Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tuo on ihan rakenteellinen juttu ja ollut Minnalla niin kauan kuin minä muistan eli niistä amatooriajoista lähtien jo ennen isoja massoja. Lienee mahdoton muuttaa. Kaikilla vaan ei ole tiimalasivartaloa ja se on toki aika merkittävä puute naisten fysiikkalajeissa.Liian leveä pötsi, pitäs saada kavennettua, niin ei rokotettais pisteissä.
No pointti on se, että aina se on ollut suora pötkylä rakenteellisesti jos verrataan rakenteeltaan huippuihin tiimalaseihin. Puhun nyt siis miltä se näyttää edestä ja takaa. Toki massan lisääntyessä kauttaaltaan yleensä sitä tulee myös keskivartaloon.Ei Minnalla kyllä ihan noin paksua vyötäröä ollut vaikka 3-4vuotta sitten. Onhan tuo paksuuntunut kun kuvia vertailee.
Kyllä. Iän myötä tämä tapahtuu kaikilla ihmisillä. Lisäksi Minna on kilpaillut paljon myös voimanostossa. Sekin vaikuttaa asiaan. Huikea muija, onhan tuo ihan uskomaton sekä fysiikaltaan että voimiltaan.Ei Minnalla kyllä ihan noin paksua vyötäröä ollut vaikka 3-4vuotta sitten. Onhan tuo paksuuntunut kun kuvia vertailee.
Kyllä mä olen erimieltä sun kanssa .esim Sihvonen tästä puhunutkin.Uskaltaisin epäillä ettei voimanosto vaikuta keskivartalon paksuuntumiseen kovinkaan paljoa. Eiköhän se syy löydy ihan muualta. Tai sanotaan nyt vaikka näin, että tuosta syystä ei yhdenkään treenaajan kannata jättää kovia mave tai kyykky treenejä pois ettei keskivartalo leviäsi.
Kyllä. Iän myötä tämä tapahtuu kaikilla ihmisillä. Lisäksi Minna on kilpaillut paljon myös voimanostossa. Sekin vaikuttaa asiaan. Huikea muija, onhan tuo ihan uskomaton sekä fysiikaltaan että voimiltaan.
Kyl mä sanoisin että enemmän on just voimanosto vaikuttanut asiaan kun ikä. Ja siis joo onhan Minna aina ollut vähän tasapaksu keskivartalosta mut sanotaan nyt nätisti näin et sillon kun Minna laitto isompaa vaihdetta silmään niin alko tuo vyötärökin ottamaan enempi kokoa.
Uskaltaisin epäillä ettei voimanosto vaikuta keskivartalon paksuuntumiseen kovinkaan paljoa. Eiköhän se syy löydy ihan muualta. Tai sanotaan nyt vaikka näin, että tuosta syystä ei yhdenkään treenaajan kannata jättää kovia mave tai kyykky treenejä pois ettei keskivartalo leviäsi.
Kyllä mä olen erimieltä sun kanssa .esim Sihvonen tästä puhunutkin.
Yhdellä videolla kyllä hirvitti kun Minna erotteli kananmunan valkuaiset ja heitti keltuaiset suoraan lattialle mistä koira ne söi Ja kulho mistä söi munakkaan niin siitä oli edellisenä päivänä syöty tyyliin puuroo marjoilla eikä edes tiskannu sitä Kukin tyylillään, kunnon äijätouhua
Saa tosiaan olla melko turhamainen jos harrastelijatreenaajana jättää kyykyt ja mavet keskivartalon takia. Itselleni ei tulisi mieleenkään että lopettaisin ne.Uskaltaisin epäillä ettei voimanosto vaikuta keskivartalon paksuuntumiseen kovinkaan paljoa. Eiköhän se syy löydy ihan muualta. Tai sanotaan nyt vaikka näin, että tuosta syystä ei yhdenkään treenaajan kannata jättää kovia mave tai kyykky treenejä pois ettei keskivartalo leviäsi.
Minusta taas saa olla aika turhamainen jos HARRASTEIJANA kuvittelee ettei kehity ilman mavea että ne ainoat ja oikeat liikeet.Saa tosiaan olla melko turhamainen jos harrastelijatreenaajana jättää kyykyt ja mavet keskivartalon takia. Itselleni ei tulisi mieleenkään että lopettaisin ne.
Toki ylläoleva on kärjistettyä mutta onhan tuo nyt aivan höpöhöpöä että kyykky ja mave on ainoat oikeat liikeet,ilman niitä kuolee tyyliin eikä mitään kehity :D
AMG on ilmeisesti bobcornin alter ego, ainakin jutuista päätellen ja samana päivänä rekisteröitynyt kun viimeksi bobcorn ollut paikalla. Ihmetellytkin et missä se uuvati on piilotellut.