FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:dance2: Posket rupes punottaa ku videon kahto ;) piti kavereillekki facessa linkata et "kattokaa ny teki mikä musiikkivideo :D "

nas-hhid.jpg

Pari viikkoa sitten näin Minnan ihan livenä ja jopa hänen kainaloonkin pääsin (yhteiskuvaan).. -Ikimuistoinen hetkihän siitä tuli.
Täytyy kyllä sanoa että Minna on hyvin,hyvin kouliintunut/oppinut malli tässä kehopuolella, näkee kyllä että ei ole eka kertaa mallitouhuissa mukana. Hyvin positiivinen kuva jäi ihmisestä, Minnan harmi vain että olen jo ukkomies.:)

[video]http://m.youtube.com/watch?v=C3UUpta18w4[/video]
Minna ja muut kissat päässy viteolle! =D Hetkeksi on nyt tullut jumituttua painamaan Repeattia... Miksiköhän?
Vois keskittyä vaikka treeniin toi skandaali, aika karseeta settiä. :D

Miten musta tuntuu että näissä uudemmissa Minnan kuvissa pääosassa on melkein aina Minnan tissit. No ei kai se välttämättä huono asia ole :). Kuvathan on ihan hienoja.

Mun on kyl oikeesti pakko sanoo et noi minnan tissit menee mun kategoriassa sinne koripallorinnat. Eli ihan vitusti liian isot ja luonnottomat kannut. Tai no ne ei ole kannut vaan MEGA PUSKURIT :D Nätti nainen muuten mut olis ny vittu vähä himmannu

Mun on kyl oikeesti pakko sanoo et noi minnan tissit menee mun kategoriassa sinne koripallorinnat. Eli ihan vitusti liian isot ja luonnottomat kannut. Tai no ne ei ole kannut vaan MEGA PUSKURIT :D Nätti nainen muuten mut olis ny vittu vähä himmannu

Noh, kyllähän ne silti varmasti kelpais mulle, sulle ja 99% pakkiksen miehistä.

XXX sivustoilla näkee samanlaisia ... On kyllä lähtenyt lapasesta Minnan touhu ja varmaan seuraavaksi siirtyy Kehonrakennukseen ja menee aina vaan :down:

Eipä tuo ilmiö ole mikään harvinaisuus varsinkaan keholajeja harrastavien naisten keskuudessa. Tissit ostetaan osamaksulla Tallinnasta ennenkuin on edes kisattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom