FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Off-kunnossa ja kokovartaloasussa on aika vähän iskeviä yksityiskohtia paitsi tietenkin tissit. Vähän sama kuin miesbodari olisi toppatakissa ja farkuissa ja molo paistaisi housujen läpi.

Odotan kyllä kovasti niitä ripped kuvia! :)

Tota, ilman ketään kohti kohdistuvaa pahaa, kertokaas joku et miksi Minna Pajulahdesta on täällä Pakkiksella vähän väliä kuvia? Oon täs muutamien alan ihmisten kans ihmetellyt tätä pitkän aikaa. Onko hän joku Suomen fitneksen keulakuva vai kenties juuri voittanut jotain vai miksi? Vai vaan siksi että ei ole ketään muutakaan naista josta vois kuvia laittaa millään verukkeella...vai, vielä tuli mieleen yksi, siksi kun hän on Fastin teamissa?
Oikeesti...

Koska muut ovat himassa neljän seinän sisällä, eivätkä halua olla esillä. Eipä paljoo kuvauskyselyitä mulle tule. Teen sitten vakkareiden kanssa kuvauksia. Siinähän alan ihmiset mietitte sitten ihan rauhassa koko elämänne ja kelaatte sitten myöhemmin, että perkele, musta ei muuten koskaan ole otettu mitään kivaa kuvaa.

Mut pitää sanoa, että on vähintäänkin vitun outoa, että bodylajien sisällä joku ihmettelee kun jostain tulee kuvia.

Okei, voisko olla et mahdolliset kuvattavat ei tiedä et niiden pitää ottaa se kontakti tai jotain? Olis vaan hienompaa kun kuvattavien skaala olis laajempi varsinkin ku naisia on paljon enemmän kuin jotka kilpailee. En mä täs sua Mike oo osottamas vaan epätietoisuuttani kyselen.

Vaikka marginaalisen bodylajin ympärillä touhuaakin niin ei tämä mitään helvetin hyväntekeväisyyttä ole. Mike tekee valokuvausta ammatikseen, joten niistä räpsyistä joutuu malli tai jokin muu taho maksamaan. Tietenkin, jos on tottunut samaan kaiken kivan ilmaiseksi ja odottamalla kotisohvalla niin se on tosi kiva. Jos ei itse älyä ottaa valokuvaajaan yhteyttä niin ei niistä omista estetiikkapateista löydy koskaan kuvia, mistään.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=C3UUpta18w4[/video]
Minna ja muut kissat päässy viteolle! =D Hetkeksi on nyt tullut jumituttua painamaan Repeattia... Miksiköhän?

Huikee video!! Ja kohta jossain kaksplus forumilla itketään kuinka on liian lihaksikkaita mimmejä ja niitä vielä törkeästi esineellistetään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom