FITNESS PRO Minna Pajulahti

Mikä oli tämä viimeisin video? Olli Herman -täti Moster -lippis ja Fred Durst gear päällä jututtaa normaalia möräkkä-äänisempää Minnaa.

Olen hämmentynyt.

Kummaksi on maailma mennyt, kun aivan joka ikisestä asiasta pitää kitistä. Videolla nainen haastattelee yhtä Suomen kovimmista kisaajista, ammattilaista, joka kertoo kuulumiset ja kisasuunnitelmiaan lyhyesti. Mitä hämmentävää tuossa on? Olisiko parempi, että Minna olisi jättänyt vastaamatta? Luulen, että löytyy ihmisiä, jotka mielellään kuulivat Minnasta edes lyhyesti.

Kummaksi on maailma mennyt, kun aivan joka ikisestä asiasta pitää kitistä. Videolla nainen haastattelee yhtä Suomen kovimmista kisaajista, ammattilaista, joka kertoo kuulumiset ja kisasuunnitelmiaan lyhyesti. Mitä hämmentävää tuossa on? Olisiko parempi, että Minna olisi jättänyt vastaamatta? Luulen, että löytyy ihmisiä, jotka mielellään kuulivat Minnasta edes lyhyesti.

Kitinä on suomalainen versio small talkista. Kun sen kerran oivaltaa, sitä ei voi olla panematta merkille ympäristössä. Ei kannata tulkita kirjaimellisesti samoin kuin jenkkien small talk hehkutuksia ja toivotuksia ei kannata ottaa tosissaan.

Toivottavasti Minna ois kireemmässä kondiksessa kun Hawaii Prossa. Viimesimpien kuvien perusteella ei vaan kauheen kireeltä näytä IMO ?

Menin Toronto Pro finaaleihin katsomaan Kille Kujalaa ja olin saanut jostain kasityksen etta Minnan kisa on eri aikaan. Olin tosi iloisesti yllattynyt kun Minna asteli lavalle!

En tunne fitness saantoja kovin hyvin ja Minna oli selvasti lihaksikkain kilpailija sarjassaan ja pelkasin etta onko lihasta ehka vahan liikaa tahan sarjaan. Olin iloisesti yllattynyt kun Minna paasi ensimmaiseen (!) vertailuun.

En tieda Minnan sijoitusta koska vain TOP3 julkistettiin paikan paalla mutta lienee selvaa etta Minnalle on tulossa ensimmaisen vertailun perusteella todella hyva sijoitus. Mahtavaa!

nb3nyd.jpg

Kertokaapa, mistä se voitto jää tässä lajissa Minnalla kiinni? Kireydestä? Liian paljon lihasmassaa (koska sitä on selvästi eniten)? Vai johtuuko kansallisuudesta (vaikea voitaa suomalaisena kun lähes kaikki USA:sta tai Kanadasta)?

Mä oon aika varma et se on toi kireys ja koko. Minna on snadisti liian löysässä kondiksessa ja enemmän lihasmassaa kun muilla. Vaparista on paha mennä sanomaan mitään kun en oo noita muiden vapareita nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom