FITNESS PRO Minna Pajulahti

Piti oikein töissä palata tää kommentti lukeen, kun sain aamulla niin makeet naurut:'D Kyllä toi homorummutus on aika överiä joillakin Suomessa, täällä on kuitenkin homoilla, transuilla ym. aika hyvät oltavat.
Todellakin, omia baareja, saavat pitää kulkueita ja pakottaa rauhassa. Kukaan ei vainoa niitä eikä ketään kiinnosta ylipäätänsä kun eivät ne kellekään pahaa tee. Silti ne potee jotain alemmuuden tunnetta ja pitää väkisin veivaa jotain syrjintäongelmaa mitä ei edes ole.

Jotenkin voisi ajatella, että ehkä seksuaalivähemmistöihin kuuluvat tietävät itse parhaiten, kokevatko syrjintää vai eivät, mutta hienosti näyttää löytyvän varmaa tietoa myös bodausfoorumilta, normaalien vahvistamana. Keskustelijoiden seksuaalinen identiteetti voi tietysti olla mitä tahansa, en niistä tiedä eikä asia minulle kuulukaan. Toki useammasta viestistä paistaa, tuttuun tapaan, hienoinen epävarmuus tästä identiteetistä mutta ei huolta, se on ihan normaalia.

Kyllä se on vaan niin että jos miehellä on normaalia alhasemmat testosteroni tasot, se alkaa helpommin tykkäämään miehistä. Elämäntapa muutos ja testoa perseeseen ni jo alkaa taas naiset kiinnostaa ! Tietenkin tässäkin on poikkeuksia, mut yleisesti asia menee näin.

Todellakin, omia baareja, saavat pitää kulkueita ja pakottaa rauhassa. Kukaan ei vainoa niitä eikä ketään kiinnosta ylipäätänsä kun eivät ne kellekään pahaa tee. Silti ne potee jotain alemmuuden tunnetta ja pitää väkisin veivaa jotain syrjintäongelmaa mitä ei edes ole.
En käy kulkueissa eikä elämäntyöni ole homojen suojeleminen mutta kyllä sitä homojen syrjintää on vielä tänäkin päivänä ihan helvetisti Suomessa. Kehä 3 yli kun mennään niin pienemmissä paikossa se korostuu.
Toki ollaan menty eteenpäin ja nykyisin suvaitaan enemmän kuin vaikka 60v sitten

Kyllä se on vaan niin että jos miehellä on normaalia alhasemmat testosteroni tasot, se alkaa helpommin tykkäämään miehistä. Elämäntapa muutos ja testoa perseeseen ni jo alkaa taas naiset kiinnostaa ! Tietenkin tässäkin on poikkeuksia, mut yleisesti asia menee näin.
Ja sen takia maailmassa ei ole lihaksikkaita karhuhomohunkseja sitten ensimmäistäkään. :unsure:

:heart::love:

Liitteet

• 1581071405686.png
    1581071405686.png
    428,7 KB · Katsottu: 395
Mielenkiinnosta kysyisin, että mitä tarkoitat Minna Pajulahden tyyppisillä naisilla?
No oliskohan jotakin tekemistä esim. ulkonäön kanssa? Ihan kohteliaisuudesta, ihmiset eivät halua sen tarkemmin alkaa luettelemaan yksityiskohtia.
Mutta vertaa nyt ihan tavalliseen typykkään joita kävelee vastaan kadulla, ja tee jonkinlainen johtopäätös.

Kyllä se on vaan niin että jos miehellä on normaalia alhasemmat testosteroni tasot, se alkaa helpommin tykkäämään miehistä. .

Ei tuolla väitteellä (eller humor?) taida olla mitään perää. Ainakin yksi Mr. Olympia on homo. Pro tasolla on varmasti useitakin, kuten myös muussakin huippu-urheilussa, vaikka monella voi olla kaapin ovi vielä avaamatta.

VMP. Eli esim miespuoliset CBB kilpailijat dieetillä ja roinan lopettajat ovat selkeää riskiryhmää homoutumiseen, kun ovat kusseet teston tuotantonsa ja alkaakin miehet kiinnostaa? Ja korvaushoidolla takaisin tuheron ääreen? Ja kun homobodari lyö kuurin päälle, niin siitähän yleensä tulee hetero, eikö?

Ihminen, kuten eläinkin, syntyy homoksi joten mikäs sen normaalimpaa.

Jaa, mielenkiintoista. Islamin mukaan taas kaikki syntyvät muslimeina. Ja siksi kaikkien ihmisten (=luonnostaan homojen) tulisi palata Islamin siipien suojiin. Mutta jos Islam sanoo, että kaikki homot on tapettava, niin ketä jää jäljelle?

Näissä maissa homoudesta voidaan rangaista kuolemantuomiolla

Mielenkiinnosta kysyisin, että mitä tarkoitat Minna Pajulahden tyyppisillä naisilla?

No oliskohan jotakin tekemistä esim. ulkonäön kanssa? Ihan kohteliaisuudesta, ihmiset eivät halua sen tarkemmin alkaa luettelemaan yksityiskohtia.
Mutta vertaa nyt ihan tavalliseen typykkään joita kävelee vastaan kadulla, ja tee jonkinlainen johtopäätös.
Mä nyt vastaan tähän väärinkäsitysten välttämiseksi, ettei Minna paukauta pataan, kun seuraavan kerran mut näkee. Mulla ei ole siis nimenomaisesti juuri Minnan ulkonäköä vastaan mitään, vaan yleisesti ottaen mun kauneusihanteisiin ei nyt vaan kuulu ylitällätyt ja -tuunatut naiset. Tarkoitan purkki/Melanotan/solariumrusketusta, ylikokoisia implantteja ja kaikkia muita härpäkkeitä ja tuunauksia, joita naiset nykypäivänä hankkivat. Joku tykkää pistetyistä huulista, kun mulle se on taas ihan selkeä turn-off. Mulle se naapurintyttö-look kolahtaa poikkeuksetta enemmän kuin Tallinna-look. Jokainen tavallaan. Toinen treenaa body päällä salilla, toinen vetää hienot trikoot jalkaan (itse en käytä) ja joku vetää 10 vuotta samoilla Gaspin treenihousuilla (en käytä näitäkään). Ja edelleen, en usko, että keskustelua käytäisiin tähän sävyyn, ellei Minna itse olisi päivitellyt miesten treenitrikoita kovaan ääneen.

Suositut

Back
Ylös Bottom