Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terveitä nuoria miehiä täällä, kun on tissit niin kovasti mielessä....
SM-karsinnat vienellä Suskilla ei yksinkertaisesti ollut vastassaan ketään, jolla olisi edes ollut mahkuja... SM:iä odotellessa.
Samaa mieltä, lähes kehonrakentajamaiset massat jo Suskilla ja melkein liikaa imo wpd:hen. Kireyttä olsin myös toivonut ylipäänsä lisää, mutta viikon päästä nähdään mitä on tarjolla.Susanna oli todella kaunis ja lihaksikas ja esiintyminen kuvien perusteella kaunista ja siinä mielessä voitto Tampereen karsinnassa oli täysin oikeutettu. Lihasmassaltaan Susanna on eri maalilmasta kuin muut tänä vuonna kisaavat ja ylipäätään isoin kisaaja tähän mennessä FF:ssä, mitä selittää kehonrakennustausta. En ole tuomaripisteitä Tampereen karsinnasta nähnyt, joten en tiedä, kuinka ylivoimainen voitto oli. Mutta kiinnostaisi tietää, rokotettiinko pisteitä suuresta lihasmassasta, vai oliko se vain etu. Itse toivon, ettei FF:ssä haettaisi kehonrakennustasoista lihasmassaa, mutta toki bf:ää suurempaa juu. Mielenkiintoista nähdä, kuinka kireää tyttöä SM:ssä on, Tampereen perusteella yleislinja ei ollut kovin kireä.
Muuten tosi hyviä kuvia, mutta vähän häiritsee kun tohon kuvaan on eksyny (varmaan vahingossa) autonrengas tohon oikeaan reunaan! Jos olis ottanu askeleen eteenpäin, niin sit ei olis kyllä näkyny. Mun mummo kun otti kuvia, niin sillä oli vähän samanlainen rajaustyyli, välillä kuvaan eksyi täysin irrelevantteja asioita, tai sitten kuvatuilta puuttui pää tai jalat.
Mut ei se mitään, harjoitus tekee mestarin!
Mun auto on kans aika likainen.. et kyl sitä voi tulla peseskeleen ku kelitki on viel kohtuu lämpimät.. et ei tarvi liiaks pukeutua turhaan.
Huumori on vaikee laji, varsinkin parin perjantaikaljan jälkeen... En ollut tosissani. Tiedän, että oot ammattilainen :DKato halusin pitää sen auton joka kuvassa mukana, mut sovitaan sun mieliksi, että vahingossa rajautui noin. Oon kato ihan aloittelija vasta tässä kuvaamisessa. :D
ps. miten kukaan voi olla niin pihalla, että aidosti luulee ton renkaan olevan tossa vahingossa? Miten on mahdollista?
No täällä ei ole mikään yllätys, että jotain yhtä hullua heitetään kuvista, ei mene aina huumorin piikkiin.Huumori on vaikee laji, varsinkin parin perjantaikaljan jälkeen... En ollut tosissani. Tiedän, että oot ammattilainen :D
Huumori on vaikee laji, varsinkin parin perjantaikaljan jälkeen... En ollut tosissani. Tiedän, että oot ammattilainen :D
Oliko liian hankalia sanoja kuten virilisaatio?
Penkki?