Minkälaista kehitystä selässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lappari
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun ~60 vuotias isä tekee yli 30 leukaa, mutta ei omaa silti mitään massiivista v-selkää... Tosin hemmetin hyvä tulos ton ikäseltä, en ite oo vieläkään pystynyt siihen, ottaa luonnolle :S

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kusimato sanoi:
En vedä leukoja, mutta ompahan raskausarvet kainaloissa. :hyper: Nämä "Ongo tullu kehitystä?!???!11+1" tredit on niin maailman turhimpia.

Ketä kiinnostaa meneekö niin ja näin paljon ja onko hyvin.

propsit sulle, oot ihq!

laiaan tässä tomin tekstiä hieman: "2) jos et halua vastailla aloittelijoiden peruskysymyksiin, paina BACK-nappia tai ALT + F4, niin selviät tuostakin ongelmasta." että näin. menetteleppäs seuraavalla kerralla näin ja pura itsesi jonnekkin muualle .
:piis:

Kusimato sanoi:
Ketä kiinnostaa meneekö niin ja näin paljon ja onko hyvin.

Hyvä reeni asenne. Mua ainakin kiinostaa ne sarjapainot millä teen. Ottaspäähän jos ois edelleen samat kun aloittaessa. :thumbs:

Olet kehittynyt hyvin leuanvedossa, mutta kuten jo sanottua ei pelkästään leuoilla saa v-selkää. Itse vedän leukoja yli kaksikymmentä ja ykkösen teen 40kg lisäpainolla, mutta silti selkäni on minimaalisen pieni. Sen takia otin ohjelmaani mukaan soudut ja muut selkäliikkeet. Suosittelen.
Älkääkä muut räyhätkö täällä aloittelioiden osiolla. Täällä saa kysyä tyhmiä. :curs:

latku sanoi:
propsit sulle, oot ihq!

laiaan tässä tomin tekstiä hieman: "2) jos et halua vastailla aloittelijoiden peruskysymyksiin, paina BACK-nappia tai ALT + F4, niin selviät tuostakin ongelmasta." että näin. menetteleppäs seuraavalla kerralla näin ja pura itsesi jonnekkin muualle .
:piis:

Et ois enää paljon paremmin voinut sanoa! Tuolla yleisellä puolella voi tota "haistapaskaläppää" viljellä ihan niinpaljon kuin haluaa, täältä sen voi jättää pois jos kysmys on kuitenkin asiallinen kuten tässäkin ketjussa.

Ja ketjun aloittajalle vastaisin, että ihan mukavasti on leuanveto tulos kehittynyt, lisäpainot vaan mukaan niin alkaa tuntumaan ihan eri tavalla.

Ja masantin kanssa samaa mieltä, että ei se pelkkä leuanveto selälle riitä, tosin se on hiton hyvänä ekana ns. perusliikkeenä, mutta mun mielestä ihan yhtä tärkeä on esim. kulmasoutu tai alatalja, näitä yhdistelemällä pitäs saada selän kasvamaan. Tosin edellyttäen että se SELKÄ tekee siinä sen päätyön, eli ne lavat pitää saada myös liikkumaan!

Zone-sarja -42%
Luulen silti, että ainakin 70% näistä ketjuista tehdään koska halutaan elvistellä jollain voimasaavutuksella, esim. Tein eilen hauiskäännön 1000kilolla onko hyvin? Eli kysymys on täysin irrallinen ja siinä selvitetään vaan kyseisen henkilön mahtavia voimavaroja. :jahas:

Pyydän anteeksi itseni puolesta, tyhmästi sanoin. :haart:

kyseessä on kuitenkin aloittelijoiden osasto joten päästetään pienet :david: kysymykset sormien lävitse ilman suurempaa vittuilua, ok? kaveriltahan katoo suorastaan treenihalut tollasen poljennan jäljiltä.

(ps. tämä ei tarkoittanut että uuden threadin tekeminen olisi ollut välttämättätöntä.)

Kusimato sanoi:
Luulen silti, että ainakin 70% näistä ketjuista tehdään koska halutaan elvistellä jollain voimasaavutuksella, esim. Tein eilen hauiskäännön 1000kilolla onko hyvin? Eli kysymys on täysin irrallinen ja siinä selvitetään vaan kyseisen henkilön mahtavia voimavaroja. :jahas:

saat..kättä päälle ja kaljaa väliin
:kippis1:

Kusimato sanoi:

Jep jep, aina saat anteeksi, :kippis1: :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leuanvetojen määrän ja lisäpainojen kehityksen seuraaminen on hyvä tapa seurata omaa kehitystään. Lähinnä siinä mielessä, että huomaa onko homma jumiutunut paikalleen vai kulkeeko juna tasaista vauhtia eteenpäin.

Toisaalta leuanvetojen määrä ei kerro kovinkaan paljon voimatasoistasi muihin nähden. Mielestäni ko. liike on hyvin riippuvainen tekniikasta, kehon massasta ja kropan välityksistä. Minunkaltaisilleni: pieniluisille, lyhyille ja keveille kavereille leuanvedot sekä muut omalla painolla tehtävät liikkeet sopivat hyvinkin, kun taas pidemmille, selkeästi voimakasrakenteisille miehille liike saattaa olla yhtä myrkkyä. Eli itse ainakin lähden helposti keulimaan liikaa leuanvedoilla ja kuvittelen niiden perusteella olevani kovinkin hurja tapaus. No, kulmasoutu, mave ja viimeistään peili palauttaa kyllä aina hyvin maanpinnalle :)

Loppukaneetti: hyvää kehitystä olet saanut aikaan itsesi kanssa, ole iloinen tuloksistasi, jatka nousujohteisesti eteenpäin, mutta älä jää pelkästään jumiin yhden liikkeen tuloksiin.

montako toistoa keskimäärin saa leuan vedossa 70kg kaveri joka tekee ylätaljaa eteen 12x50kgpainolla?

hekottaja sanoi:
montako toistoa keskimäärin saa leuan vedossa 70kg kaveri joka tekee ylätaljaa eteen 12x50kgpainolla?

0-8...Ehkä, riippuu niin valtavasti millä tekniikalla sen ylätaljan tekee. Jos noilla painoilla tekee hallitun puhtaasti tavalla, jossa voi pysäyttää liikkeen mihin kohtaan tahansa, niin leukoja voi mennä hurjastikin (kropan rakenteesta riippuen). Tai jos nuo toistot tekee kopauttamalla takaraivon lattiaan joka toistolla, niin hallitut leuat ilman hyppäämisiä ja heilutteluja voivat olla hyvinkin kortilla.

hekottaja sanoi:

Vähän sama kun kysyisit kuinka nopeeta kaveri juoksee maratonin, joka on juossut joka aamu 200 m kouluun. On vähän turhan monta muuttujaa tossa yhtälössä, että voisi sanoa yhtään mitään, joten mitä jos kokeilisit vetää leukoja ;) ? Itse veikkaan, että jos ko. ylätalja on tehty edes jotenkuten siedettävällä tekniikalla, kyseessä on aivan standarditalja, ja 12. toisto on se
mikä menee just ja just, niin et kyllä viittä enempää vedä leukoja.

siksihän tämän osion nimi onkin "aloittelijoiden osio". lisää ihmeessä myös muutakin selkätreeniisi. ainakin mave ja alatalja sekä leuanvedot eri otteilla (lähinnä leveä myötäote, myös niskan taakse).

nevahood sanoi:
siksihän tämän osion nimi onkin "aloittelijoiden osio". lisää ihmeessä myös muutakin selkätreeniisi. ainakin mave ja alatalja sekä leuanvedot eri otteilla (lähinnä leveä myötäote, myös niskan taakse).

Tämä tarkoitettu oli kenelle?

sniff.. eli tarkoitettu juuri tämmöisille threadeille.

paha on tuosta mennä arvioimaan todellista kehitystä. jos kehonrakennusta haluat harrastaa niin painonlisäys ainakin on jo kova saavutus, mikäli lihana on tullut.

SniffDaddy sanoi:
Itse veikkaan, että jos ko. ylätalja on tehty edes jotenkuten siedettävällä tekniikalla, kyseessä on aivan standarditalja, ja 12. toisto on se
mikä menee just ja just, niin et kyllä viittä enempää vedä leukoja.

Tarkoittanet leukoja myötäotteella..? Kyllä itse veikkaisin hieman suurempaa lukua. ehkä 6-8. Tosin leuanveto on liian erilainen liike vertailuun, kuten jo itsekin totesin. Vastaotteelle menisi varmaan >10. Näitä ei voi kyllä oikein verrata.

Mitenkä täällä muuten porukka laskee noi "viralliset" leuanvetotuloksensa? Minä kun en koskaan salilla päästä käsiä suoraksi asti alhaalla, menee rasitus liikaa käsille silloin ja tämä nyt varmasti vähentään niitä toistojen määriä. Ei sillä että tällä ois merkitystä, mutta onhan tämäkin yksi muuttuja taas lisää tossa tuloksessa mitä kyseltiin suhteessa ylätaljaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom