- Ikä
- 33
oon vetäny suklaata mässyä ja muuta epäterveellistä 5 viikkoo, ja enpä oikee oo ees urheillu paino pysyy tasasena. siis tää on tilanne mä en liho mutta mä laihdun jos mä haluan, mun perus kulutus päiväs on noi 1500kcal mutta en tiiä vaikuttaako pituuskasvu tähän asiaan, mutta aina kun herään aamulla nii tuntuu kun ois puuskuttanu 500km yöllä lenkkiä. (älkää viitsikö vitsailla unessakävelyjutuissa) ja aamulla on kuin olisi käynyt uimassa hiessä, en tiiä mistä johtuu onkohan aineenvaihdunta jotenki sekaisin? en tiedä mutta kuitenkin onko tää edes fyysisesti mahdollista olla lihomatta? koska ennen mä lihoin noin 3 viikossa 1.5 kiloo samalla ravinnolla WDF? oisko mitää ehdotuksii mite tota painoo sais ylös, ku oon alipainonen ja pitäis sitä lihasta kerätä ja rasvaprosentti alhaseks et on rantakunnossa. muute tiedättekö Richard Sandrakin? se poika jolla on hirveet lihakset ja ihmettelen että se jätkä ei oo vetäny edes bulkkia, ja sillä on kehonrakentajan lihakset WDF? kysysin että onko mahdollista saada kunto yhtä hyväks ku sillä lyhyemmässä ajassa eli ens kesään mennessä, sori että en laita kuvaa mutta en osaa :D