Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taisi vielä sanoa, että sitten saa mies treenata trikoissa jos on Kai Greenen jalat. Onpahan melkoinen saliasu PajulahdellaMinna itse kritisoi miehiä jotka treenaa trikoissa mut itse treenaa niin pienissä releissä että ryppyrubiini melkein vilkkuu.
Ei kyllä haittaisi, jos salilla näkyisi tuollaisia asujaIhan hyvä videousti mut kyllä kaikki uskottavuus meni jo tohon pukeutumiseen :D En oo koskaan salilla törmännyt vastaavaan.
Nyt menee jo kitinä aivan yli, jos nainen vetää tommoisessa setissä videolla, niin mikä vika on nuorissa miehissä jotka valittavat siitä? Oikeesti? Nyt lopetatte.
En minä halua katsella salilla keski-ikäistä naista liian pienessä uimapuvussa, ja varmasti valittaisin asiasta kuntosalin henkilökunnalle. Ja ihan hetero olen, kun sitä ilmeisesti kyseenalaistat.
Bullfarm joka ei ole julkinen sali muutenkaan, vaan privaattisali. Ei mies ole enää normaali jos se valittaa jostain naisen vähästä pukeutumisesta jossain salivideossa, ei vain ole, se ei ole millään tasolla normaalia. Ymmärrän jos 80 vuotias mummo paheksuu, muutta mies, ei helvetti.Ite oletan että sali on ollu kuvaushetkellä suljettu,eihän siellä soi musiikki eikä ketään näy missään.