Minkä treeniohjelman valitsisin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
27
Itse olen käynyt salilla jo vuoden ja käyttäny enemmänki tällästä satunnaista ohjelmaa.
Eli 2 kertaa viikossa salilla. Tehny lihasliikkeitä mm. hauisten ja ojentajien liikkeitä, penkkipunnerrusta, jalkaprässiä, ylä- ja alaselkä, reidet, jne. Mitä ny mieleen sattuukaa. Oon alkanu etsimään jotain hyvää treeniohjelmaa.
Kannattaisiko mun käyttää tän foorumin kirjottamaa ohjelmaa? Vai käyttäisinkö tällästä ohjelmaa minkä löysin toiselta sivulta?:

kuntosaliohjelma aloittelijoille 3 krt. viikossa | Kaikki kuntosaliharjoittelusta | Kuntosaliohjelma.fi

En osaa päättää kumman valitsisin :confused:

Salilla ,millä käyn, ei satu olemaan scott penkkiä, jolla voisi tehdä hauiskääntöä istuvalteen. Eikä smith-konetta, eikä laitetta jalankoukistajille, eikä laitetta pohjelihaksille -.-
Joten voiko niitä liikkeitä korvata tai tehdä muulla tavalla?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Tuo linkkaamasi ohjelma on susihuono. Mainitsemasi scott penkki, smith-kone, laite jalankoukistajille, laite pohjelihaksille: voit treenata salilla niin että et ehkä ikinä tarvi näitä.

Ohjelma kannattaa rakentaa rerusliikkeiden kyykky, maastaveto, penkkipunnerrus ympärille. Starting Strenght saa minulta äänen ehdottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom