Musta tää on niin hauska keskustelu että pakko liittyä itsekin
Minä koen olevani tietyllä tapaa esiintyvä taiteilija. Silloin kun kuvaan vaikka salilla treenivideon tai vaikka nousen lavalle niin koen että pukeudun jotakin varten.
Esim. Toiselta alalta: Minusta Mike Monroe arvostaa ammattiaan ja myös katsojiaan. Hän on tyylilleen uskollinen.
Miksi kuvaan salivideoita tai miksi nousen lavalle? Mitä siellä teen? En tee urheilusuoritusta (paits fitneksessä) vaan esittelen itseäni ja vartaloani. Miksi kuvaisin videon missä vartaloni ei näy? Jokainen tekee tyylillään ja tiedän että olen aina herättänyt paljon keskustelua koska minä en ole se nainen joka kuvaa treenivideon verkkareissa
Kun mietitte mitä laji naisten fitness on niin se on upeita naisia pienissä vaatteissa.
Tai vaikka bikini? Mitä se on?
Tänä päivänä kun joka kanavasta tulee kaikenlaista ja koen että useat ovat jo nähneet aika paljon, niin onhan se hienoa että pukeutumiseni bodyyn salivideolle saa aikaan keskustelua
Samaan aikaan olen seurannut somessa kuohuvaa keskustelua miten seksistinen ja liian paljastava oli Shakiran ja Jlon Superbowl show. Minusta se oli mielettömän upea! Kun on ulkonäköä ja kroppaa niin se tulee näyttää, oli nainen sitten minkä ikäinen vaan. Mutta osa koki että raja ylitettiin tässä. Niinkuin vissiin osa teistä koki että raja ylitettiin minun salivideollani.
Jokainen on oikeutettu mielipiteeseensä, minun tyyli ja mielipide myös on ja pysyy!
Niinkuin moni varmaan jo tietääkin, niin monta vuotta olen jo näissä ympyröissä pyörinyt
Sitten vähän asiaakin samaan. Valmistaudun juuri Arnold Australiaan ja oli kyllä hienoa saada kutsu sinne! Nyt sitten kiristellään ja hypitään vaparin parissa ehkä välillä jopa Bodyyn puneutuneena
Hyviä treenejä kaikille! Pakkis on