FITNESS PRO Minna Pajulahti

No musta noissa uusissa kuvissa näyttää sen verran riskiltä, ettei herätä kateutta. En tajua miksi joku vetää siitä hernerokat nenäänsä, kyseessä kun on vain yksi anonyymi mielipide! Makuja on monia ja sitä rataa. Lisäksi vastustan tekotissejä.

Toihan alkaa oleen isompi mitä suurin osa pakkislaisista jätkistä. Tulee mieleen iso leijona tuosta Pajulahdesta, tuossa olis Mikelle seuraavaa kuvausta varten vinkkiä;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jengiä ahistaa vähän liikaa.

Naisia ahistaa kun ei ikinä saavuta tuollaista kroppaa ja miehiä kun ei haluistaan huolimatta pääse kumitissiä kokeilemaan. ;)

Minna on liian iso ja Anna liian laiha. Voivoi, ei aina voi voittaa. Niin ja molemmilla on ne kammottavat kumitissit. Ja mun ainut ongelma on kumpi taustakuvaksi.

Blääh, mua kyllä luultavasti ahdistais olla yhtä iso kuin Minna :D Mutta kovaa hän toki on treenannut ja loukkaantuminen tosi valitettavaa.

Eilen julkaistut Eveliina T:n kuvat taas ovat järjettömän upeat ja mitkä poset! Niiden suhteen kyllä käy kateeksi ja paljon :)

Liian iso eiku pehmeä mun makuun, ei käy kateex.

No musta noissa uusissa kuvissa näyttää sen verran riskiltä, ettei herätä kateutta. En tajua miksi joku vetää siitä hernerokat nenäänsä, kyseessä kun on vain yksi anonyymi mielipide! Makuja on monia ja sitä rataa. Lisäksi vastustan tekotissejä.

Lähinnä mua tälläisissä kommenteissa ihmetyttää se että mikä ylipäätänsä motivoi näitä kirjoittamaan? Täältä pakkikselta löytyy ketjuja sadoista kilpailijoista joiden fysiikka ei oo mun makuun (esim. käytännössä kaikki raskaampien sarjojen kisaajat sukupuolesta riippumatta) mutta en mä silti koe minkäänlaista tarvetta mennä niiden ketjuihin kirjoittamaan mitään tuollaisia kommentteja. Eikä tietysti koske vain sua, näitähän on melkeen joka kisaajan ketjussa.

Valota nyt mulle vähän, mitä teillä pyörii päässä kun päätätte avata jonkun ei omaan makuunne olevan kilpailijan, jonka varmasti tunnette jo entuudestaan, ketjun ja kertoa kuinka ei näytä omaan silmään kivalta. Tuleeko siitä jotenkin itelle parempi mieli, kun käy kertomassa muille että pitää heitä rumina?

Mun pitäis varmaan rekisteröityä johonkin maratoonarifoorumille että vois haukkua kaikki kyniksiks ja tulis itellekin parempi mieli eikä tarviis ärsyyntyä tollasista postauksista.

Samaa ihmettelen kuin yllä. Miksi vaivautua kirjoittamaan että yäk en tykkää. Samaa voisin itseki käydä tekemässä mutta mun mielestä siinä ei ole oikein mitään pointtia...

Ihan hyvä kysymys tuo, mikä motivoi kirjoittamaan kriittisiä kommentteja. Omalla kohdallani ehkä lopulta vain ihmetys ja kummastus siitä, että täältä galleriasta todella löytyy kuin löytyykin myös ei-kateutta herättäviä naisen kuvia. Ja mä kun vielä tuppaan olla herkästi kateellinen :D Ei sen kummempaa motiivia. Ja varmasti Minna kiristyy jos haluaa ja sen aika tulee, tarkoitus ei siis ole ollut arvostella henkilöä.

Kai sitä nyt vastakommentiakin saa heittää, toiset himoaa tota maitobaaria ja toiset ei? Onko se keneltäkään teiltä himokkailta pois, vaikka joku toinen ei tykkäisikään? Ei sillä, että arvostelun kohteena oleva henkilö minua jotenkin etoisi, ihan näppärän näköinen pakkaus. Mielipiteitä on monia.

Eli näissä kilpailijoiden topiceissa ei sais tulla ku suitsutusta ja ihastelua, eikä mitään "kritisointia"/omaa mielipidettä tms?

Ensinnäkin, jos haluaa kuvauksiin kun on kunnon offikunto päällä, niin voisi myös kuvitella että aiheesta jotain juttua tulee... oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Vaikka siellä jengi vatkais kuinka ranne kipeänä kuville, niin ei tarvitse niin herkkänahkainen olla, että pahoittaa Minnan puolesta mielensä, jos joku ei tykkää.. enpä usko, että Pajulahtikaan menettää yöunia, kun joku huomaa että on offilla (johtui nyt sitten bulkista tai akillesjänteestä tms mistä tahansa).
Eiköhän nää topicit oo myö ssen takia olemasas, että herättä keskustelua, sekä puolesta että vastaan...

Itse ei "sytytä" noi uusimmat kuvat, kuten joku sanoikin, niin tissien esittelyks enempi menee, ja niitä saa rahalla, hyvää kondista ei!

Lähinnä mua tälläisissä kommenteissa ihmetyttää se että mikä ylipäätänsä motivoi näitä kirjoittamaan? Täältä pakkikselta löytyy ketjuja sadoista kilpailijoista joiden fysiikka ei oo mun makuun (esim. käytännössä kaikki raskaampien sarjojen kisaajat sukupuolesta riippumatta) mutta en mä silti koe minkäänlaista tarvetta mennä niiden ketjuihin kirjoittamaan mitään tuollaisia kommentteja. Eikä tietysti koske vain sua, näitähän on melkeen joka kisaajan ketjussa.

Valota nyt mulle vähän, mitä teillä pyörii päässä kun päätätte avata jonkun ei omaan makuunne olevan kilpailijan, jonka varmasti tunnette jo entuudestaan, ketjun ja kertoa kuinka ei näytä omaan silmään kivalta. Tuleeko siitä jotenkin itelle parempi mieli, kun käy kertomassa muille että pitää heitä rumina?

Mun pitäis varmaan rekisteröityä johonkin maratoonarifoorumille että vois haukkua kaikki kyniksiks ja tulis itellekin parempi mieli eikä tarviis ärsyyntyä tollasista postauksista.

Ihan kuin ajatuksia mun päästä. Kuinka vajaamielistä on kommentoida "kehoiluhenkisellä" foorumilla kilpailijoitten ketjuissa näitä "hyi, en tykkää lihaksia" -tyylisiä kommentteja.
Jos kunto olisi kyseiseen fysiikkalajiin sopimaton(otten huomioon kehon mittasuhteet, loukkaantumiset, offikunto, kisakunto jne), niin rakentava kritiikki tulisi varmaankin oikeaan paikkaan.
Omatkaan ihailevat kuolauskommentit ei varmaan mitään asiallisimpia ole, mutta yritetään niillä ainakin hyvää mieltä "rakentaa".
Kai niitä vähemmän läpinäkyviä kompleksien oksennuspaikkoja jostain paremmastakin paikasta voi löytyä. -IMO heh, heh!

Kuinka monesti VIP-kuvaketjuista löytyy tätä "kritiikkiä". Jos mä menisin kirjoittamaan jonkun punttimimmin trediin jotain paskaa, niin mut nyljettäis oikeesti elävältä. Mutta sitten kuitenkin jengi kokee pakottavaa tarvetta kirjottaa negatiivista lätinää kilpailijoiden tredeihin, mitä helvettiä? Vai onks se tätä "mä kirjotan koska mä saan kirjottaa", "tää on arvostelulaji", "tää on keskustelupalsta ja mä saan keskustella täällä", "saa mullaki olla mielipide!"

No semmää ymmärrän, että Bullia ny arvostellaan ihan miten vaan ja sekin on niiiiin nähtyä ja väsynyttä, mutta että Minnaakin! Toisilla ei vaan oo silmää kauneudelle :)

Tässähän on nyt se ero, että Bullia arvostellaan ihan vain tulevan kisakunnon kautta. Mielipidettä ei tehdä suoraan omien mieltymysten kautta vaan mielipide rakennetaan kilpailuja/toisia kilpailijoita silmällä pitäen sekä siitä kuinka rakenne ja kunto käy yleisesti bodaukseen. Nyt kun taas Pajulahdesta tulee kuvaa jossa ollaan panokunnossa eikä kisakunnossa kääntyy arvostelu kiimasilla orilla pelkästään hyväksyntään, että panisin taikka en ja huonon itsetunnon omaavat naaraat ajattelavat asian samaan tapaan tuon panokunnon kautta. Onhan se ihan hirveää jos joku on pantavampi kuvissa kuin itse vaikka tällä asialla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.

Jos Pajulahdesta olisi räväytetty kuva kisakuosissa olisi arvostelua tehty kisakunnon kautta. Silloin emakotkin olisivat ajatelleet asiaa pelkästään kisakondista ajatellen eikä mielipide olisi ollut "mun mielestä". Tosin kiimaset orit olisivat edelleenkin sitä mieltä, että panisivatko vaiko eivät, joten ajattelumalliin ei olisi heille tullut muutosta.

Eli näissä kilpailijoiden topiceissa ei sais tulla ku suitsutusta ja ihastelua, eikä mitään "kritisointia"/omaa mielipidettä tms?

Lajinomainen kommentointi, myös negatiivinen, on mun mielestä ihan aiheellista. Toki siinäkin vois käyttää sen verran järkeä, että esim. offikuntoa ei verrata siihen mitä kisoissa tavoitellaan. Tolla kommentilla mihin mä vastasin ei kuitenkaan mun mielestä ollut mitään tekemistä lajin tai ylipäätänsä rakentavan kritiikin kanssa. Toi sunkin kritiikki postauksen lopussa oli ainakin jokseenkin asiallista ja perusteltua kritisointia eikä vaan mikään bull-ketjusta repästy "hyi minkä näkönen" kommentti joka ei todellakaan tuo keskustelulle minkäänlaista lisäarvoa.

Kirjotuksen sävykin vaikuttaa aika paljon, vaikka ton mopsin viestin sisällön ois käytännössä pystynyt varmasti kirjoittamaan niinkin ettei siitä ensimmäisenä ajatuksena tulis mieleen "miksiköhän toikin viesti piti tänne kirjoittaa?".

Tässähän on nyt se ero, että Bullia arvostellaan ihan vain tulevan kisakunnon kautta. Mielipidettä ei tehdä suoraan omien mieltymysten kautta vaan mielipide rakennetaan kilpailuja/toisia kilpailijoita silmällä pitäen sekä siitä kuinka rakenne ja kunto käy yleisesti bodaukseen. Nyt kun taas Pajulahdesta tulee kuvaa jossa ollaan panokunnossa eikä kisakunnossa kääntyy arvostelu kiimasilla orilla pelkästään hyväksyntään, että panisin taikka en ja huonon itsetunnon omaavat naaraat ajattelavat asian samaan tapaan tuon panokunnon kautta. Onhan se ihan hirveää jos joku on pantavampi kuvissa kuin itse vaikka tällä asialla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa.

Jos Pajulahdesta olisi räväytetty kuva kisakuosissa olisi arvostelua tehty kisakunnon kautta. Silloin emakotkin olisivat ajatelleet asiaa pelkästään kisakondista ajatellen ja eikä mielipide olisi ollut "mun mielestä". Tosin kiimaset orit olisivat edelleenkin sitä mieltä, että panisivatko vaiko eivät, joten ajattelumalliin ei olisi heille tullut muutosta.

Semmonen se ihmisluonto on. Jännästi pyrkii aina lisääntymään. Vaikka sitten ajatuksen tasolla.

Kurkatkaapa joskus IG:n puolelle, ristus siellä sitä paskaa vasta tuleekin! :D

Vaikka Minna oli mielestäni kauniimpi vähän piskuisempana, niin nuo uudet kuvat on kyl ihan kivoja. IG:ssa nähny myös muutamia kuvia ja on se vaan skrode mimmi! Pakkohan tuollaista työmäärää on arvostaa. Toivottavasti kinttu tulee kuntoon. Kumitisseistä en minäkään tykkää, mutta eipä ole minulta pois jos Minnalla moiset on.

Haha, true dat ja Bulliahan on arvosteltu vain ja ainoastaan kisakuntoperusteisesti :D On se vaan niin, että kun jengi saa pro-tittelin, ollaan vapaata riistaa. Toivoisin itse vain ettei meno alkaisi Suomessakin mennä tuohon roid-yuck-eww-akselille, jota jenkkilässä suolletaan avoimesti ja vailla järkiperusteita, kunhan oksennetaan omaa pahaa oloa vissiin (ah internaatin anonyymi maailma). Tottakai jokainen meistä mitätahansa kuvia nähdessään miettii panisinko vai en, onko tyyppi laiha vai läski, laihaläski tai hyvässä kunnossa oleva läski. Suomessa meitä kasvatetaan jo tarhassa (ainakin vielä) niin ettei kaikesta tarvitse pitää muttei tarvitse sanoa ääneenkään. Ja jos tuo mielipide on aivan välttämätöntä sanoa, sopii miettiä tarkkaan miten sen sanoo kuulostamatta täysin uuvatilta. Mielipiteitä tulee ja menee, itsellänikin, mutta mihin sitä energiaa käyttää? Vaikka tiskeihin tai salille, tai vaikka siihen että olisi hetken muutenvaan läsnä unohtamalla ulkomaailman hömpötykset. Totally eksyy aiheesta, sori. Lopputulema kuitennii on että vaikka onkin pyöreä kunto, on se silti kovemmassa kunnossa ku 97% pakkislaisista.

Kuinka monesti VIP-kuvaketjuista löytyy tätä "kritiikkiä". Jos mä menisin kirjoittamaan jonkun punttimimmin trediin jotain paskaa, niin mut nyljettäis oikeesti elävältä. Mutta sitten kuitenkin jengi kokee pakottavaa tarvetta kirjottaa negatiivista lätinää kilpailijoiden tredeihin, mitä helvettiä? Vai onks se tätä "mä kirjotan koska mä saan kirjottaa", "tää on arvostelulaji", "tää on keskustelupalsta ja mä saan keskustella täällä", "saa mullaki olla mielipide!"

Minä tein tämän joskus ja taisi joku toinenkin nimimerkki liittyä keskusteluun ja arvostelemaan punttimimmiä VIP-kuvaketjussa. Tuloksena kommentit poistettiin kokonaan ja sen jälkeen privassa sovittiin asiat. Kai normaali punttimimmi on niiiiiiin paljon herkempi kuin meidän rautainen Pajulahti, että täällä kilpailija osastolla on muutenkin ihan eri meininki.

Hyviä kuvia Minnasta!

Eikai kukaan ole kritiikkiä kieltänyt missään?

Jos minä pistän kuvaketjuun kuvia ja laitan siihen otsikoksi "läskikunto" niin ei se nyt kovin kivaa ole että kommentit olisi tyyliin häpeä itteesi vitun läski. Siihen voi heittää jotain rakentavampaakin varmasti tai antaa vaan olla. Vaikka totuus onkin se että olisi läski. Olen itseasiassa tuollaisia kuvia laittanut ja kommenti on olleet asiallisen rakentavia. Jos ei olisi ollut niin en olisi varmaan sen jälkeen ikinä kuvan kuvaa laittanut.

Voi sitä varmaan senverran arvostaa kovaa työtä ja hienoja kuvia että antaa ne kritiikit fiksusti ja rakentavasti tai sitten vaan myöntää että itellä on alemmuuskompleksi niin sekin on varmasti ihan jees kunhan tulee ilmi. Ihan yleisesti, ei vain Minnan ketjua ajatellen. Bullin ketjut meni niin pitkin vittua ettei viittinyt edes enää lukea.

Menee nää "yäk kumitissit" kommentit samaan linjaan kun bodarin kuvissa "hyiiii sillä on lihaxia".

Jos näit kumitissejä saa arvostella yäk kommentein niin saan varmaan sitten kumitissittömän ja muuten tissittömän punttimimmin ketjussa käydä kommentoimassa että kivan lihaksikas perse mutta voi jessus mikä lauta. Eikö oiskin ihan saakelin kivaa ja rakentavaa?

No tämä on internet. Käytännössä työkseen lähes alastomana ja fyysisen kunnon arviointiin perustuvassa lajsisa kilpailevan pitänee olla aika paksunahkainen.

Suositut

Back
Ylös Bottom