FITNESS PRO Minna Pajulahti

Terveitä nuoria miehiä täällä, kun on tissit niin kovasti mielessä....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SM-karsinnat vienellä Suskilla ei yksinkertaisesti ollut vastassaan ketään, jolla olisi edes ollut mahkuja... SM:iä odotellessa.

Susanna oli todella kaunis ja lihaksikas ja esiintyminen kuvien perusteella kaunista ja siinä mielessä voitto Tampereen karsinnassa oli täysin oikeutettu. Lihasmassaltaan Susanna on eri maalilmasta kuin muut tänä vuonna kisaavat ja ylipäätään isoin kisaaja tähän mennessä FF:ssä, mitä selittää kehonrakennustausta. En ole tuomaripisteitä Tampereen karsinnasta nähnyt, joten en tiedä, kuinka ylivoimainen voitto oli. Mutta kiinnostaisi tietää, rokotettiinko pisteitä suuresta lihasmassasta, vai oliko se vain etu. Itse toivon, ettei FF:ssä haettaisi kehonrakennustasoista lihasmassaa, mutta toki bf:ää suurempaa juu. Mielenkiintoista nähdä, kuinka kireää tyttöä SM:ssä on, Tampereen perusteella yleislinja ei ollut kovin kireä.

800_1176.jpg

Muuten tosi hyviä kuvia, mutta vähän häiritsee kun tohon kuvaan on eksyny (varmaan vahingossa) autonrengas tohon oikeaan reunaan! Jos olis ottanu askeleen eteenpäin, niin sit ei olis kyllä näkyny. Mun mummo kun otti kuvia, niin sillä oli vähän samanlainen rajaustyyli, välillä kuvaan eksyi täysin irrelevantteja asioita, tai sitten kuvatuilta puuttui pää tai jalat.
Mut ei se mitään, harjoitus tekee mestarin!

Onko Minna Pajulahti kotoisin Porin seudulta?

Perehdyin hieman noihin vanhempiinkin kuviin - lahjakkuutta aikuisviihdealalle löytyy :)

Susanna oli todella kaunis ja lihaksikas ja esiintyminen kuvien perusteella kaunista ja siinä mielessä voitto Tampereen karsinnassa oli täysin oikeutettu. Lihasmassaltaan Susanna on eri maalilmasta kuin muut tänä vuonna kisaavat ja ylipäätään isoin kisaaja tähän mennessä FF:ssä, mitä selittää kehonrakennustausta. En ole tuomaripisteitä Tampereen karsinnasta nähnyt, joten en tiedä, kuinka ylivoimainen voitto oli. Mutta kiinnostaisi tietää, rokotettiinko pisteitä suuresta lihasmassasta, vai oliko se vain etu. Itse toivon, ettei FF:ssä haettaisi kehonrakennustasoista lihasmassaa, mutta toki bf:ää suurempaa juu. Mielenkiintoista nähdä, kuinka kireää tyttöä SM:ssä on, Tampereen perusteella yleislinja ei ollut kovin kireä.
Samaa mieltä, lähes kehonrakentajamaiset massat jo Suskilla ja melkein liikaa imo wpd:hen. Kireyttä olsin myös toivonut ylipäänsä lisää, mutta viikon päästä nähdään mitä on tarjolla.

Olipas hauska lueskella kuinka jengi vetää herneitä nenään siitä, että joku arvostelee kyseisen neidon ulkoista olemusta. Mitä sitten jos joku on eri mieltä kuin te? Jengiä itkettää se, että joku tulee ääneen sanomaan ettei tykkää. Okei onhan se aika turhaa, mut pitäiskö kaikkien vaan hehkuttaa näppis tulipunaisena kaikkea mitä täällä pakkiksella on esillä????
Olen aika satavarma (kuvien kohdetta tuntematta) ettei Minnaa paljon nappaa jonkun negatiiviset kommentit täällä. Ei kaikkia voi miellyttää , mutta jos olet esillä kuten hän niin niitä positiivisia sekä negatiivisia kommentteja on varmasti valmis ottamaan.

Sit itse kuviin. Mä tykkään kovasti Minnan kuvista. Tässä naisessa on jotain sellaista herkullista , että katselee kuvia enemmään kuin mielellään. Eikä edes noi kumitissit ole se juttu mikä saa mut kuolaamaan näitä kuvia. Ugh

800_1176.jpg

Muuten tosi hyviä kuvia, mutta vähän häiritsee kun tohon kuvaan on eksyny (varmaan vahingossa) autonrengas tohon oikeaan reunaan! Jos olis ottanu askeleen eteenpäin, niin sit ei olis kyllä näkyny. Mun mummo kun otti kuvia, niin sillä oli vähän samanlainen rajaustyyli, välillä kuvaan eksyi täysin irrelevantteja asioita, tai sitten kuvatuilta puuttui pää tai jalat.
Mut ei se mitään, harjoitus tekee mestarin!

Kato halusin pitää sen auton joka kuvassa mukana, mut sovitaan sun mieliksi, että vahingossa rajautui noin. Oon kato ihan aloittelija vasta tässä kuvaamisessa. :D

ps. miten kukaan voi olla niin pihalla, että aidosti luulee ton renkaan olevan tossa vahingossa? Miten on mahdollista?

Mun auto on kans aika likainen.. et kyl sitä voi tulla peseskeleen ku kelitki on viel kohtuu lämpimät.. et ei tarvi liiaks pukeutua turhaan.

Juu sama, voin kerrankin auttaakin ihan pyytämättä. Autonpesukin voisi edes kerran olla kivaa. ;)

Ja voi helvetti että repesin ääneen tuolle Mosint-Naganin kommentille. Jos se oli läppä niin se oli jo aika huono, mutta pelkään kyllä ettei se ollut läppä...

Kato halusin pitää sen auton joka kuvassa mukana, mut sovitaan sun mieliksi, että vahingossa rajautui noin. Oon kato ihan aloittelija vasta tässä kuvaamisessa. :D

ps. miten kukaan voi olla niin pihalla, että aidosti luulee ton renkaan olevan tossa vahingossa? Miten on mahdollista?
Huumori on vaikee laji, varsinkin parin perjantaikaljan jälkeen... En ollut tosissani. Tiedän, että oot ammattilainen :D

Huumori on vaikee laji, varsinkin parin perjantaikaljan jälkeen... En ollut tosissani. Tiedän, että oot ammattilainen :D
No täällä ei ole mikään yllätys, että jotain yhtä hullua heitetään kuvista, ei mene aina huumorin piikkiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom