Minkälaisia proteiinisekotuksia ja muutakin ruokavaliosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pecca
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos mulla on FAST:in maltoa6,kreatiinia, dextroosia ja hera80.
Millanen sekotus kannattaa tehdä aamuksi, lounaanlisäksi,treenin jälkeen ja iltapalan yhteyteen. Oon käyttäny noista tehtyjä sekotuksia 1,5 vuotta sitte mutta olen hukannut ohjeet ja tarttis apua! Muistaakseni otin noista tehtyjä sekotuksia 3krt päivässä. Painoni on 78kg, pituus 173, keskikehossa liikaa rasvaa (nätti pyöreä olutvatsan näkönen kiinteä pallukka joka tullut 1,5 vuoden aikana pikkuhiljaa) Nyt vaihdoin hieman rasvattomampaa ruokavalioon ja alotin taas treenin. Tässä nyt tämän hetkin suuntaa antava ruokavalio.

Aamu klo 5.20
-puuroa (Eloveenan pikapuuro annospussista)
-ruisleipää tai sämpylä
- joku hedelmä esim banaani

Päivällinen klo10.00 töissä
-ruisleipää paripalaa
-joku hedelmä esim. banaani
-jotain valmisruokaa esim.Unclebensin valimisriisiä. Tai vaihtoehtoisesti jotain edellisen päivä kotilounaasta jäänyttä.

Lounas 17.00 kotona
-normaali kotiruokaa+ruisleipää
-makkaraa leivänpäälle
-jotain salaattia

Klo 19-20
Salille, treeni ohjelma on massapainotteinen,treenin jälkeen jotain palauttavaa juomaa,tosin nyt vaan juonu 6dl omenamehua.

Iltapala 21.00
-ruisleipää
-jogurtti tms.

Heittäkääpä nyt niitä sekotus ohjeita proteiineille,maltolle yms. Ja sitte jotain lisävinkkejä miten vois parantaa ruokailua jotta alkas tuleen massaa ja sais ton mahapallukan pois/pienemmäksi. Muualle kuin vatsankohdalle ei ole kertynyt ylimääräistä.

Vois jeesus.. Selaappa vähän pakkista niin huomaat miten ulalla ruokailusi on. Lisäravinteet ei pelasta jo valmiiksi huonoa ruokavaliota :)

Aamupalalle lisää toinen pussi sitä eloveenaa. Sämpylän tilalle ruisleipää, banaani ja 1 desi Hera80

08:00
-pala leipää + 1 desi Hera80/raejuustoa 200g

10:00 ateria ok

13:00
- sama kuin 08:00 ateria

17:00 ateria ok

Treeni jälkeen sitten 60g Hera80 + 30g Malto6 + 10g Dextrose + 5g creatine.

Iltapalalle reippaasti ruisleipää ja päälle keittokinkkua/kalkkunaa. 1 dl Hera80 maitoon sekoitettuna.

Aamulla vitamiinit + omegat

Mike, viittisitkö jeesaa sen verran et ku mulla on QNT merkkistä kreatiinia ja proteiinia, kai ku protun purkis lukee muscular, ja kreatiini ohjeessa sanotaa että 3g päivässä ja protua 30g aina treenin jälkee ni oon vähä lueskellu noit miten porukka vetää noit vaik ohjees kyl lukee et määrää EI saa ylittää... koitin tuol "alottelijoitten peruskysymykset kysyy mut ei kukaa sitä tunnu lukevan ainakaa te kokeneemmat ;) ni aattelin et oisko hyvä nyt sit jos aamulla 30g protua ja 6g kreaa veteen ja vetäsen tommosen aamulla,päivällä ja illalla 5 päivän ajan ja sit sen jälkee muuten sama mut aamul 3,5g kreaa ja päivällä ei ollenkaa sit taas illal 3,5g kreaa protun sekaan? ku sit muut kotiruoat ym ni luulisin et tulee aika hyvin proteiinia ym? kiitos jos vittit viisaampana neuvoa:worship: :rock:

Mike, viittisitkö jeesaa sen verran et ku mulla on QNT merkkistä kreatiinia ja proteiinia, kai ku protun purkis lukee muscular, ja kreatiini ohjeessa sanotaa että 3g päivässä ja protua 30g aina treenin jälkee ni oon vähä lueskellu noit miten porukka vetää noit vaik ohjees kyl lukee et määrää EI saa ylittää... koitin tuol "alottelijoitten peruskysymykset kysyy mut ei kukaa sitä tunnu lukevan ainakaa te kokeneemmat ;) ni aattelin et oisko hyvä nyt sit jos aamulla 30g protua ja 6g kreaa veteen ja vetäsen tommosen aamulla,päivällä ja illalla 5 päivän ajan ja sit sen jälkee muuten sama mut aamul 3,5g kreaa ja päivällä ei ollenkaa sit taas illal 3,5g kreaa protun sekaan? ku sit muut kotiruoat ym ni luulisin et tulee aika hyvin proteiinia ym? kiitos jos vittit viisaampana neuvoa:worship: :rock:

Monessa threadissa meinaat kysyä tätä samaa? Lasket paljon sulla tulee proteiinia yhteensä safkoista per päivä. Jos se on alle ~2g/painokilo ni ota sitten jossain välissä jauhoista sitä proteiinia lisäks. Sen takia niitä kutsutaan LISÄravinteiksi. Ja kreatiinin käyttöohjeita on esim. täällä: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=52&products_id=309

Nääki asiat selitettiin sulle kyllä muistaakseni siellä sun lukotetussa threadissa... et voi olla noin avuton. :rolleyes:

Käytät sitä kreatiinia vain palautusjuomassa 5-10g. Proteiinia sitten luonnollisesti päivittäin drinkkeinä normisapuskan tukena.

Mut ei mulla oo eriksee palkkaria :nolo: on vaa just toi GNQ creatine ja QNT Muscular joka on proteiinia....:S

erittäin nolo kysymys mutta mikä on malto...? :S eli vedän ton malto,krea,protun ain reenin jälkee? oisko hyvä jos nyt sit vetäisin ton eka 5 päivää aamul illal ja päiväl protu juoman ja 6g kreatiinia sekaa + treeninpäivänä maltoa treenin jälkeen? ja sit 5 päivän jälkeen aamusin ja iltasin vaikka protu juoma ja 3,5g kreatiinia sekaan niinku kani neuvoi?
Edit: löysin googlesta ton malton... mulla vaan ei satu sitäkään olemaan:S...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
erittäin nolo kysymys mutta mikä on malto...? :S eli vedän ton malto,krea,protun ain reenin jälkee? oisko hyvä jos nyt sit vetäisin ton eka 5 päivää aamul illal ja päiväl protu juoman ja 6g kreatiinia sekaa + treeninpäivänä maltoa treenin jälkeen? ja sit 5 päivän jälkeen aamusin ja iltasin vaikka protu juoma ja 3,5g kreatiinia sekaan niinku kani neuvoi?
Edit: löysin googlesta ton malton... mulla vaan ei satu sitäkään olemaan:S...

Unohda tollaset 5 päivää sitä ja 5 päivää tätä, sekä joku hiton 3.5 grammaa. Mike sieltä antoi pätevät ohjeet,seuraa niitä,easy as fuck. Ps. Malto on halvempaa kuin saippua

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom