Minusta penkkikisoihin?

Maakan Blogi

nyt on uutta päivitystä ja se videokin nyt saatu vihdoin laitettuu.. :))

Katoin ensin et mikä ihmeen naakan blogi... mut oli pakko käydä kattomassa.

Hieno nosto, hieno tekniikka! Ainoo mikä jäi ihmetyttämään oli tekstisi, jossa sanoit et ekoissa kisoissa jännitti kun et tiennyt mitä tapahtuu missäkin järjestyksessä... Koutsisi hoi!Miksei hän ole käynyt ennen kisaa sun kanssa läpi kaikkea sitä, mitä kisoissa tapahtuu ja missä järjestyksessä? Ois varmaan jännittänytkin vähemmän...

Oli miten oli, kiva seurata nuorten ihmisten innostusta urheilulajiaan kohtaan. Way to go; älä lopeta vaan nosteluasi "kesken" kun sulla tuntuu olevan potentiaalia kovastikin tuohon lajiin. Onnea jatkoon, ja muuhunkin elämääsi!:)

Katoin ensin et mikä ihmeen naakan blogi... mut oli pakko käydä kattomassa.

Hieno nosto, hieno tekniikka! Ainoo mikä jäi ihmetyttämään oli tekstisi, jossa sanoit et ekoissa kisoissa jännitti kun et tiennyt mitä tapahtuu missäkin järjestyksessä... Koutsisi hoi!Miksei hän ole käynyt ennen kisaa sun kanssa läpi kaikkea sitä, mitä kisoissa tapahtuu ja missä järjestyksessä? Ois varmaan jännittänytkin vähemmän...

Oli miten oli, kiva seurata nuorten ihmisten innostusta urheilulajiaan kohtaan. Way to go; älä lopeta vaan nosteluasi "kesken" kun sulla tuntuu olevan potentiaalia kovastikin tuohon lajiin. Onnea jatkoon, ja muuhunkin elämääsi!:)

Naakka heh :---D Siis olin kyllä jutellut moneen otteeseen valmentajan kanssa noist kisa hommist, mutta eihän se tietysti oli ihan selvää kun ei ole itse päässyt sitä kokemaan.. Ja olen vähän sellanen ihminen just, että ihan mitättömätki asiat jännittää. Jopa seki tuli mieleen, että ekat kisat nii varmaa joku auto just hajois matkalla tai päivää ennen kisoi joku paikka naksahtaa :D

Kyllä mua on aina urheilu kiinnostanut ja nyt varsinkin kun se oma juttu löytyny.. :))
Ja kiitoksia. :)

Back
Ylös Bottom