FITNESS PRO Minna Pajulahti

Ui jumalauta!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sydäriä pukkaa!!!!:hyper:

Minna on kyllä tosi kuuma mimmi, kivaa katseltavaa :)

Malli jees, poset kovia, tausta makee, mutta muokkaukset menny tällä kertaa mun mielestä vähän liian sumeiksi.

Voisitko Mike heittää tähän ketjuun vaikka yhden käsittelemättömän kuvan, kiinnostaisi vaan vilkaista kuinka kovan muutoksen fotot on kokenu?

Vaikka hetero nainen olenkin niin pakko sanoo et on kyl niin kisanen mimmi et oksat pois!!!!

Malli jees, poset kovia, tausta makee, mutta muokkaukset menny tällä kertaa mun mielestä vähän liian sumeiksi.

Voisitko Mike heittää tähän ketjuun vaikka yhden käsittelemättömän kuvan, kiinnostaisi vaan vilkaista kuinka kovan muutoksen fotot on kokenu?
Aina ne muokkaukset on jonkunmielestä vituillaan, mutta ei ne enää olisi mun näköisiä kuvia, jos ne eivät kävisi mun työnkulkua läpi. Tulee mitä tulee, siihen on kaikkien tyytyminen, raakaversioita ei tule.

Aina ne muokkaukset on jonkunmielestä vituillaan, mutta ei ne enää olisi mun näköisiä kuvia, jos ne eivät kävisi mun työnkulkua läpi. Tulee mitä tulee, siihen on kaikkien tyytyminen, raakaversioita ei tule.

IMO nää kuvat kuitenki eroaa edellisistä kuvista just muokkauksen kohdalta. Ei heti tule pakkiksen Mike kuvista mieleen, gaussian blurria ja layereiden blending softlightiks tuntuu vaan liian yksinkertaiselta viimeaikaisiin kuviin verrattuna (kärjistelyä joojoo:evil: ). Mut hei mene tiedä, näähän on vaan meikäläisen mielipiteitä, annetaan niiden olla jos ne aiheuttaa turhaan eripuraa :)

Vauhdikkaat kuvat!
Tausta on tosiaan aika jänskä kun lentsikka sulautuu siihen ja bodymimmi erottuu siinä etualalla selvästi.

Siis niinku aivan loistavaa kuvasettiä! Ihana kroppa Minnalla. Saipa taas motivaatiota lisää ;).

Luulin jo hetken lukevani laatua pojille threadia :D

Hienoja kuvia jälleen kerran!

Minna Pajulahti as cheerleader

Etusivulle jotain snadia selostusta.

Galleria

VG7G2207.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom