Minkälaista kehitystä selässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
luin muuten yhdestä sanomalehdestä, ettei nykyään 36% yläaste-ikäisitä pojista saa YHTÄÄN leukaa vedettyä, kun vastaava luku oli vuonna 1972 12%. mistä lie johtua... elikkä olkaa tyytyväisiä tuloksiinne!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Timba79 sanoi:
Mitenkä täällä muuten porukka laskee noi "viralliset" leuanvetotuloksensa? Minä kun en koskaan salilla päästä käsiä suoraksi asti alhaalla, menee rasitus liikaa käsille silloin ja tämä nyt varmasti vähentään niitä toistojen määriä.

En ole huomannut kovin suurta eroa toistojen määrässä myötäotteella tehdessä siinä roikottaako aivan alas saakka vai jättääkö kädet hieman koukkuun. Lähinnä kun ei suorista käsiä täysin niin vedoista tulee "pumppaavampia" ja puhtaamman oloisia. Kun kädet suoristaa täysin niin vedon alussa, ala-asennossa tulee helposti tehtyä pikku heilautus.

Käsien täydessä suoristamisessa on itselläni tällä hetkellä suurimpana ongelmana sökönä olevaan vasempaan olkapäähäni kohdistuva tuskainen venytys. Jättämällä kädet hieman koukkuun etuolkäpääni pitää minusta huomattavasti enemmän :)

Mike niissä seläntreenausohjeissaan nimenomaan neuvoi jättämään ne kädet koukkuun, jotta se rasitus pysyy selällä eikä tule tätä mainitsemaasi nykäystä siihen alkuun. Ja tämän olen kyllä omalla kohallani myös hyvin todennut. Ei mitään hyötyä selälle jos päästää kädet suoriksi, päinvastoin. Ja totta myös toi olkapään rasittuminen.

hekottaja sanoi:
luin muuten yhdestä sanomalehdestä, ettei nykyään 36% yläaste-ikäisitä pojista saa YHTÄÄN leukaa vedettyä, kun vastaava luku oli vuonna 1972 12%. mistä lie johtua... elikkä olkaa tyytyväisiä tuloksiinne!
Se johtuu siitä että nykyään ihmiset saavat helpommin, enemmän ja ravitsevampaa ruokaa. Mutta joitain kuten minua harmittaa kun ei tahdo massaa sitten millään tulla, ei edes läskiä. Ehken syö tarpeeksi ->syömään.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom