Minkälaisia krapuloita ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Olakinte
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaisia rapuloita täällä sakilla oikeen on...itellä yleensä se 2 päivää keskimäärin ? Olen alkanut miettimään pistänkö juomahomman kokonaan pois...

:evil: :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Monesti tulee tehtyä tätä :urjo: koko saatanan päivä..
Tänään otin tossa vähän tasaria ja olo on todella :kippis1: :kippis1:

Krapulathan on köyhien ongelmia, mulla se kestää aina 2-3 päivää sikspä jätin ton läträämisen toistaiseksi :)

Onneks sitä voi kuitenkin välttää syömällä muulikuormallisen beetä ennen kuin lähtee juomaan, mutta tuskin sekään terveellistä on...

Eipä pahemmin krapuloita ole koskaan ollut, vaikka soppaa on tullut otettua ihan tarpeeksi. Pahin taisi olla siskolikan häiden jälkeen tuossa pari kesää sitten, kun kaksi päivää heikotti aika ikävästi. Oksentelu ja pääkipu ei mua vaivaa. Nytkään ei eilinen tunnu oikeastaan missään, vaan pinkaisen tästä kympin lenkille :kippis1:

jooh oon tällä hetkellä mielettömässä krapulassa ja yleensä mun krapulat kestää 2 päivää...jooh meen takas köllötteleen ennen ku lattaan näppiksille

Eilen kaverin luona vappua viettämässä ja juomassa mutta tänä aamuna korkeintaan vähän heikko olo eikä sen kummempaa krapulaa. Nyt olo on jo täysin normaali. Pitääpi käydä illalla juoksemassa lyhyt lenkki.

hahaaa, kärsikää kurjat! juhlin eilen parilla protskudrinkillä ja pitsalla, tänää paukutin kyykkyennätykset! kyllä tämä krapulan voittaa :kippis1:

Ei ole minkäänlaista krapulaa. Mistähän se mahtaisi johtua?
siitä ettet juonut alkoholipitoista juomaa ;)

itselläni pisin krapula on kestänyt päivän, tämä oli seurausta vatsahuuhtelu tason ryypiskelystä.

Eipä juurikaan krapulaa tule, mutta se väsymys... Mitä vanhemmaksi tulee, sen huonompaa on uni juopottelun jälkeen. Aamuyöstä pitää jo heittää rauhoittava naamaan että loppuu se pyöriminen sängyssä.
Laatannut en ole koskaan krapulassa, joskus harvoin nuorempana yöllä kylläkin.
Kivointa krapulassa on se panetus :evil:

No niin, odotellaan huomista innolla... nyt on 3 päivän putki takana ja paljon kevyempi kukkaro :eek: Tuli mm juotua vapun aaton päivästä vapunpäivään eli 24h ilman unta. No ei ole yleensä krapulaoita pahemmin ollut, mutta huomista odotellessa:lol2:

Nykyään mulla on aika kovia krapuloita (oksu olo koko päivän ja valtava väsy), johtuu varmaan osaksi siitä, kun sen verran harvoin tulee juotua ja sitten se vanhuus ei tule yksin :rolleyes:

Taitaa meitsillä olla jotkut geneettiset antabuskapselit kehossa.Ei o rapulan takii tullu alkoholii otettuu moneen vuoteen.Ei välttämättä huonojuttu.

Heh.. eipä oo krapulaa kun tein kiltisti koulujuttuja koko eilisen illan sekä tän viikon.. :D

Tänään salille ottaan kovat vetotreenit! :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom