FITNESS PRO Minna Pajulahti

Studion still kuvissa tietysti ihan toinen juttu. Eli tilannetaju!
Minna veti ton treenin Bullfarmilla, joka on suljettu privaatti sali, ei siellä ole kun Bullfarmin omat voimanostajat treenaamassa ja Minna veivaa vielä siihen aikaan, ettei nekään siellä ole.

ps. on muuten laadukkaat noi kuvat kun katoin ton kuvaajan settiä. Hyvin duunattu ja valaistu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt porukalla menee ihan vitusti överiksi. Mikä erottaa videon stillikuvista? Tässä teille vähän skeneä, onko nääkin mauttomia? Ilmeisesti on ja jokaisen naisen pitäis pukeutua burkaan ettei vain seksuaalisesti taantuneet menetä hermojaan.

Image result for fitness photography
Image result for fitness photography
Kukas kinkku tää on?

Eikös tuo oo Piia Pajunen ? Vai onko vaan tosi paljon samaa näköä ?
Edit: eipäs ookkaan. Ei Piialla oo tauointia selässä.

Mitä tulee tuohon Minnan pukeutumiseen niin sehän olis sama kun Pertti tulis salille Borat-uimapuvussa.

tuotesivu_BoratMankini2_19959_211e243a83fd4809715d99e2887519af_1.jpg

Jakaa yhtälailla mielipiteitä.
Ei oo Pajusta nähnytkään.

Ja samaa mieltä noista Borateista. Mautonta.

Musta tää on niin hauska keskustelu että pakko liittyä itsekin :)
Minä koen olevani tietyllä tapaa esiintyvä taiteilija. Silloin kun kuvaan vaikka salilla treenivideon tai vaikka nousen lavalle niin koen että pukeudun jotakin varten.
Esim. Toiselta alalta: Minusta Mike Monroe arvostaa ammattiaan ja myös katsojiaan. Hän on tyylilleen uskollinen.

Miksi kuvaan salivideoita tai miksi nousen lavalle? Mitä siellä teen? En tee urheilusuoritusta (paits fitneksessä) vaan esittelen itseäni ja vartaloani. Miksi kuvaisin videon missä vartaloni ei näy? Jokainen tekee tyylillään ja tiedän että olen aina herättänyt paljon keskustelua koska minä en ole se nainen joka kuvaa treenivideon verkkareissa

Kun mietitte mitä laji naisten fitness on niin se on upeita naisia pienissä vaatteissa.
Tai vaikka bikini? Mitä se on?

Tänä päivänä kun joka kanavasta tulee kaikenlaista ja koen että useat ovat jo nähneet aika paljon, niin onhan se hienoa että pukeutumiseni bodyyn salivideolle saa aikaan keskustelua😊

Samaan aikaan olen seurannut somessa kuohuvaa keskustelua miten seksistinen ja liian paljastava oli Shakiran ja Jlon Superbowl show. Minusta se oli mielettömän upea! Kun on ulkonäköä ja kroppaa niin se tulee näyttää, oli nainen sitten minkä ikäinen vaan. Mutta osa koki että raja ylitettiin tässä. Niinkuin vissiin osa teistä koki että raja ylitettiin minun salivideollani.
Jokainen on oikeutettu mielipiteeseensä, minun tyyli ja mielipide myös on ja pysyy! 😊

Niinkuin moni varmaan jo tietääkin, niin monta vuotta olen jo näissä ympyröissä pyörinyt😂

Sitten vähän asiaakin samaan. Valmistaudun juuri Arnold Australiaan ja oli kyllä hienoa saada kutsu sinne! Nyt sitten kiristellään ja hypitään vaparin parissa ehkä välillä jopa Bodyyn puneutuneena😉
Hyviä treenejä kaikille! Pakkis on ❤️💪

Mielellään näitä Minnan suosikkiliikkeitä katselee. Jos vaikka jotain tipsiä tulis vielä vanhalle herralle. Iloa silmälle ainakin.
Tsempit Arnoldiin valmistautumseen Minnalle.

En minä halua katsella salilla keski-ikäistä naista liian pienessä uimapuvussa, ja varmasti valittaisin asiasta kuntosalin henkilökunnalle. Ja ihan hetero olen, kun sitä ilmeisesti kyseenalaistat.
"Anteeksi, pyytäisittekö tuota salilla treenaavaa vähäpukeista naista laittamaan enemmän vaatetta päälle, erektion kanssa on hankalaa treenata."

Kukas tämän päättää? Aika hassu logiikka. Entäs jos kaikki saisivat pukeutua niinkuin haluavat, siveellisyyslakien puitteissa?
Saa toki, en minä ole kritisoimassa kenenkään pukeutumista, vaan otin kantaa, että ei ole ihan sama asia naisen valittaa miesten sukkahousuista kuin miehen valittaa naisen seksikkäästä asusta. Tässä sulle logiikkaa, mies valittamassa kun naisella on liian seksikäs vaatetus. :D

Saa toki, en minä ole kritisoimassa kenenkään pukeutumista, vaan otin kantaa, että ei ole ihan sama asia naisen valittaa miesten sukkahousuista kuin miehen valittaa naisen seksikkäästä asusta. Tässä sulle logiikkaa, mies valittamassa kun naisella on liian seksikäs vaatetus. :D
Seksikkyys on toki katsojan silmässä. On varmasti naisia jotka pitäisivät seksikkäänä esimerkiksi sinua trikoissa, poistaisiko se sitten tarpeen kritiikille?

Seksikkyys on toki katsojan silmässä
No paskanvitut ole. 99,9% miehistä pitää vähänpukeisia naisia seksikkäänä ja se 0,1% on homoja. Mitä vittua täällä taas selitetään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom