minä en lihoa?!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
oon vetäny suklaata mässyä ja muuta epäterveellistä 5 viikkoo, ja enpä oikee oo ees urheillu paino pysyy tasasena. siis tää on tilanne mä en liho mutta mä laihdun jos mä haluan, mun perus kulutus päiväs on noi 1500kcal mutta en tiiä vaikuttaako pituuskasvu tähän asiaan, mutta aina kun herään aamulla nii tuntuu kun ois puuskuttanu 500km yöllä lenkkiä. (älkää viitsikö vitsailla unessakävelyjutuissa) ja aamulla on kuin olisi käynyt uimassa hiessä, en tiiä mistä johtuu onkohan aineenvaihdunta jotenki sekaisin? en tiedä mutta kuitenkin onko tää edes fyysisesti mahdollista olla lihomatta? koska ennen mä lihoin noin 3 viikossa 1.5 kiloo samalla ravinnolla WDF? oisko mitää ehdotuksii mite tota painoo sais ylös, ku oon alipainonen :eek: ja pitäis sitä lihasta kerätä ja rasvaprosentti alhaseks et on rantakunnossa. :hyper: muute tiedättekö Richard Sandrakin? se poika jolla on hirveet lihakset ja ihmettelen että se jätkä ei oo vetäny edes bulkkia, ja sillä on kehonrakentajan lihakset WDF? kysysin että onko mahdollista saada kunto yhtä hyväks ku sillä lyhyemmässä ajassa eli ens kesään mennessä, sori että en laita kuvaa mutta en osaa :D

nyrkkeilijä sanoi:
oon vetäny suklaata mässyä ja muuta epäterveellistä 5 viikkoo, ja enpä oikee oo ees urheillu paino pysyy tasasena. siis tää on tilanne mä en liho mutta mä laihdun jos mä haluan, mun perus kulutus päiväs on noi 1500kcal mutta en tiiä vaikuttaako pituuskasvu tähän asiaan, mutta aina kun herään aamulla nii tuntuu kun ois puuskuttanu 500km yöllä lenkkiä. (älkää viitsikö vitsailla unessakävelyjutuissa) ja aamulla on kuin olisi käynyt uimassa hiessä, en tiiä mistä johtuu onkohan aineenvaihdunta jotenki sekaisin? en tiedä mutta kuitenkin onko tää edes fyysisesti mahdollista olla lihomatta? koska ennen mä lihoin noin 3 viikossa 1.5 kiloo samalla ravinnolla WDF? oisko mitää ehdotuksii mite tota painoo sais ylös, ku oon alipainonen :eek: ja pitäis sitä lihasta kerätä ja rasvaprosentti alhaseks et on rantakunnossa. :hyper: muute tiedättekö Richard Sandrakin? se poika jolla on hirveet lihakset ja ihmettelen että se jätkä ei oo vetäny edes bulkkia, ja sillä on kehonrakentajan lihakset WDF? kysysin että onko mahdollista saada kunto yhtä hyväks ku sillä lyhyemmässä ajassa eli ens kesään mennessä, sori että en laita kuvaa mutta en osaa :D

No ohhoh taas kerran......WDF!??!!?! :hyper: 11

:jahas:

rypsi ja oliiviöljyä joka aterialla niin paljon kun napa kestää, tekee hyvää hormonitoiminnalle ja kaloreita tulee urakalla. älä turhaa stressaa noista asioista, stressaaminen aiheuttaa kataboliaa joka hajoittaa kudoksia energiaksi ja paino tippuu. ;)

Älä oo yhtään huolissas. Sulla taitaa vaan olla pituuskasvu alkamassa. Mulla oli sun ikäsenä ihan sama juttu. Vaikka kuinka paljon söi, ei lihonnut. Kaikki energia meni kasvamiseen. Suunnilleen vuosi meni mulla, ennenku pituuskasvu hidastu ja alko hiukan leveyttäkin kasvaa. Kasvava nuori tarvii todella paljon ruokaa, että saat kyllä huolella vetää sitä safkaa. Tuo Lostedtin mainitsema 5000kcal ei ole mitenkään epärealistinen lukema. Ite sain kans pari kiloa painoakin kasvatettua, kun suunnilleen triplasin syömiset. :D

Mulla alko pituuskasvu joskus kasiluokalla. Ysin lopussa muistan että olin 175cm pitkä ja painoin jotain 55 kilon tienoilla. :D

Kun vielä kasvat lisää, näytät entistä hoikemmalta, kun paino ei nouse. Se nakertaa, tiedän. :)

Voidaan tehdä vaihtokaupat.. ota mun geenit joilla lihoo jos syö normaalin ruoan lisäksi vähänkin mitään "väärää" (suklaa, karkki, jälkiruoat ym.) ja anna mulle osa noista sun geeneistä :itku:

Välillä ihan itkettää kun muut sanoo syövänsä 4-5000kcal päivässä eikä silti liho ja ite syön 1800-2000kcal eikä silti meinaa laitua millään :D

Sandrak ei ollut mitenkään lihaksikas, sillä oli vaan niin mitättömästi rasvaa lihasten päällä. :) En kiellä etteikö poika olisi treenannut, sillä sitä hän tekikin... kuulemma nosti penkistä 95kg n. 12-vuotiaana. :hyper: (Jota en itse usko)

Slarto sanoi:
Sandrak ei ollut mitenkään lihaksikas, sillä oli vaan niin mitättömästi rasvaa lihasten päällä. :) En kiellä etteikö poika olisi treenannut, sillä sitä hän tekikin... kuulemma nosti penkistä 95kg n. 12-vuotiaana. :hyper: (Jota en itse usko)

Eli tässä kuvassa oleva 12-vuotias ei ole mielestäsi mitenkään lihaksikas?

1089998789.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
älytön kaveri kyllä :) tai se isäukko pikemminkii tais olla helvetin älytön äijjä :david:

nyrkkeilijä sanoi:

Toihan vaan osottaa että läski ei tartu. Ei noita mässyjä tarvita lihasten hankintaan. 1000 kcal yli kulutuksen, terveellistä ruokaa. Proteiinia, hitaita hiilareita hyviä rasvoja ja litroittain vettä. Ei toki kannata kovaa reeniä unohtaa.

Kyllä se paino sieltä nousee kun syö tarpeeksi. Se ottaa aikansa ennen ko se potkasee, mutta siihen enämpi syömiseen tottuu kyllä aika äkkiä kun sen tosissaan ottaa.

Justiinkin näin kuten Mokoma sanoi.

Siis voi jeesus että mua ottaa päähän nämä henkilöt jotka käyttää näitä ärsyttäviä lyhenteitä esim.wdf,lol,imo ja kaikki muut!!:curs: Yleensä kyseiset henkilöt ovat alle 18v!! No eipä avauduta enempää.. :)

Timba79 sanoi:
What Da Fuck :hyper:
Whot döö fak :hyper:

Kyllä se paino nousee ku vaan syöt, tosin voihan se vaikeeta olla, tiedän...

Suosi kuitenkin normiruokaa mässyn sijaan, välillä sitten mässyjä enemmän.
nyrkkeilijä sanoi:
corpral et oo näköjää tietokone ihminen heh lol XD omg lmao stfu siinä sulle mietittävää :)
LOL SE ON WTF NOOB

Suositut

Back
Ylös Bottom