Heippa!
Olipa kiva kisata! Mut joo physiqueen en enää palaa enkä kyllä näe itseäni myöskään kehonrakennuksessa
Hawailla tuomarit pitivät lihaksikkaammasta lookista ja siellä olin 2. Fysiikassa, nyt taas vaparini kolahti ja olin sillä 3. Jos nuo joku päivä osuisivat samaan kisaan niin
Pisteytys menee niin että fysiikasta saa 30% ja vaparista 70% joten tuo vaparin 3 sijaa antaa varmuutta että palaset voi loksahdella
Isohan minä olen
Alina Popa on ehdotellut myös kehoa mutta kun näki miten liikun oli sitä mieltä että olen fitnesstä.
Suurin osa fitness kisaajista painaa 55kg ja minä pompin siellä siis melkein 20liloa painavampana. Lihasta haluan yhä tiettyihin paikkoihin lisää, mielestäni se on fitnesksen juttu että lihaksikas nainen pystyy myös liikkumaan. NPC on nyt jo
Muuttanut sääntöjä niin että koko fysiikka kierrosta ei ole! Mikä kyllä muuttaa lajin täysin.. silloinhan fitness voisi olla mikä tahansa jumppa/tanssi kisa.
Matka jatkuu nyt Chicagoon. Nyt kun kisaamis flow on päällä pitää mennä!
Kuntoa koitan kiristää ja aerobista
Siis sotketaan lisää. Itselläni ja varmasti monella muulla työ sotkee vapaa-aikaa ja tälle kuulle on luvassa useampi aikaero reissu. Mutta uskon että saan kuntoa eteenpäin. Tässä vielä aamu kisan fysiikka vertailut.
Ja vielä.. kyllä pro-tasolla pitää selkää ja lihasta olla, bikinissä ehkä ei niinkään mutta kaikissa muissa lajeissa. Mutta tämä vain minun näkemys
Kuullaan!