FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt menee jo kitinä aivan yli, jos nainen vetää tommoisessa setissä videolla, niin mikä vika on nuorissa miehissä jotka valittavat siitä? Oikeesti? Nyt lopetatte.

En minä halua katsella salilla keski-ikäistä naista liian pienessä uimapuvussa, ja varmasti valittaisin asiasta kuntosalin henkilökunnalle. Ja ihan hetero olen, kun sitä ilmeisesti kyseenalaistat.

En minä halua katsella salilla keski-ikäistä naista liian pienessä uimapuvussa, ja varmasti valittaisin asiasta kuntosalin henkilökunnalle. Ja ihan hetero olen, kun sitä ilmeisesti kyseenalaistat.

Voi luoja mitä kitinää, oikeen valittamaa menisit 😃 kannattais varmaan yrittää keskittyy siihen omaan tekemiseen ja elämään jos sellasta on. Antaa Minnan tehä omaa juttuaan just niissä vaatteissa missä haluaa 🙂 kukaan ei pakota katsomaan näitä videoita.

Näyttävä nainen ja tietää sen; pukeutuminen on taatusti harkittu. Vastaavasta leikkauksesta on kyllä annettu säädyllisyyshuomautuksia uimakisoissakin, ja siellä sentään pääsääntöisesti ollaan vähissä vaatteissa. En mä nyt tuosta tyylipisteitä anna mutta ymmärrän kyllä miksi video on tehty.

Ite oletan että sali on ollu kuvaushetkellä suljettu,eihän siellä soi musiikki eikä ketään näy missään.

Ite oletan että sali on ollu kuvaushetkellä suljettu,eihän siellä soi musiikki eikä ketään näy missään.
Bullfarm joka ei ole julkinen sali muutenkaan, vaan privaattisali. Ei mies ole enää normaali jos se valittaa jostain naisen vähästä pukeutumisesta jossain salivideossa, ei vain ole, se ei ole millään tasolla normaalia. Ymmärrän jos 80 vuotias mummo paheksuu, muutta mies, ei helvetti.

Voi olla seksikäs ja vähäpukeinen (salilla) olematta kuitenkaan mauton. Tuossa mennään jo reilusti mauttoman puolelle. Harmillista jos ei muuten saa enää näkyvyyttä kun pitää antaa mennä yli mutta kukin tyylillään toki. Oikeasti kovan ei tarviisi hakea huomiota kökkimällä lajiin sopimattomilla asusteilla. Mutta kyllä, varmaan Minna sai sen minkä tällä(kin) videolla haki, julkisuutta kun jengi täällä jeesustelee asialla.

Nyt porukalla menee ihan vitusti överiksi. Mikä erottaa videon stillikuvista? Tässä teille vähän skeneä, onko nääkin mauttomia? Ilmeisesti on ja jokaisen naisen pitäis pukeutua burkaan ettei vain seksuaalisesti taantuneet menetä hermojaan.

Image result for fitness photography
Image result for fitness photography

No kuten sanoin, salilla voi olla seksikäs tai mauton. Jos tuo ylläolevassa kuvissa oleva tulisi kuntosalille läskien wannabeiden joukkoon, kuola valuisi jengillä mutta olisi se silti tilanteeseen sopimaton asuste. Studion still kuvissa tietysti ihan toinen juttu. Eli tilannetaju!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom