FITNESS PRO Minna Pajulahti

Nyt jumalauta.. Tähän ei oo kun kaksi oikeaa vastausta, joko olet fäbänny näille Minnan kuville tai sitten et. Ja jälkimmäisen vastauksen omaavat miehet ovat joko nirsoja, homoja tai sokeita.. Onhan tuo nyt käsittämättömän kaunis nainen, itse sytyttää tuommoinen parempi kun luiseva perseinen ja reidetön nainen.. No hard feelings!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I like, harvalla naisella on ton verran voimaa ja bodaukseen kuuluu bulkkailla välillä. Sitkun dieettaa niin porukka varmasti taas kuolaamassa.

Ootte te ihania <3 Mä lähen nyt treenaan jos saisi vaikka vielä paksummat reidet :) Rautaista viikonloppua!!! :puntti:

Minä olen yrittänyt saada näitä Minnan kuvia pysymään töissä taustakuvina, aina akat vaihtaa sinne jotain helvetin Justin Biebereitä vai mikä pippeli olikaan. Karseeta sortamista.

Mutta joo, lisää matskua vaan, onhan näitä ilo katsella.

Ootte te ihania <3 Mä lähen nyt treenaan jos saisi vaikka vielä paksummat reidet :) Rautaista viikonloppua!!! :puntti:

95% suomalaista lahoistakin naisista kantaa selluliittia ja rasvaa reisissä, se rasva kun estrogeenin vaikutuksesta kertyy naisilla juuri reisiin ja muutamilla miehilläkin.

Sun reidet on kuitenkin suurimmaksi osaa lihasta, eikä tapahdu samanlaista ilmiötä kuin monella muulla naisella, farkuissa näyttää peppu ja reidet hyvältä, mutta kun farkut vedetään alas ei olekkaan muuta kuin pelkkää siiderisilavaa jonka tiukat farkut ovat pitäneet suurin piirtein kuosissa.

Olet juuri sellainen nainen josta näen päiväunia. :D Hyvää jatkoa...

Minna varmaan osaa kertoa että mitä nuo mainitut Euroopan- ja maailmanennätykset ovat joista kerrot body-lehdessä ja mistä voisi katsella näiden kisojen tuloslistoja?

Onse nätti jumalauta. Ja vahva.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lepää se silmä näissäkin kuvissa. Olikos nämä kuvat nyt jostain 2004 vuodelta ?

thumb_pajulahti_minna65.jpg

thumb_pajulahti_minna43.jpg

Onse nätti jumalauta. Ja vahva.
No on! En käsitä, miten se voi tosta noin vaan penkata 100kg, keikistellä ohessa vähän kameralle ja sitten vielä näyttää noin pirun nätiltä. :wtf:
Rauta liikkui videolla ihan jäätävän kevyesti. Siis lähes "puolihuolimattomasti", tarkoitan silleen, kuin jotain paistinpannua nostellaan kun tehdään Pakkikselle kokkausvideota.
Ei saatana mikä muija, silleen hyvällä tavalla. Respect. :haart:

Toivottavasti mäkin joskus penkkaan noin hyvin. Sai tästä ainakin harjoittelumotivaatiota ihan helvetisti, vaikka samalla kyllä hävettää, kun itse meinaan kuolla sinne 45kg alle, puuskutan kuin höyryveturi ja naama on sinipunainen, niin eikä saa unohtaa voimaposkia... :D
Hyvä Minna!!!! :thumbs:

no jopas karkas käsistä ,en ole puhunut reisien paksuudesta mitään katsokaa nyt sitä selluliittiä reisissä siinä kuvassa.

- - - Updated - - -

ja mitä enemmän selluliittiä niin sitä söpömpi..? ota reisi käteen ja tunne kuinka hoitamaton rypyläpinta hivelee kämmentäsi.höttö heiluu tuulessa ja komean näköistä on..

nooh,kiihottuuhan jotkut kuolleistakin,niin ei kai tää kummoistakaan ole

Jotku on kyllä niin pihalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom