FITNESS PRO Minna Pajulahti

Minna on kyllä yksi Suomen kauneimmista naisista ja etenkin nuo mustilla sukilla höystetyt kuvat ovat hyvällä maulla eroottisia. Kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pomppukuvat on tosi upeita ja Minna on kyllä niiiii-iiin sexyn kissamainen. Tsemppiä EM:iin, kuntokin varmaan vielä paranee tän ja ens viikon aikana (joo ja tiedän, ettei kuvissa kondista tarkemmin esiteltykkään :)).

Teema-ehdotuksia seuraaviin kuvauksiin, esim. kippari-kalle / kippari-kaisa, tai sitten jotain muuta laivastomeininkiä...:)

Minna! :kuola::haart: Ja noi kuvat on upeita!!

Ja tosta kuvasta mis minna pomppaa ja halli on takana, kun joku sanoi että olisi pitänny rajata lähemmäs. Miks ihmeessä, mun mielestä siin menee se suhde sit piloille? nyt tossa just korostuu itse minna ja sen pomppu (joo, vaikka onkin pieni) koska takana näkyy iso rakennus ja sen mittasuhteet..
osasinkohan selittää yhtää niin että kukaan tajuaisi :dance2:

Minna uusimmassa IFBB:n uutiskirjeessä. Tässä linkki.

illnew08-2.jpg

tossahan pää häikästään osin näkytmättömiin jollain teko valolla , onko tuo sitten tarkoitus vai tullut vain kuvatessa pieni huolimattomuus virhe?

ensmimäinen kuva on kyl siisti , laitan taustakuvalle.. taivas tulee mageest tuolt :rock:
Siis herra ei nyt taida oikein ymmärtää meitsin valokuvauksia. Lueppas mun blogia vähän aikaa, niin tajuat, että siellä on valoja jos jonkinmoisia, tuossa ko. kuvassa on kyseessä aurinko ja se ei TODELLAKAAN ole mikään huolimattomuusvirhe, vaan tarkkaan juuri tuohon kohtaan valittu efektiksi.

Blogiin katselemaan.

http://mike.pakkotoisto.com

Suositut

Back
Ylös Bottom