Minun reenini!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jaki

Banned
Minä kärsin osgood schlatter polvivaivasta eli suurin osa jalkaliikkeistä ei onnistu, paitsi reisi koukistaja.
Maastavetoa ja muita selkäliikkeitä en vielä tee, koska hajoitan selkäni kuitenkin.

Day1
Penkkipunnerrus:12x__kg,10x__kg,8x,6x,4x,2x. 2minuuttia taukoa sarjojen välissä.
Selkä penkissä käsipainoilla lähes suorilla käsillä alas ja ylös.Kertokaa muuten liikkeen nimi! 10 sarjaa 5 toistoa.
Ojentajat: ranskalainen 12x,10x,8x,6x,4x,2x.
Vatsat koneella:5 sarjaa jotain n.20 toistoa.
Day2
Hauiskääntö tangolla:12,10,8,6,4,2
olkapäät smith-koneella:12,10,8,6,4,2
Vatsat

Lepopäivä kun huvittaa

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Quadzilla sanoi:
Onnea valitsemallasi tiellä! :wall:
Joo eipä tähän paljon muuta voi sanoa.
Selaileppa niitä vanhempia threadeja ajan kuluksi, niistä löytyy aikapaljon hyödyllistä tietoa treenaamisesta.

jotenkin vaan tuntuu ettet pysty mavea tekemään jos et kestä mitään muuta jalkatreeniä kuin koukistajan.. taidat poika valehdella?

Otetaan vaikka lempparini penkkipunnerrus.Teen viisi sarjaa
Onko parempi tehdä 8-12 toistoa joka sarjassa
vai
tiputtaa toistojen määrää ja nostaa painoja?

jaki sanoi:
Otetaan vaikka lempparini penkkipunnerrus.Teen viisi sarjaa
Onko parempi tehdä 8-12 toistoa joka sarjassa
vai
tiputtaa toistojen määrää ja nostaa painoja?
Jos teet kehonrakennustyylillä, eli tarkoituksena kasvattaa lihasmassaa, mielestäni on parempi vähentää rautaa ennemmin kuin tehdä samalla raudalla liian vähän toistoja. Voimailusta taas en ymmärrä yhtään mitään, enkä haluakaan. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä on muuten aivan loistava esimerkki tulevasta hullusta horkkabodarista, jonka uhrit syyttävä riehumisesta hormoneja. Valmiiksi päästään kohtuu sekaisin, siihen sitten jossain vaiheessa hormonit ja sitten vasta tapellaankin kun ei ampulli sahaudukaan kynsiviilalla.

Malttia hyvä mies. Kun tulet nakkikioskilta takaisin, niin kerrataas uudestaan tämä juttu.

Zone-sarja -42%
Älkää nyt ihmeessä aloittelijaa noin lannistako. Miehestähän tulee selvästi vaikka mitä :itku:

Haha. Mä oon hajoillut ihan vitusti ku oon lukenut noita pakkiksen yleisen osaston keskusteluja, mutta en ikinä näin pahasti :)=

Disabled sanoi:
Haha. Mä oon hajoillut ihan vitusti ku oon lukenut noita pakkiksen yleisen osaston keskusteluja, mutta en ikinä näin pahasti :)=

Mä huomasin ihan saman :kippis1:

jaki sanoi:
-Was I serious?
-No!
Ai että trollaaja?
ban.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom