FITNESS PRO Minna Pajulahti

No paljonko sulle pitäis maksaa että harrastaisit homoseksiä? 10,000 €? Ei, et sinä eikä kukaan normaali heteromies harrastaisi sitä mistään hinnasta.

On olemassa paljon naisia jotka ovat mielestani aivan kauhean nakoisia enka missaan nimessa haluaisi harrastaa heidan kanssa seksia. Olen silti hetero. Ja SILTI mulla ei ole tarvetta puhua paskaa homoista. Kukaan homo ei ole ikina tehnyt minulle mitaan pahaa, joten miksi vainota heita?

No paljonko sulle pitäis maksaa että harrastaisit homoseksiä? 10,000 €? Ei, et sinä eikä kukaan normaali heteromies harrastaisi sitä mistään hinnasta.
Hahahaa, kuule 10 000 euroa tiskiin niin mua saa kyllä kairata vaikka tunnin joka pää- ja väli-ilmansuunnasta. Voin vaikka kaupantekijäisiksi laulaa saksalaisia marssilauluja, jos se tuo lisää tunnelmaa.

On tää Minnan lanka tosiaan paras paikka jauhaa sivutolkulla homoista? Aina saa hävetä...
facepalm.gif

Hahahaa, kuule 10 000 euroa tiskiin niin mua saa kyllä kairata vaikka tunnin joka pää- ja väli-ilmansuunnasta. Voin vaikka kaupantekijäisiksi laulaa saksalaisia marssilauluja, jos se tuo lisää tunnelmaa.

Siis Ahansen viestistä tuli joku flashback menneiltä vuosilta, jossa sä sanoit suostuvasi kairattavaksi kymppitonnista. Meinasin juuri kysyä, et vieläkö tämä pitäisi paikkaansa, et antaisitko kairata ittees kymppitonnilla. Mut ehdit näköjään vastata jo ensin.

Sitä paitsi, tuo menisi vielä mun mielestä kokeilun piikkiin. Eikä kokeilu tee homoa vielä.

En esitä sellaista väitettä, enkä ole nähnyt kenenkään muunkaan missään esittävän, että homoseksuaalisuus itsessään olisi jollain tavalla erityisen oikein tai hyvää. Se vain on mitä on, samalla tavalla kuin heteroseksuaalisuus. Mikäli siis halutaan väittää, että se on moraalisesti väärin, pitäisi asia jotenkin perustella. Yhtään edes kohtalaista perustelua en ole nähnyt, ja jotain kertoo filosofian puolelta sekin, että jos asiaa haluaa pohtia suurimpien etiikan teorioiden ja koulukuntien pohjalta, et sellaisia väitteitä juuri löydä. Toki aina on joku hullu professori -mahdollisuus olemassa, ja uskonnolliset perustelut tietysti erikseen.
Luitko edes sen edellä linkkaamani artikkelin?
Kyllä sivistyneen ihmisen pitäisi osata edes esittää jokin perustelu, miksi homoseksuaalisuus on (mahdollisesti) väärin. Kuten pitäisi osata argumentoida kummaltakin kannalta vaikka kuolemantuomiosta, abortista, kasvissyönnistä tai steroidien käytöstä.
Jos ei ole tynnyrissä kasvanut...

Kuinkahan moni näistäkin uikuttajista vonkaa sitä persettä (omalta) muijalta? Mies tuuttaa naista hanuriin, niin se on ok, mutta kun miehet hommailee täysin samaa asiaa keskenään niin se on jotenkin oksettavaa. Samaa tavaraa sieltä rööristä tulee ja samaa tavaraa sinne tuupataan, olit sitten mies tai nainen

On yksi syy, ja me kaikki tiedetään se kyllä. :sneaky:
Aivan epä-älyllinen klisee, että ”vain kaappihomot” ovat homokriittisiä. Takavuosina lähes jokainen suomalainen mies oli jollain tapaa suvaitsematon homoja kohtaan. Talvisodan aikaan homoseksi oli tässä maassa rikos. Oliko vaarisi homo?

Kaikkein suvaitsemattomin v. 2020 Suomi on niitä kohtaan, jotka edustavat perinteisiä suomalaisia arvoja ja asenteita. Älyllisesti epätyydyttävin perustein.

Tää alkaa olee jo nii koomista Jos naisvartalo o kaunis/ treenattu ni oha se kumma jos ei sen katselusta mies tykkää. Silloin ku ite olin nuori jos tollane mimmi olis ollu salilla Ni siel olis kaikki kylän kollit ollu kuolaamassa . Luulis ny jokaisen osaavan myös pukeutua salille oman vartalon mukaan ei siel mikää 60v rouva "sivulaukut"roikkuen ja perskannikat maata hipoen tollaseen asuun pukeutuis ja vaikka pukeutuis omapahan on asiansa.

