FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minna kirjoittaa viimeisimmässä Body-lehdessä että "Olen ollut melkein koko 2016 vuoden ketoosilla, kalorit alle 1000/päivä. Neljän kuukauden aikana tällaisella ruokamäärällä voimatasoni nousivat esim. maastavedossa 25kg. Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että voimatasot ja lihaksisto kasvaa kun menet ketoosille." Okei, en kirjottanut tähän koko artikkelia, mutta tämä lainaus ei vaan mene mun kaaliin tietyllä tavalla. Selittäkää tyhmälle.

Minna kirjoittaa viimeisimmässä Body-lehdessä että "Olen ollut melkein koko 2016 vuoden ketoosilla, kalorit alle 1000/päivä. Neljän kuukauden aikana tällaisella ruokamäärällä voimatasoni nousivat esim. maastavedossa 25kg. Tästä voisi vetää johtopäätöksen, että voimatasot ja lihaksisto kasvaa kun menet ketoosille." Okei, en kirjottanut tähän koko artikkelia, mutta tämä lainaus ei vaan mene mun kaaliin tietyllä tavalla. Selittäkää tyhmälle.
Kuulostaa kohtuullisen rajulta. Esim. 100g prot + 66g rasvaa = 1000kcal, ja alle tuon koko vuosi. Epäilen typoa.

En kyllä siltikään ymmärrä... Vaikka olisi kuinka anabolisia kehossa, eivät ne kaloreiksi muutu. Eihän tuo alle 1000 voi mitenkään pitää paikkaansa? Puuttuuko siitä lisäravinteet (siis ihan oikeat sellaiset) vai mitä vittua?

Todellakin ihan helvetin hyvä teksti. Ois tosi mielenkiintoista saada Minnalta joku vastaus/vastine tuohon blogikirjotukseen. Tai Body-lehdeltä :D

Miten tämä eroaa siitä että joku pro-bodari kertoo lehdessä treenaavansa 14 kertaa viikossa ja syövänsä 1000 gramaa prodea päivässä? Onko pakko olla niin vitun saapas että kuvittelee wpd-pron olevan natikka, tai että hänen tekemisiään kannattaisi suoraan kopioida.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom