Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ahdistaa se kun mies ilmeisesti lähdössä työporukan kanssa laivaristeilylle Ruotsiin. Tulen olemaan niin paskana kaksi päivää että jos siitä hengissä selviää niin en tiedä kestänkö enää toista laivaretkeä ikinä. Tuskin.
Mullakin on aivan yliherkät reaktiot pieniinkin kallistumiin. Esimerkiksi mun on hankala olla hytissä silloin, kun alus keinuu(ja kyse on todella pienistä kallistumista, monet tuskin ees huomaavat niitä). Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin en usko, että pystyisin olemaan risteilyllä selvänä pelkästään sen takia, että mua jännittää se tilanne niin paljon. Tosin inhottaa ajatella, että tositilanteessa sitä olisi sitten humalassa eikä pystyisi välttämättä pelastautumaan...juttua
Mullakin on aivan yliherkät reaktiot pieniinkin kallistumiin. Esimerkiksi mun on hankala olla hytissä silloin, kun alus keinuu(ja kyse on todella pienistä kallistumista, monet tuskin ees huomaavat niitä). Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin en usko, että pystyisin olemaan risteilyllä selvänä pelkästään sen takia, että mua jännittää se tilanne niin paljon. Tosin inhottaa ajatella, että tositilanteessa sitä olisi sitten humalassa eikä pystyisi välttämättä pelastautumaan...
Mulla olis jo ihan hirveet traumat noista sun kokemuksista.
Eikö Estonian onnettomuus ole Suomen puolelta pahinta jeesustelua? Ihan kuin Estonian onnettomuus olisi aina ollut jotenkin pelkästään suomalaisia koskeva onnettomuus. Siinä menehtyi kuitenkin 501 ruotsalaista, 280 virolaista, 19 muun maan kansalaisia ja 10 suomalaista.
Lähde Wikipedia.
Mulle ei ainakaan ole merkitystä vaikka aluksella olisi ollut 1000 kiinalaista. Pointtina on enemmänkin se että se oli normaali risteilyalus jolla kuka tahansa meistä olisi voinut olla, ja tapahtui "meidän vesillä" eli niillä samoilla missä muutoinkin risteillään.
Se teki asiasta kamalan/pelottavan.
Taas hyvä esimerkki. Ei ois aiheuttanu mitään, jos ois tapahtunu jossain muualla kun lähellä Suomea.
Taas hyvä esimerkki. Ei ois aiheuttanu mitään, jos ois tapahtunu jossain muualla kun lähellä Suomea.
Mä kyllä ihmettelen et mistä näitä jeesustelijoita joka h..tin kertä ilmaantuu. Ihankuin ihmisillä ei saisi olla tunteita ilman että pitää kantaa huolta ja murhetta kaikesta.
Eikös tuossa ole juurikin roppakaupalla jeesustelua?Mulle ei ainakaan ole merkitystä vaikka aluksella olisi ollut 1000 kiinalaista. Pointtina on enemmänkin se että se oli normaali risteilyalus jolla kuka tahansa meistä olisi voinut olla, ja tapahtui "meidän vesillä" eli niillä samoilla missä muutoinkin risteillään.
Se teki asiasta kamalan/pelottavan.
Jaa. En tiedä mihin nyt vastasit. Mutta eihän tuo nyt oikeesti suomalaisia kosketa muulla tavalla kun että onnettomuus tapahtu lähellä Suomea.
Todella surullinen tapaus. Mutta en tiiä onko tuo yhtä kova puheenaihe vieläkin esim. Virossa ja Ruotsissa.
Olikos tän threadin pointti jeesustella vai kysyä itse kultakin mitä ajatuksia herättää vai herättääkö?Mä kyllä ihmettelen et mistä näitä jeesustelijoita joka h..tin kertä ilmaantuu. Ihankuin ihmisillä ei saisi olla tunteita ilman että pitää kantaa huolta ja murhetta kaikesta.
Olikos tän threadin pointti jeesustella vai kysyä itse kultakin mitä ajatuksia herättää vai herättääkö?