muutoksella ja voimien pienellä lisääntymisellä ja sit pisti ruokavalion kohilleen.

sanoisin että 2kk on aika maaginen ja jos tekee oikein, 2 kuukaudessa pitää nähdä eroa ennen-jälkeen - kuvissa aina jos muuttaa jotain.

eli jos 3kk jälkeen ei mitään näy, niin ruohonjuuritasolta pitää lähteä miettimään, että mitä tekee väärin IMO.

itelläni kun aloitin parissa kuukaudessa näkyi tulokset hyvin mutta siihen se kehitys on sit jäänytkin:D

Ekat pari vuotta meni kyllä aivan hukkaan, ei tullut lihasta eikä voimiakaan. Sitten sitä tietoa alkoi kaivamaan ja samalla tuli sitten sitä voimaakin vähäsen. En itse näe, että olisin mihinkään suuntaan kasvanut.

Back
Ylös Bottom