FITNESS PRO Minna Pajulahti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uusia kuvia aina niin loistavasta Minnasta. Enpä ole Minnaa hetkeen nähnyt tässä vaiheessa dieettiä näin kovassa kuosissa, saas nähdä miten kovassa kunnossa on kevään kisoissa. Minnahan tähtää Kultsan kevään kisaan ja kuten aina ennenkin, fitkekseen.

Kuvattiin Mansessa kohtalaisen kylmässä säässä Rosendahlin puistossa Pyynikillä. Harvoin siellä näin vähissä kuteissa keikutaan tähän aikaan vuodesta, mutta tällä kertaa pistettiin tämmöistä talvisettiä pystyyn ja mageeta jälkeä tuli.

Minnan kanssa kuvataan vielä useaan otteeseen kevään aikana, joten stay tuned.

Kiitoksia Minnalle ja Kimmolle.

Uudet kuvat galtsussa

VG7G0982.jpg

Hienoja kuvia ja kova kunto Minnalla!

Upeita kuvia Minnasta, joka osaa aina olla edukseen niin kameran edessä kuin lavalla! Minkälainen setuppi oli valojen osalta kuvauksissa?
Talvella en viitsi viritellä isoja settejä ulos, kovin työlästä ja vittumaista muutenkin. Kahdella valolla olen tehnyt viimeaikoina kuvauksia ja epätyypilliseen tapaan käyttänyt luonnonvaloa sekä lyhyttä syväterävyyttä.

Pari 80cm softaria siis kuvissa tällä kertaa.

VG7G2207.jpg

Upeita kuvia. Ton kuvan kun ois rajannu lähemmäks, niin olis ollu aika makee mun mielestä. Mieletön pomppu, enkä oo ikinä nähny tollasta muualla..
Tuossa kuvassa on sellaista tilan tuntua, että voi vain ihailla. Luultavasti saa asetella monta kertaa, että saa onnistumaan noin.

Uuh.. on se upee!:pano: Paras kaikista pakkiksen galleriois olevista neideistä <3. Jälleen kerran myös hienoo työtä Mikelta, koskaa ei jätä kuvat kylmäks ketää, tosin nois uusimmis kuvis on aika hyytävä meininki :D Joo upeita kuvia tosiaan.

Oi oi Mike miten hienoja kuvia, love it. Raikasta ja valkeeta, mä tykkään ihan hirmusti värimaailmasta ja tyylistä. Upea on kyllä mallikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom