FITNESS PRO Minna Pajulahti

Niin, kerrankin kun kuvissa on luonnollisen näköinen kaunis treenattu nainen, on se kamalaa. Kyllä tollasta mielummin kattelee kun jotain kuivaa rustoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi kuva juttu nyt on vain aivan oma maailmansa.. Pajulahti on niin jäätävät lihat saanut aikaiseksi, että se herättää tuntemuksia ihmisissä jotka saavuttaessaan saman kunnon (ei tule 97% ikänsä treenamalla saavuttamaan) olisivat aivan vitullisissa fiiliksissä.. mutta kun ei ole (eikä tule) vastaavaa kuntoa lähimainkaan niin kuvia nähdessään alemmuuskompleksi lyö päälle ja pitää päästä sanomaan et "en kyl haluais olla tollaises kunnossa" ja muuta hyi hyi juttua.

Et happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Oma logini jossa olen välissä kuvia laittanut kehityksestä.. on myös poikinut sellaisia viestejä lähinnä.. joiden mukaan kehitys olisi onnetonta ja et jotkut narutki penkkaa enemmän jne.
Mut sit kuiten ku on eri punttiksilla käynyt.. niin sielt tahdo löytyy vastaavan kokoisia sällejä.. ja ne harvat jotka yltää vastaaviin mittoihin on sellaisia + 10v treenanneita ku ite on just sen pari vuotta puntilla juossut vielläpä aivan invaliidista lähtien. Niin mitä siihen sanois.. muuta kuin et internetissä kaikki on niin isoa ja mahtavaa tyyppiä.

Mä ainaki fanitan Pajulahtee ja omaa muijaa joka voi ehkä joskus jopa yltää vastaaviin mittoihin kun omaa aika samanlaisen fysiikan.

Luonnollisuus vaan katoaa päivä päivältä enemmän virilisaation myötä.

No niin joo.. eli nainen ei voi olla iso ihan oikein treenaamalla ja syömällä? Sulla on varmaan jotain parempaa tietoa asiasta kun kehtaat moista väittää?

Niin, kerrankin kun kuvissa on luonnollisen näköinen kaunis treenattu nainen, on se kamalaa. Kyllä tollasta mielummin kattelee kun jotain kuivaa rustoa.

Luonnollisuus vaan katoaa päivä päivältä enemmän virilisaation myötä. Tämä on fakta eikä paskaa nillitystä. Pajulahti kuitenkin saanut pidettyä itsensä naisellisena olosuhteisiin nähden.

No niin joo.. eli nainen ei voi olla iso ihan oikein treenaamalla ja syömällä? Sulla on varmaan jotain parempaa tietoa asiasta kun kehtaat moista väittää?

No ei toi nyt mikään salaisuus kenellekkään ole joka ei ihan pihalla näistä jutuista ole. En ala mitään todistelemaan koska sellasta paskaa tuskin kukaan tähän ketjuun kaipaa. Sanoin tosi nätisti ton jutun muutenkin kun taitaa aika ampiaispesä tää ketju tällä hetkellä olla.

:D Johan vitsin murjaisit. Hän on yhtä luonnollisen kaunis kuin profiilikuvasi. Ja tämä mitenkään hakkumatta Minnaa. Vaikka kasvoista pukkaa jo hieman miehistä piirrettä, niin naiselliselta näyttää muihin saman lihasmassan omaaviin naisiin verrattuna.

:D Johan vitsin murjaisit. Hän on yhtä luonnollisen kaunis kuin profiilikuvasi. Ja tämä mitenkään hakkumatta Minnaa. Vaikka kasvoista pukkaa jo hieman miehistä piirrettä, niin naiselliselta näyttää muihin saman lihasmassan omaaviin naisiin verrattuna.

Mistä hitosta ne miehiset piirteet siihen saat, ei noilla massoilla ole vielä mitään testoja vedetty, ja kun tuosta joskus vetää kireeksi, niin jäljelle ei jää edes mitään valtavia lihoja vaan ihan hienot figure-kisaajan muodot.

Mistä hitosta ne miehiset piirteet siihen saat, ei noilla massoilla ole vielä mitään testoja vedetty, ja kun tuosta joskus vetää kireeksi, niin jäljelle ei jää edes mitään valtavia lihoja vaan ihan hienot figure-kisaajan muodot.
No, sanon tähän vain että makunsa kullakin.

Toi kuva juttu nyt on vain aivan oma maailmansa.. Pajulahti on niin jäätävät lihat saanut aikaiseksi, että se herättää tuntemuksia ihmisissä jotka saavuttaessaan saman kunnon (ei tule 97% ikänsä treenamalla saavuttamaan) olisivat aivan vitullisissa fiiliksissä.. mutta kun ei ole (eikä tule) vastaavaa kuntoa lähimainkaan niin kuvia nähdessään alemmuuskompleksi lyö päälle ja pitää päästä sanomaan et "en kyl haluais olla tollaises kunnossa" ja muuta hyi hyi juttua.

No joo, alemmuuskompleksi voi varmaan iskeä niille, joilla ei ole hajua, minkälaisia kompromisseja ja uhrauksia iso kunto naisella vaatii. 99% Tätä ketjua lukevista varmasti kyllä tietää, mikä pelin henki on, ja arvioivat kuvia siltä pohjalta. Siinä alemmuuskompleksin sijasta varmasti nousee ensisijaisesti mieleen kysymys, olisiko itse valmis tekemään tiettyjä valintoja saavuttaakseen samantasoisen lihasmassa kuin Minnalla.

Niin ja muistan jostain lukeneeni, että pyrkimys olisi pienempään lihasmassaan.

- - - Updated - - -

:D
Oli tarkoitus ja yritettiinkin polttaa lihasta järjettömillä määrillä aeroopillista, tästä luovuttiin kuitenkin ja päätettiin siirtyä fysiikkapuolelle. Korjatkoon nyt joku jos minä muistan väärin.

Voin kuvitella kuinka pakkiksen urokset täällä pillastuisivat jos mimmit kehuisivat kuinka luonnollisen näköiseltä "tämän ja tämän kuvan uros näyttää silikoonilla suurennetuilla lihaksillaan" :D

Oli tarkoitus ja yritettiinkin polttaa lihasta järjettömillä määrillä aeroopillista, tästä luovuttiin kuitenkin ja päätettiin siirtyä fysiikkapuolelle. Korjatkoon nyt joku jos minä muistan väärin.

Siis nimenomaan siirtyminen fitnessfysiikkaan oli sen taustalla, että lihasta piti polttaa pois. Korjatkaa, jos olen väärässä :)

Mitä nyt olen pro-puolen FF-kisaajista kuvia nähnyt, niin ovathan ne pääosin pienemmän näköisiä kuin Minna. Suomessa sen sijaan saa olla ISO FF:ssä, mikä mun mielestäni ei välttämättä ole hirveän hyvä juttu, koska FF:ssä ei käsittääkseni ideana ollut hakea kehonrakennustasoista lihasmassaa. Mutta näin meillä Suomessa, ihan näin Offtopikkina mainitakseni..

Voin kuvitella kuinka pakkiksen urokset täällä pillastuisivat jos mimmit kehuisivat kuinka luonnollisen näköiseltä "tämän ja tämän kuvan uros näyttää silikoonilla suurennetuilla lihaksillaan" :D

Olipa paska vertaus. Ne lihakset sentään kasvaa treenillä, tissejä et saa kasvaan muulla ku sikabulkilla.

Siis nimenomaan siirtyminen fitnessfysiikkaan oli sen taustalla, että lihasta piti polttaa pois. Korjatkaa, jos olen väärässä :)

Mitä nyt olen pro-puolen FF-kisaajista kuvia nähnyt, niin ovathan ne pääosin pienemmän näköisiä kuin Minna. Suomessa sen sijaan saa olla ISO FF:ssä, mikä mun mielestäni ei välttämättä ole hirveän hyvä juttu, koska FF:ssä ei käsittääkseni ideana ollut hakea kehonrakennustasoista lihasmassaa. Mutta näin meillä Suomessa, ihan näin Offtopikkina mainitakseni..

On sillä jenkeissäkin ollut vähän hakemista että minkä kokoisia ne sinne haluaa. Tampan kisan voittanut oli kuulemma keharin kokoinen vrt toiseksi tulleeseen DLB:een ja tästä ainakin syntyi pienoista kommentointia nettimaailmassa. DLB:hän voitti sitten seuraavan kisan. Ei kai Suomessa kauheen isoja oo ollu? (Tosin nuori lajina ja vähän osallistujiakin) SM-karsinnat vienellä Suskilla ei yksinkertaisesti ollut vastassaan ketään, jolla olisi edes ollut mahkuja... SM:iä odotellessa.
Mitä Minnaan tulee niin nyt taitaa rasvat tehdä kepposia isouden suhteen. Noh, toivottavasti nähdään Minna pian kisakunnossa niin nähdään mitä alta kuoriutuu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom