minun 3jakoinen Reeniohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen lukenut läpi monia ohjelmia täällä pakkotoistossa ja kehitin niistä itselleni oman ohjelman. Reenipäivät on tällä hetkellä to,pe ja su. Mutta siihen tulee muutosta viimeistään kuukauden kuluttua - jakso vaihtuu...:)

torstaina Jalat :Kyykky/prässi, ojennus, koukistus ja pohkeet

perjantaina rinta, olkäpäät ja ojentajat: Penkki, vinopenkki(toinen käsipainoilla, vaihtelee viikoittain), fly(joskus), viparit eteen ja sivulle, ranskalainen ja ojentajat taljassa

sunnuntaina selkä ja haukka: leuat, selänojennus, alatalja, maastaveto ja pari-kolme hauisliikettä jotka vaihtelee viikoittain

Sarjat yleensä 3, toistot 8-12
vatsoja teen yleensä kerran tai pari viikossa.
ikä 17v ja salilla käyntiä n.1.5v(tullut kokoajan säännöllisemmäksi:kippis1: )
Antakaa palautetta...

Tee pohkeet sekä jalat suorina että istuen.

Jos on vähänkään ongelmia olkapäiden palautumisen kanssa, jätä viparit eteen pois, ne rasittuvat penkissä paljon. Flyereiden tilalle voisit kokeilla pystypunnerrusta. Rinnan jälkeen riittäisi olkapäille molempiin liikkeisiin 2 sarjaa.

Itse jättäisin selänojennukset pois (lämmittely ok), mikäli teet vetoa ja kyykkyä joka viikko. Vedossa ei kannata ihan noin pitkiä sarjoja tehdä, paitsi jos olet aloittelija vedon suhteen ja tekniikka hakusessa/rakenteelliset seikat huomioon ottaen.

Tee vatsat joko selkä-tai jalka-treenissä.

Järkevä on ohjelmasi.

Originally posted by Andy
Tee pohkeet sekä jalat suorina että istuen.

Jos on vähänkään ongelmia olkapäiden palautumisen kanssa, jätä viparit eteen pois, ne rasittuvat penkissä paljon. Flyereiden tilalle voisit kokeilla pystypunnerrusta. Rinnan jälkeen riittäisi olkapäille molempiin liikkeisiin 2 sarjaa.

Itse jättäisin selänojennukset pois (lämmittely ok), mikäli teet vetoa ja kyykkyä joka viikko. Vedossa ei kannata ihan noin pitkiä sarjoja tehdä, paitsi jos olet aloittelija vedon suhteen ja tekniikka hakusessa/rakenteelliset seikat huomioon ottaen.

Tee vatsat joko selkä-tai jalka-treenissä.

Järkevä on ohjelmasi.

joo... unohtu laittaa vedon toistot:mad2:
Teen vedossa yleensä yhen ihan kevyen lämmittelysarjan ja kolme kovaa sarjaa. toistot vaihtelee vähän mutta ne on suunnilleen 12, 8,6,4:cool:

edit: kirjoitus häröt:D

jalkoja en voi siirtää sunnuntaille, koska maanantaina on lätkätreenit...
kannattaisiko minun vaihtaa noi etuviparit takavipareihin?:confused:
vai tuleeko noissa muissa liikkeissä tarpeeksi rasitusta takaolkapäille?
pitäiskö epäkkäät tehdä vielä jonain päivänä? jos pitäis ,niin mikä päivä olisi paras?

Nyt rupeis olemaan aika uudistaa tätä ohjelmaa...
Mitä mun pitäis vaihtaa/parantaa? jaon haluan pitää tälläisenä, koska tämä potkii:cool:
Mutta mitä liikkeitä kannattaisi vaihtaa? Kertokaa vinkkejä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom