FITNESS PRO Minna Pajulahti

Minna Pajulahti photoshoot @ Magito | Pakkotoisto.com

800_2222.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo minnan youtube kanavan kommentit on kans semmosta luettavaa että huhhuh. Samat kyrpänaamat videosta toiseen toistamassa samoja kommentteja. Aika moni muu olisi jo kommentointimahdollisuuden poistanut.

Helkkarin sekavaa kun ei oo rutiinit tuttuja... Onko Minna nyt finaalissa ens vkl vai onko ennen sitä ollu joku esikarsinta josta esim. 6 nähdään finaalissa?

Mun logiikan mukaan jos ollaan Olympiassa niin sillon ollaan Olympiassa päätapahtumassa

Kuutenkin niin tiukka seula itse kisaan että luulis 10-15 ihmistä mahtuvan lavalle.

Heipsan Pakkislaiset!
Eli pro fitneksen pisteet menee niin että fysiikasta tulee vain 30% pisteistä ja vapaa-ohjelmasta 70%. Tämä
Vaihdettiin kun lajiin haluttiin enemmän kilpailijoita. Eli vaikka olisit viimeisessä vertailussa voit olla Lopullisissa tuloksissa vaikka kuinka korkealla. Mielestäni vähän hassu jako kun kuitenkin on kyseessä
Pääasiassa fysiikkalaji, ainakin jos multa kysytään. Tai juuri fysiikka tekee tästä fitnesstä, ilman sitä olisi voimistelu/tanssikilpailu. Mutta tässä siis selvennystä.
Pe aamuna on minun fysiiikka vertailu 10.30 expo lavalla ja illalla 19 alkaa vapaa-ohjelmat päälavalla. Aamukisan jälkeen ei enää fysiikkaa arvioida.
Koitetaan tehdä tubeen liveä ja myös someen ja live kisasta löytyy myös.
Älyttömän hienoa on päästä kisaamaan ja vertaamaan fysiikkaansa muihin!
Olen nyt ollut vajaan viikon Alina Popan luona viimeistely leirillä ja tänään siirryn vegasiin. Joten kuulemisiin!

Heipsan Pakkislaiset!
Eli pro fitneksen pisteet menee niin että fysiikasta tulee vain 30% pisteistä ja vapaa-ohjelmasta 70%. Tämä
Vaihdettiin kun lajiin haluttiin enemmän kilpailijoita. Eli vaikka olisit viimeisessä vertailussa voit olla Lopullisissa tuloksissa vaikka kuinka korkealla. Mielestäni vähän hassu jako kun kuitenkin on kyseessä
Pääasiassa fysiikkalaji, ainakin jos multa kysytään. Tai juuri fysiikka tekee tästä fitnesstä, ilman sitä olisi voimistelu/tanssikilpailu. Mutta tässä siis selvennystä.
Pe aamuna on minun fysiiikka vertailu 10.30 expo lavalla ja illalla 19 alkaa vapaa-ohjelmat päälavalla. Aamukisan jälkeen ei enää fysiikkaa arvioida.
Koitetaan tehdä tubeen liveä ja myös someen ja live kisasta löytyy myös.
Älyttömän hienoa on päästä kisaamaan ja vertaamaan fysiikkaansa muihin!
Olen nyt ollut vajaan viikon Alina Popan luona viimeistely leirillä ja tänään siirryn vegasiin. Joten kuulemisiin!
Täysin samaa mieltä Minnan kanssa, outoa että fysiikkalajissa vaikuttaa enemmän vapaaohjelma. Eli kaikk aerobikkaajat vaan lavalle. :woot:

Täysin samaa mieltä Minnan kanssa, outoa että fysiikkalajissa vaikuttaa enemmän vapaaohjelma. Eli kaikk aerobikkaajat vaan lavalle. :woot:

Eikös tuolla pro puolellakin ole bikini, figure, womens physique ym. Joissa painotetaan taas siihen fysiikan arvosteluun enemmän, eli luulisi löytyvän jotakuinkin kaiken kokoisille ja mallisille oma sarja. Itse en näe pahana, että yksi sarja keskittyy enemmän siihen vapaaohjelmaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom