FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VG7G2207.jpg

Upeita kuvia. Ton kuvan kun ois rajannu lähemmäks, niin olis ollu aika makee mun mielestä. Mieletön pomppu, enkä oo ikinä nähny tollasta muualla..

Kiitos Mike.

Upeita kuvia. Ton kuvan kun ois rajannu lähemmäks, niin olis ollu aika makee mun mielestä.

Tuossa oikeastaan ois saanut olla ripaus väljyyttäkin lisää... toi varjo on kuitenkin puolet koko jutun sisällöstä, mutta Mike tekee niin kuin katsoo parhaaksi ja ihan bueno kuva tuokin.

Muutoinkin on näyttänyt onnistuvan kuvaukset, kun on materiaalia tullut melkoinen nivaska :thumbs:

Laatukuvat jälleen. Ite tykkään eniten tosta, jossa Minna makaa ton kivimuurin päällä. Keskiaukeama-ainesta. Ei siitä olisi mahdollista saada taustakuvaa?

Minna on mun suosikki numero 1. :worship:

Kuten noista näkyy, niin selkeä rajausvalintahan tuo on ollut. Halusin ilmaa kuviin, koska jäähalli oli yksi iso elementti seinineen.
No tuossa hallissa nyt ei paljo ole kuvaamista. Pikkasen lähempää jos ois otettu niin bueno. Mut aina pitää olla parannettavaa :thumbs:

Mahtavia kuvia kaikin puolin! Näissä näkyy erinomaisesti huolitellut liikkeet: nilkan ojennukset, käsien asennot, hypyt jne.
Muutenkin kuvat ovat kivan utuisia ja haavemaisia. Minua miellyttivät myös LuomuPorkkanan mainitsemat kuvat edellä sekä hyppykuvat :)

Moi!

On kyllä kerrassaan upeita kuvia. Nuo kuvat, joissa on pelkkä taivas taustana ovat huikeita! Minna on noissa kyllä ehdottomasti parhaimmillaan ever!

Nyt kun heitin tuon taustakuvaksi, niin huomasin erään asian. Se sopii upeammin taustaksi, mitä ajattelinkaan ja lisäksi...Mike, sulla on roskia kennolla, vie puhdistukseen ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom