minne uutenavuotena?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
39
aloitetaanpa virallinen uusivuosi threadi..

eli mitä porukat meinaa hommata uutenavuotena?
pysytkö ihan kotosalla vai lähdetkö kenties ampumaan raketteja ja maistelemaan muualle..(limukkaa tietenkin)..:kippis1:

itsellä tarkoitus viettää uusivuosi tuolla rukalla...:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menen ampumaan raketteja kavereiden kanssa. Kävin tänään ostamassa paukut. :piis:

Edit: Olinko eka?

Tässä juuri on meneillään emännän kanssa arpajaiset että mitä tehdään uutenavuotena. Ilmeisesti sitten tulee muutama kuiva kuukausi etteen. Että toisaalta voisi nyt irroitella hieman.

Minä menen uutenavuotena koululle surffailemaan nettiin, eli käytännössä lukemaan pakkotoistoa... Ja odotan suurella jännityksellä sitä tapahtumaa, kun ensimmäinen pakkislainen aloittaa thredin, jossa hän avautuu ilotulitteiden muutamia hetkiä aikaisemmin aiheuttamasta silmävammastaan...

Mitäs pukkuja suosittelettte ?
Ite olen menossa pohjoiskarjalaan hiihtämään ja lasketelemaan sekä uutta vuotta viettämään.
Eli kertokaahan paukuttelijat mitkä on nykyään in ja mitkä jysähtää kunnolla ja on kauniita jne.
Ihan pojalle ajattelin paukkuja paukutella kun tuolla idässä tuskin kovin paljoo taivaalla muuten nääkyy raketteja.
Eli paukku suosituksia, Thanks!

Meikä lähtee huomenaamuna klo:6.00 Luostoa kohti,joten lapissa vaihtuu myös vuosi!Paukkujakin kävin tänään vähän hakemassa...

Originally posted by AsteriX
Mitäs pukkuja suosittelettte ?
Ite olen menossa pohjoiskarjalaan hiihtämään ja lasketelemaan sekä uutta vuotta viettämään.
Eli kertokaahan paukuttelijat mitkä on nykyään in ja mitkä jysähtää kunnolla ja on kauniita jne.
Ihan pojalle ajattelin paukkuja paukutella kun tuolla idässä tuskin kovin paljoo taivaalla muuten nääkyy raketteja.
Eli paukku suosituksia, Thanks!

mä luulen että tuon luulis riittävän omiiin "tarpeisiin"..:D

http://www.rakettikeiu.com/tuotteet.php?folder=1&func=view&prod=90

Ostan raketteja, räjäyttelen niitä.

Kellään tietoa moneen asti noita raketteja yms myydään keskiviikkona kun pääsen intistä vasta tiistai-iltana lomille :joulu7:

P.S Gtj 12

Varmaankin kotosalla emännän ja koiran kanssa. Mitäpä tuonne baariinkaan jonottamaan kun ei siellä mahdu edes hengittämään ja maksaa jumalattomasti...

Originally posted by Warheart

tämä ei ole ircgalleria :joulu8:

Mulla ei ole vieläkään elämää, joten kotona olen. Enkä juo.

Kaipaan yhä naamiaisia ja pohdin, että pitäiskö järkätä isot naamiaiset ensi uutena vuotena.

Olen joskus ollut pari vuotta sitten teemanaamiaisissa, joihin maksoi 350mk sisää. Olivat erittäin onnistuneet pippalot. Hintaan sisältyi kaikki (alkoholi)juomat ja ruokabuffet, joka katettiin kahdesti.

Kaikki osallistujat olivat panostaneet ulkoasuunsa, joten ilta oli lähes täydellinen.

*kaipuu*

Originally posted by Hippa
Mulla ei ole vieläkään elämää, joten kotona olen. Enkä juo.

Hippa vei sanat suustani, näin myös minä. :D Raketit sun muut tosin ei vois edes vähempää kiinnostaa, mutta olishan se ihan kiva jos tilanne ei nyt kuitenkaan ihan edellämainittu olis. Mites olis "näillä ihmisillä ei ole muuta elämää" -bileet? :kippis1: ;)

Kiitoksia vaan tiedosta mik99, sullon muuten postit kohta tuhat :thumbs:

Originally posted by fasti
Kiitoksia vaan tiedosta mik99, sullon muuten postit kohta tuhat :thumbs:

juu maaginen rajapyykki lähenee..:)

Originally posted by tenu
tämä ei ole ircgalleria :joulu8:

ilmeisesti tuo liittyy tv-chatteihin..:piis:

Taitaa kotona kulua mun uusivuosi(ainakin toivon kovasti niin)

Ivalon top5 porot??!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom