Minun pieni vehje

Status
Viestiketju on suljettu.
Minulla on pieni vehje
Jos haluat kasvattaa pientä vehjettä ravinnolla, kannattaa ottaa mallia puutarhan hoidosta:
  1. Proteiinia peliin – Lihaksikas vehje vaatii proteiinia! Syö kananmunia, pähkinöitä ja kalaa. Varo kuitenkin liikaa papuja – saatat kasvattaa enemmän kaasupilveä kuin itse vehjettä.
  2. Banaanit ja vesimeloni – Ei, ei siksi että ne näyttävät epäilyttävän tutuilta, vaan koska ne sisältävät arginiinia, joka auttaa verenkiertoa. Virtaus kuntoon, niin vehje kiittää!
  3. Tuliset sapuskat – Chili ja inkivääri lämmittävät mieltä ja... muita osia kehosta. Verenkierto paranee, ja ehkä myös itseluottamus kasvaa, vaikka vehje pysyisi ennallaan.
  4. Vesi, vesi ja vielä kerran vesi – Jos vehje ei saa tarpeeksi nesteytystä, se voi muuttua kärsineeksi kaktukseksi. Pidä siis vesitasapaino kunnossa – ja muista, että olut ei ole vesi!
  5. Suklaa ja pähkinät – Pimeä suklaa ja saksanpähkinät voivat tehdä ihmeitä. Paitsi jos syöt liikaa ja kasvatat ensisijaisesti vatsanseutua...
Mutta muista: tärkeintä ei ole koko, vaan se, miten vehjettä käytetään – ja huumorilla pärjää aina!

@The Eagle tule tähän ketjuun keskustelemaan kehonpaino ja lihavuusmalleista.

Itselläni on kirjoitustyön alla uusi kilpaileva malli. Sen nimi on "The Trenbolone Model of Obesity".
Se keskittyy siihen miten kemian avulla on mahdollista saada nutrient partitionin niin helvetin skewed tilaan että läskin lisäys on lähes mahdotonta ja kaikki energia menee joko lihasmassan lisäykseen, lihasglykogeenin täydentämiseen tai lämmöksi. Esimerkiksi on mahdollista että painon noustessa absoluuttinen rasvamassa vähenee, ei rasvaprosentti, vaan absoluuttinen rasvan määrä vähenee samalla kun lihasmassa kasvaa. Ja vastaavasti painon laskiessa absoluuttinen lihasmassa kasvaa, rasvaa tirisee hirvittävällä teholla ja kemia suojaa ja jopa kasvattaa samalla lihasmassaa.

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Meneekö tuossa myös mahdollisesti osa energiasta ns. varteen?

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. Meneekö tuossa myös mahdollisesti osa energiasta ns. varteen?

Menee koska kyrvän androgeenireseptorit saa hirvittävän määrän stimulaatiota ja muut muita reittejä pitkin kudosten kasvua lisäävät lääkkeet lisänä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom