FITNESS PRO Minna Pajulahti

Minnan kannattaisi tehdä tekstitykset noihin kun varmaan jonkun verran on ulkomaalaisia seuraajiakin.

No samanlaillahan täälläki porukka puhuu,millon ownataan ja kesken lauseen on joku englanninkielinen "keep pumping",fuck you tms :D
Monesti ihmetelly että mikä joitaki vaivaa ku kielipaketti vaihtuu lennosta,jopa saman lauseen aikanakin ja seuraava sana onki suomeksi.
Nyt ihmettelette että miksi Minna tekee sama mitä itse teette :D

Mua ainakin vituttaa esim tubessa joku video mikä vaikuttaa hyvältä jossa englannin kielen otsikko ja sit siinä puhutaankin jotain saatanan espanjaa tms

Lähinnä tuossa oli tosiaan se pointti, että kenelle ne otsikot englanniksi on suunnattu, kun esim. niiden perusteella videon löytävä Minnan ulkomaalainen seuraaja ei kuitenkaan itse videosta mitään ymmärrä.

Toki välillä tuo finglish usein ärsyttää itseäkin, kun sotketaan sanoja englannista kesken suomalaisen lauseen, mutta sitten toisaalta osa sanonnoista on lainoina jo vakiintunut suomeen, kuten vaikkapa "day in the life". Se on ajan henki.

Vähän harhaanjohtavaa tosiaan otsikko laittaa englanniksi ilman tekstityksiä, vaikka osa sanoista onkin vakiintunut kuten @Wannabe Athlete sanoi.

Noiden videoiden tekstittäminen moninkertaistaisi sen ajan mitä tuon tyyppisten videoiden editoimiseen menee aikaa.10 minuuttia puhumisen kääntämistä ainakin itsellä vie helposti tunteja elämästä. On se sitten suomesta englanniksi tai englannista suomeksi. Vaikea tosin sanoa mikä tarkalleen on kanavan tavoite ja miten paljon aikaa/rahaa Minnalla on siihen panostaa.

DD69406F-39A0-46FE-8AB0-47129E20682B.jpeg

Minnan seuraavat kisat Toronto Pro Fitness 1-2.6.

Sitä ei aina muista että tuo on noinkin kokonaisvaltainen laji, viittaan voimistelutyyppiseen vapaaohjelmaan. Vaaditaan paljon muutakin kuin lihasten jäkittelyä.

Isot respectit Minnalle ja tsemppiä seuraavaan kisaan!

Jos bodaukse vertailuja ja vapareita ei voi urheilusuoritukseksi kutsua nii tän oliko tää nyt fitness kategorian vaparia voi jo sellaiseksi kutsua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom