Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama idea on siinä Jaukkurin videossakin.Todella tyylikkäitä kuvia. Videolla (biisivalinta kohdallaan) oli hyvin tehty tuo, miten kuvaustilanteesta siirryttiin näyttämään valmis otos
Ja vuotta aiemmin Sara Back ja Kati Alander, että onhan tässä ihan hyvin ollut siellä edustusta naisten sarjoissa viime vuosina.Tohon videon jutusteluun liittyen niin olihan Piia Pajunen 2017 olympiassa
No nyt on kovan mimmin ohjeita mukana. Jos joku ei Alina Popaa tiedä, niin on aivan saatanan kova kisaaja.Olen nyt ollut vajaan viikon Alina Popan luona viimeistely leirillä ja tänään siirryn vegasiin. Joten kuulemisiin!
Täysin samaa mieltä Minnan kanssa, outoa että fysiikkalajissa vaikuttaa enemmän vapaaohjelma. Eli kaikk aerobikkaajat vaan lavalle.Heipsan Pakkislaiset!
Eli pro fitneksen pisteet menee niin että fysiikasta tulee vain 30% pisteistä ja vapaa-ohjelmasta 70%. Tämä
Vaihdettiin kun lajiin haluttiin enemmän kilpailijoita. Eli vaikka olisit viimeisessä vertailussa voit olla Lopullisissa tuloksissa vaikka kuinka korkealla. Mielestäni vähän hassu jako kun kuitenkin on kyseessä
Pääasiassa fysiikkalaji, ainakin jos multa kysytään. Tai juuri fysiikka tekee tästä fitnesstä, ilman sitä olisi voimistelu/tanssikilpailu. Mutta tässä siis selvennystä.
Pe aamuna on minun fysiiikka vertailu 10.30 expo lavalla ja illalla 19 alkaa vapaa-ohjelmat päälavalla. Aamukisan jälkeen ei enää fysiikkaa arvioida.
Koitetaan tehdä tubeen liveä ja myös someen ja live kisasta löytyy myös.
Älyttömän hienoa on päästä kisaamaan ja vertaamaan fysiikkaansa muihin!
Olen nyt ollut vajaan viikon Alina Popan luona viimeistely leirillä ja tänään siirryn vegasiin. Joten kuulemisiin!
Täysin samaa mieltä Minnan kanssa, outoa että fysiikkalajissa vaikuttaa enemmän vapaaohjelma. Eli kaikk aerobikkaajat vaan lavalle.