minä en lihoa?!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nyrkkeilijä sanoi:
oon vetäny suklaata mässyä ja muuta epäterveellistä 5 viikkoo, ja enpä oikee oo ees urheillu paino pysyy tasasena. siis tää on tilanne mä en liho mutta mä laihdun jos mä haluan, mun perus kulutus päiväs on noi 1500kcal mutta en tiiä vaikuttaako pituuskasvu tähän asiaan, mutta aina kun herään aamulla nii tuntuu kun ois puuskuttanu 500km yöllä lenkkiä. (älkää viitsikö vitsailla unessakävelyjutuissa) ja aamulla on kuin olisi käynyt uimassa hiessä, en tiiä mistä johtuu onkohan aineenvaihdunta jotenki sekaisin? en tiedä mutta kuitenkin onko tää edes fyysisesti mahdollista olla lihomatta? koska ennen mä lihoin noin 3 viikossa 1.5 kiloo samalla ravinnolla WDF? oisko mitää ehdotuksii mite tota painoo sais ylös, ku oon alipainonen :eek: ja pitäis sitä lihasta kerätä ja rasvaprosentti alhaseks et on rantakunnossa. :hyper: muute tiedättekö Richard Sandrakin? se poika jolla on hirveet lihakset ja ihmettelen että se jätkä ei oo vetäny edes bulkkia, ja sillä on kehonrakentajan lihakset WDF? kysysin että onko mahdollista saada kunto yhtä hyväks ku sillä lyhyemmässä ajassa eli ens kesään mennessä, sori että en laita kuvaa mutta en osaa :D
Et kai tarkoita että ton suuren mässäilyn tuloksena on tuo 1500kcalorin saanti, nimittäin se on normaalikokoisen ihmisen dieeti luvut suurin piirtein. Kunnon mässäily tarkoittaa sellaista 5000kcalorin saantia:david:

rafael sanoi:
Eli tässä kuvassa oleva 12-vuotias ei ole mielestäsi mitenkään lihaksikas?

1089998789.jpg
No onhan ton jalat ja kädet ainakin aika mitättömät. Rinta on ihan reenatun näköinen. Kyllä mäkin saan itteni tolt näyttämään, kunhan kans pistää sen rasvaprosentin sinne 0.1:seen. En kiellä etteikö toi suht iso ole ikäisekseen, mutta eihän sillä juurikaan rasvaa ole...

rafael sanoi:
Eli tässä kuvassa oleva 12-vuotias ei ole mielestäsi mitenkään lihaksikas?

1089998789.jpg
Lhaksikas tai ei, toi jätkä varmaan hakataan joka päivä henkihievereihin, on sen verran zombien ja amispaskahousun näköinen jätkä, ettei pahemmasta välii:curs:

Toi ton teennäinen hymykin alkaa vituttaa pikkuhiljaa. Jos ton kaa joutuis kasvottain , niin siin varmaan kuolis itse kukin johonkin säteilyyn tai kouristuksiin...

rasvat 0.3 %. oon myos kuullu juttua etta nimenomaan tama kaveri olisi yksi niita geneettisesti lahjakkaita yksiloita, joka voi saada jopa negatiivisen rasvaprosentin !!!

esa67 sanoi:
rasvat 0.3 %. oon myos kuullu juttua etta nimenomaan tama kaveri olisi yksi niita geneettisesti lahjakkaita yksiloita, joka voi saada jopa negatiivisen rasvaprosentin !!!
No siis mä vaan heitin ton 0.3:sen, mut kyllähen toi aika sellasis matti esko hytös luvuis on, eks je? ARRG!!! Tekis vaan mieli repii ton pää irti, en oo noin tyhmännäköistä kaverii aikoihin nähny. Tost saa kyl aika kovat agret ja provot salireenii varten, joten täytyy täst lähtien ennen reenii kattoo tota kuvaa 30 minuttii ja sit iskee salille.

esa67 sanoi:

No huhhuh, vai että oikein negatiivisen rasvaprosentin, kerrohan nyt miten tuokin onnistuu.

Tulipa tästä mieleen yksi kaveri joskus vuosia sitten, se ääneen mietti kuinka kätevää olisi saada negatiivisa painokiekkoja, ei kato tarttis ottaa välissä pois painoa kun vois laittaa sellasen negatiivisen kiekon tankoon ja se sitten vähentäis painoa. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^Mutta kuka nostaa? Paha sanoa kuvan peusteella. Noissa muissa kuvissa kannattaa kiinnittää huomiota pojun päähän, tai siis sen kokoon verrattuna muuhun kroppaan. Ei mun mielestä näytä erityisen riskiltä.

Jaaggo sanoi:
No siis mä vaan heitin ton 0.3:sen, mut kyllähen toi aika sellasis matti esko hytös luvuis on, eks je? ARRG!!! Tekis vaan mieli repii ton pää irti, en oo noin tyhmännäköistä kaverii aikoihin nähny. Tost saa kyl aika kovat agret ja provot salireenii varten, joten täytyy täst lähtien ennen reenii kattoo tota kuvaa 30 minuttii ja sit iskee salille.
Hahah jätkä raivoaa pikkupojan ulkonäön takia? :D Kyllä minäkin kieltämättä kateellinen olen kun nuorella pojalla tuollainen kroppa, mutta eihän tässä voi muuta kuin treenata kovaa ja yrittää itsekin päästä hyvään kuntoon.
Ja ihan turha mielestäni sanoa, että tuolla pojalla ei oo lihaa. Kyllä sillä ikäisekseen on paljon lihasta.

Timba79 sanoi:
Tulipa tästä mieleen yksi kaveri joskus vuosia sitten, se ääneen mietti kuinka kätevää olisi saada negatiivisa painokiekkoja, ei kato tarttis ottaa välissä pois painoa kun vois laittaa sellasen negatiivisen kiekon tankoon ja se sitten vähentäis painoa. :hyper:

Mun mielestä tässä kohtaa Sörsselsönin keksimä säädettävä paino on paras. Esimerkiksi levypaino jossa on vipu mistä vääntämällä voi lisätä ja vähentää kiekon painoa. Olis helppoa kun nappia vääntämällä sais vaikka kiekon painamaan 50kg ja sitten kun seuraava tulee tekemään lämppäreitä niin laittais painoksi vaan 10kg :D

Tortilla90 sanoi:
sandrak13.jpg

Tuossa sandrak 7vuotias ja rautaa tangossa 80kg..

No hoho. Noilla naruilla ei 80 kiloa nosteta. Olkavarsi 15 senttiä, oli mikä vaan hermotus niin minä en usko edes 50 kiloa.

Tais muuten nousta se 80kg omin voimin (itse en ole ollu todistamassa), ku niin monessa dokumentissa/lehtijutussa/internetpalstalla on tuo vilahtanut. Isäukko tainnu syöttää sille kaurapuuron seassa jotain pikku jokereita.. No onhan se ylpeyden aihe ku ton ikäsenä saa roinaepäilyt niskaan.

hmm, ei 7 vuotias kyll nosta tuota määrää vaikka olisi syönyt hattiwatteja!! muuten kyllä jannu on hyvässä kunnossa, en kylläkkään ole kade yhtään! (piatsi vähän) mutta ei normaalilla treenaamisella, tai normaalilla syömisellä tuota lihasmäärää saa 12 ikävuoteen mennessä.
jos ollaan samassa kaverissa niin eikös hänen isänsä ole syöttänyt salaa hormooneja?

Suositut

Back
Ylös Bottom