Pakkotoisto striimissä on
Kävin Twitchissä just kuuntelemassa kun haukuit mua vitun ämmäksi. Mies, joka ei koskaan negaa, erehtyy käyttämään noin negatiivista ilmaisua. Kerran et halua tänään ymmärtää, niin tässä se ratakisko: en pidä Minna Pajulahdesta tai hänen tyyppisistä naisista, vaikka olisivat alasti ja painisivat vauvaöljystä märkinä.

Oletko nyt tyytyväinen?
Pakkiksen striimi on yks negatiivisimpia striimejä mitä twitchistä löytyy.

Pakkotoisto striimissä on

Pakkiksen striimi on yks negatiivisimpia striimejä mitä twitchistä löytyy.
Ettet vain just käynyt kirjoittamassa?

Screenshot 2020-02-07 at 20.32.33.png

Vai olitko tämä hetki sitten?

Screenshot 2020-02-07 at 20.33.25.png

Vai olitko tänään tossa pari tuntia sitten tämä?

Screenshot 2020-02-07 at 20.34.08.png

On joo negatiivinen striimi, koska kerään sun kaltaiset hullut sinne.

Vai tulitko just kommentoimaan?

Screenshot 2020-02-07 at 20.37.25.png

Jotenkin naurattaa ajatus että kaveri istuu aamulla kotona ja lukee lehdestä jotta PrideHomot ylpeilevät ja marssivat klo 13.00.Valtaosa ihmisistä kääntää sivua ja jatkaa lukemista,mutta nää jotkut kiiruhtaa hakemaan hupparinsa sekä Tallinnasta ostetut kyynelkaasut ja savupommit

Iltauutisista sit normaalit ihmiset katselee näiden sekopäiden riehumista töllöstä
.-Irmeli onkos toi paksu kaveri jota poliisit vie raudoissa se naapurin työtön aikamiespoika?
-En tiiä mu kato ku Minnalla on ihana body tässä videossa,pitäskö mun ostaa samanlainen
-No et kyllä men salille tommosessa,kotona voit käyttää
-kihihi kauheeta Paavo voi sua.

Kuinkahan moni näistäkin uikuttajista vonkaa sitä persettä (omalta) muijalta? Mies tuuttaa naista hanuriin, niin se on ok, mutta kun miehet hommailee täysin samaa asiaa keskenään niin se on jotenkin oksettavaa. Samaa tavaraa sieltä rööristä tulee ja samaa tavaraa sinne tuupataan, olit sitten mies tai nainen
No rehellisesti sanoen kyllä se mun mielestä vähän omituiselta näyttää, kun on nähnyt miehiä imuttelemassa toisiaan.

Mitään syytä mulla ei ole heitä tuomita eikä mulla ole minkäänlaista homofobiaakaan. Homot saa vapaasti toimia kuinka haluavat, ongelma on minun eikä heidän. Ehkä se on vain tottumiskysymys, kuka tietää. Jos saisin joskus lapsen, joka olisikin homo, niin ei tulisi mieleenkään mikään muu kuin hyväksyä edelleen hänet sellaisena kuin on. Eiköhän tärkeintä kuitenkin ole, että ihminen on onnellinen.

Luitko edes sen edellä linkkaamani artikkelin?
Kommenttini koski vain viestiäsi, ja ei, en ole ehtinyt lukemaan artikkeliasi, joten sitä en pysty kommentoimaan erikseen tässä vaiheessa. Varmaan ihan tarpeeksi jauhettu tästäkin aiheesta nyt Minnan ketjussa, joten en viitsi edes tarttua tuon viimeisimmän viestisi syöttiin.

Mun mielestä se mun vastaus oli ihan relevantti esitettyyn kysymykseen, joten ihmettelen miksi se poistettiin kerran tässä keskustellaan ihmiselle poikkeuksellisesta käyttäytymisestä. Ja siinä linkkaamassani kuvassa ei ollut mun mielestä mitään yliampuvaa koska tämä asia aikanaan uutisoitiin aika laajasti. Ei mitään uutta auringon alla.

.... homoilla perinteisesti pyörii naisia ympärillä niin, että paraskin player olisi kateudesta vihreä.

Mahtoikohan aikoinaan olla shokki osalle naissukupuolta? kun tuli ilmi että Rock Hudson, Randolph Scott jne. ja jopa oma Jartsamme (Sillanpää) onkin miehimys :ROFLMAO:

Miehimysten on helpompi ymmärtää heteronaisten mielenliikahduksia kun aivorakenteetkin lähempänä niitä.

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom