Minkä näköiseksi kuvittelet pakkislaisen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset tuppaa kuvittelemaan tyyppien ulkonäön jo kirjoituksien perusteella..
Millaiseksi kuvittelette pakkiksen paljon kirjoittelevan henkilön (naamasta)?

Itselläni tulee monesti jotkut julkisuuden henkilöt tai niiden sekoitus mieleen jos tulee kuviteltua henkilön jota ei ole tavannut.
Ensimmäisenä "uhrina" iski mieleen paljon kirjoitellut Ringside, jostain syystä näen hänet tälläisena, mutta hiukan nuorempana:

C98-12R.jpg

Seuraava potilas?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fatso:

Tuohon mielikuvaan Rinkusta saattaisi kenties vaikuttaa miehen avatar..? :) Samannäköisyyttä Ben Kingsleyn kanssa havaittavissa.

Jummijammi.. tuli tehtyä vanhanaikaiset, omassa selaimessa tuo kuva näkyi ihan tässä postissakin mutta lie tullut cachesta.

Erkka: juu avatari kieltämättä on vaikuttanut mielikuvan syntymiseen :)

On siinä samaa näköä, ehdottomasti :D Ei sitä avatariakaan ole sattumalta valittu. Ben Kingsley on muuten ihan törkeän hyvä näyttelijä. Ootteko nähnyt sellaisen leffan kuin "Sexy Beast"? Äijä esittää ihan törkeän hyvin arvaamatonta psykopaattia. Ei silleen, että se tekisi mitään konkreettisen psykoottista. Kuhan puhuu, tulkitsee ihmisiä väärin ja tuijottaa pistävästi. Todella pelottava rooli. Yritän pistää kuvat jossain vaiheessa, fitnesshomolinjalla mennään.

Mä en tiedä miltä pakkiksen jengi näyttää, mutta kaiketi poikkeuksetta mua isommalta kun kerran tuloksetkin on jokseenkin tasasesti helvetin paljon isommat kun mulla.

Erääseen toiseen threadiin viitaten veikkaisin, että useimmat täällä näyttävät erehdyttävästi Mikeltä ;)

Vakavasti puhuen nuo naamakuvitelmat kohdistuvat enimmäkseen Punttimimmeihin. Esim. Gillyanne on, vaikka kasvot olen muutamaan otteeseen nähnytkin, ihan Scullyn näköinen ja Missukka on juuri kuten eräs (ehkäpä hieman) samanluontoinen ystävättäreni - blondi, vaikka ei ole, ja lyhyempi kuin oikeasti :)

Siis suuri osa pakkiksen lukijoista on true kyniksiä (minä ainakin). Sitten iskee joku monsteri-mies kuvansa kuvat- osiolle ja kynikset ihailevat isoja lihaksia limua juoden ja Ronnie Colemanin uusinta videota (imutettu netistä, tottakai) katsellen ja samalla pakkikselta hyväksyntää light-limulleen etsien.
Sitten on tietenkin vuorossa omien rasvat 4%:ssassa kuvien laittaminen, jotka näyttää ehkä just hikiseen noilta steven-seagal:in postittamilta hemmoilta.

Sitten kello näyttääkin jo 05.00 ja voisi pikkuhiljaa kömpiä nukkumaan päin. Ottaa taas litran SuperBoostMuscleLargerXXXXGreat- proteiinijauhoa (78e/kg) ja suree sekunnin sitä, että unohti salilla käydä ollenkaan, mutta tietää kasvavansa, kohan ottaa viittä erilaista vitamiinia ja sitten vielä hidasta yöproteiinia nukkumaan mennessä (pappa betalar). Nyt kello tosin näyttää jo 06.00, koska IRCissä tuli jauhettua paskaa. Nukutaan taas puolille päivin ja syödään aamiainen kello 17.00. Lihaskasvu on taattua, ostin uuden sheikkerin, jonka ritilän heitin neuvojen mukaan mökkimme lähistöllä majailevia lokkeja kohti. Tuntuu vahvalta, olenkohan ylikunnossa?!?!?!?

:lol2: noi steven lähettämät kuvat osuu varmasti lähelle. muuten ringsiden avatarissa näyttäisi olevan markus maulavirta :D

Konna sanoi:
Erääseen toiseen threadiin viitaten veikkaisin, että useimmat täällä näyttävät erehdyttävästi Mikeltä ;)
LOL.

(no joo, mietin vitsiä aika pitkään...)

Toi neutraali pisti kyllä naurattaan :lol2: - mikä toi anussuristin sen kädessä on :lol2: ?

:jahas:

Saman näkösiä kuin kaikki muutkin suomalaiset, kaljatölkin sijasta kädessä on sheikkeri.

Kuvien perusteella pakkislainen näyttää tältä:

Liitteet

• Pakkislainen.jpg
    Pakkislainen.jpg
    40,7 KB · Katsottu: 861

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom