Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luonnollisuus vaan katoaa päivä päivältä enemmän virilisaation myötä.
Niin, kerrankin kun kuvissa on luonnollisen näköinen kaunis treenattu nainen, on se kamalaa. Kyllä tollasta mielummin kattelee kun jotain kuivaa rustoa.
No niin joo.. eli nainen ei voi olla iso ihan oikein treenaamalla ja syömällä? Sulla on varmaan jotain parempaa tietoa asiasta kun kehtaat moista väittää?
:D Johan vitsin murjaisit. Hän on yhtä luonnollisen kaunis kuin profiilikuvasi. Ja tämä mitenkään hakkumatta Minnaa. Vaikka kasvoista pukkaa jo hieman miehistä piirrettä, niin naiselliselta näyttää muihin saman lihasmassan omaaviin naisiin verrattuna.Niin, kerrankin kun kuvissa on luonnollisen näköinen kaunis treenattu nainen, on se kamalaa. Kyllä tollasta mielummin kattelee kun jotain kuivaa rustoa.
:D Johan vitsin murjaisit. Hän on yhtä luonnollisen kaunis kuin profiilikuvasi. Ja tämä mitenkään hakkumatta Minnaa. Vaikka kasvoista pukkaa jo hieman miehistä piirrettä, niin naiselliselta näyttää muihin saman lihasmassan omaaviin naisiin verrattuna.
No, sanon tähän vain että makunsa kullakin.Mistä hitosta ne miehiset piirteet siihen saat, ei noilla massoilla ole vielä mitään testoja vedetty, ja kun tuosta joskus vetää kireeksi, niin jäljelle ei jää edes mitään valtavia lihoja vaan ihan hienot figure-kisaajan muodot.
Toi kuva juttu nyt on vain aivan oma maailmansa.. Pajulahti on niin jäätävät lihat saanut aikaiseksi, että se herättää tuntemuksia ihmisissä jotka saavuttaessaan saman kunnon (ei tule 97% ikänsä treenamalla saavuttamaan) olisivat aivan vitullisissa fiiliksissä.. mutta kun ei ole (eikä tule) vastaavaa kuntoa lähimainkaan niin kuvia nähdessään alemmuuskompleksi lyö päälle ja pitää päästä sanomaan et "en kyl haluais olla tollaises kunnossa" ja muuta hyi hyi juttua.
Häh?
Niin ja muistan jostain lukeneeni, että pyrkimys olisi pienempään lihasmassaan.Btw Minna siirtyy fysiikkaan.
Oliko liian hankalia sanoja kuten virilisaatio?
Oli tarkoitus ja yritettiinkin polttaa lihasta järjettömillä määrillä aeroopillista, tästä luovuttiin kuitenkin ja päätettiin siirtyä fysiikkapuolelle. Korjatkoon nyt joku jos minä muistan väärin.Niin ja muistan jostain lukeneeni, että pyrkimys olisi pienempään lihasmassaan.
- - - Updated - - -
:D
Oli tarkoitus ja yritettiinkin polttaa lihasta järjettömillä määrillä aeroopillista, tästä luovuttiin kuitenkin ja päätettiin siirtyä fysiikkapuolelle. Korjatkoon nyt joku jos minä muistan väärin.
Voin kuvitella kuinka pakkiksen urokset täällä pillastuisivat jos mimmit kehuisivat kuinka luonnollisen näköiseltä "tämän ja tämän kuvan uros näyttää silikoonilla suurennetuilla lihaksillaan" :D
Siis nimenomaan siirtyminen fitnessfysiikkaan oli sen taustalla, että lihasta piti polttaa pois. Korjatkaa, jos olen väärässä
Mitä nyt olen pro-puolen FF-kisaajista kuvia nähnyt, niin ovathan ne pääosin pienemmän näköisiä kuin Minna. Suomessa sen sijaan saa olla ISO FF:ssä, mikä mun mielestäni ei välttämättä ole hirveän hyvä juttu, koska FF:ssä ei käsittääkseni ideana ollut hakea kehonrakennustasoista lihasmassaa. Mutta näin meillä Suomessa, ihan näin Offtopikkina mainitakseni..