Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kusimato sanoi:En vedä leukoja, mutta ompahan raskausarvet kainaloissa. Nämä "Ongo tullu kehitystä?!???!11+1" tredit on niin maailman turhimpia.
Ketä kiinnostaa meneekö niin ja näin paljon ja onko hyvin.
Kusimato sanoi:Ketä kiinnostaa meneekö niin ja näin paljon ja onko hyvin.
Hyvinhän tuo leuanveto on parantunutlappari sanoi:Minkälaisena kehityksenä pitäisitte sitä että...
latku sanoi:propsit sulle, oot ihq!
laiaan tässä tomin tekstiä hieman: "2) jos et halua vastailla aloittelijoiden peruskysymyksiin, paina BACK-nappia tai ALT + F4, niin selviät tuostakin ongelmasta." että näin. menetteleppäs seuraavalla kerralla näin ja pura itsesi jonnekkin muualle .
:piis:
Kusimato sanoi:Luulen silti, että ainakin 70% näistä ketjuista tehdään koska halutaan elvistellä jollain voimasaavutuksella, esim. Tein eilen hauiskäännön 1000kilolla onko hyvin? Eli kysymys on täysin irrallinen ja siinä selvitetään vaan kyseisen henkilön mahtavia voimavaroja. :jahas:
Pyydän anteeksi itseni puolesta, tyhmästi sanoin. :haart:
Kusimato sanoi:Luulen silti, että ainakin 70% näistä ketjuista tehdään koska halutaan elvistellä jollain voimasaavutuksella, esim. Tein eilen hauiskäännön 1000kilolla onko hyvin? Eli kysymys on täysin irrallinen ja siinä selvitetään vaan kyseisen henkilön mahtavia voimavaroja. :jahas:
Pyydän anteeksi itseni puolesta, tyhmästi sanoin. :haart:
hekottaja sanoi:montako toistoa keskimäärin saa leuan vedossa 70kg kaveri joka tekee ylätaljaa eteen 12x50kgpainolla?
hekottaja sanoi:montako toistoa keskimäärin saa leuan vedossa 70kg kaveri joka tekee ylätaljaa eteen 12x50kgpainolla?
nevahood sanoi:siksihän tämän osion nimi onkin "aloittelijoiden osio". lisää ihmeessä myös muutakin selkätreeniisi. ainakin mave ja alatalja sekä leuanvedot eri otteilla (lähinnä leveä myötäote, myös niskan taakse).
SniffDaddy sanoi:Itse veikkaan, että jos ko. ylätalja on tehty edes jotenkuten siedettävällä tekniikalla, kyseessä on aivan standarditalja, ja 12. toisto on se
mikä menee just ja just, niin et kyllä viittä enempää vedä leukoja.