minkälainen liike on hammer soutu?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En oo koskaan kuullutkaan tuollaisesta. Hammerkääntö käsipainoille taas on se tutumpi liike, hauisliike siis. Ja se tehdään niin, että käsipainosta ote sellainen, että peukalo on ylöspäin, eli kutan vasarasta pitäisit kiinni.

Mulle tuli mieleen se laite missä istutaan rinta tuettuna ja eessä kummallakin puolella on kahvat/vivut mitä kiskotaan taaksepäin. Liikkeenä periaatteessa kuin kulmasoutu kp istuen...

kohtis sanoi:
Mulle tuli mieleen se laite missä istutaan rinta tuettuna ja eessä kummallakin puolella on kahvat/vivut mitä kiskotaan taaksepäin.
Mun mielestä se on tuo

kohtis sanoi:
Mulle tuli mieleen se laite missä istutaan rinta tuettuna ja eessä kummallakin puolella on kahvat/vivut mitä kiskotaan taaksepäin. Liikkeenä periaatteessa kuin kulmasoutu kp istuen...

Googletin "hammer row" ja mm. tämä tuli vastauksena:
Seated hammer row:
hammer.jpg

hammer2.jpg

Edit:lisäys
Edit 2: muualla se näytti olevan sama liike ilman "seated" sanaa.

Hyvä loppupumppailuliike selälle jos vaa salilta löytyy. Väsyneenä voi vain keskittyä puristaan viimeset mehut selästä ilman, että tarvis stabiloida kovin paljoa muuta kehoa.

foo sanoi:
Hyvä loppupumppailuliike selälle jos vaa salilta löytyy. Väsyneenä voi vain keskittyä puristaan viimeset mehut selästä ilman, että tarvis stabiloida kovin paljoa muuta kehoa.

Routsö tät, sanasta sanaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitäköhän eroo on,kun toiset tekee yhen puolen kerrallaan,toiset kiskoo kummallaki kädellä samaan aikaan:rolleyes: kumpikoha ois parempi tehä vai onko ees käytännön eroa?

Mun mielestä ainakin paljon parempi tehdä molemmilla käsillä yhtäaikaisesti. Se käsi kerrallaan -tyyli on paljon vaikeampi tehdä sillein, että se menee tosiaan perille sinne, minne pitääkin. Melkein poikkeuksetta kun näen salilla jonkun tekevän tota käsi kerrallaan, tällä on egopainot ja hirmu repiminen päällä. ;)

kahdella kädellä mäkin teen, yhdellä kädellä tehtäessä melkeen väistämättä keho kääntyy ja menee tosi helposti harakoille. hyvä laite kunhan saa tekniikan kohdalleen.

foo sanoi:

Anteeksi foo, että vänkään aina sun kanssa, mutta...

Mä teen tuon liikkeen aina selkätreenin alussa(eka tai toka liike), ja toimii varsinkin raskailla painoilla.
Tein joskus yhdellä kädellä vetoremmien kanssa ja toimi silloinkin tosi hyvin, mutta nykyään teen kummallakin kädellä yhtäaikaa ilman remmejä...en edes osaa laittaa vetoremmejä tuollain treenatessa.

Battle sanoi:
Anteeksi foo, että vänkään aina sun kanssa, mutta...

Mä teen tuon liikkeen aina selkätreenin alussa(eka tai toka liike), ja toimii varsinkin raskailla painoilla.
Tein joskus yhdellä kädellä vetoremmien kanssa ja toimi silloinkin tosi hyvin, mutta nykyään teen kummallakin kädellä yhtäaikaa ilman remmejä...en edes osaa laittaa vetoremmejä tuollain treenatessa.

Ei mitään :) Tottahan tota voi ottaa isosti treenin alkuun ja oon tehnyt niin itekin aika ajoin... En tota tarkoittanut minään "totuutena ja ainoana tapana".

Silti kyllä kävi mielessä kun näin nimes et jaahas :hyper:

Netissä nyt on vähän vaikee sanoa asioita ettei joku näkökulma aina jäis pimentoon ja sitä rataa.

Battle sanoi:
Tämä vuorottelee itelläkin ekana liikkeenä leukojen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom