Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä se on tuokohtis sanoi:Mulle tuli mieleen se laite missä istutaan rinta tuettuna ja eessä kummallakin puolella on kahvat/vivut mitä kiskotaan taaksepäin.
kohtis sanoi:Mulle tuli mieleen se laite missä istutaan rinta tuettuna ja eessä kummallakin puolella on kahvat/vivut mitä kiskotaan taaksepäin. Liikkeenä periaatteessa kuin kulmasoutu kp istuen...
foo sanoi:Hyvä loppupumppailuliike selälle jos vaa salilta löytyy. Väsyneenä voi vain keskittyä puristaan viimeset mehut selästä ilman, että tarvis stabiloida kovin paljoa muuta kehoa.
foo sanoi:Hyvä loppupumppailuliike selälle jos vaa salilta löytyy. Väsyneenä voi vain keskittyä puristaan viimeset mehut selästä ilman, että tarvis stabiloida kovin paljoa muuta kehoa.
Battle sanoi:Anteeksi foo, että vänkään aina sun kanssa, mutta...
Mä teen tuon liikkeen aina selkätreenin alussa(eka tai toka liike), ja toimii varsinkin raskailla painoilla.
Tein joskus yhdellä kädellä vetoremmien kanssa ja toimi silloinkin tosi hyvin, mutta nykyään teen kummallakin kädellä yhtäaikaa ilman remmejä...en edes osaa laittaa vetoremmejä tuollain treenatessa.
Tämä vuorottelee itelläkin ekana liikkeenä leukojen kanssa.Battle sanoi:Mä teen tuon liikkeen aina selkätreenin alussa(eka tai toka liike), ja toimii varsinkin raskailla painoilla.
Tein joskus yhdellä kädellä vetoremmien kanssa ja toimi silloinkin tosi hyvin, mutta nykyään teen kummallakin kädellä yhtäaikaa ilman remmejä...en edes osaa laittaa vetoremmejä tuollain treenatessa.