Minä, aloittelija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve vaan kaikille!

Kuten nickin alta näkyy niin juuri tein tänne omat tunnukset vaikka tätä sivustoa seurannutkin jo monta vuotta.

Ja asiaan:

Olen reenannut jo 4 vuotta (perse tuloskein mielestäni:whip:), mutta olen edelleenkin aloittelija varsinkin ravinnon ja diettaamisen suhteen. Syön paljon rasvaisia ruokia ja kiinnitän lähinnä huomiota vain siihen, että saan tarpeeksi proteiinia. Tähän on tarkoitusta saada muutosta parin kuukauden sisään ja selaamalla sivuja olenkin saanut vinkkejä.

Mutta mutta:

Treeniohjelmani on 3 kertaa viikossa, ti,ke,la.
Rinta, leveä selkä ja alaselkä tiistaina
hauis, ojentaja ja yläselkä torstaina
jalat ,vatsa ja maastaveto "leveällä jalat" lauantaina

Teen aika raskasta treeniä juuri nyt millä olen saanut esim penkkiä ylöspäin. Tein 2 vuotta turhaa työtä kun joka viikko tein ns. mahdollisimman isoilla painoilla sarjoja, mutta ne painot/toistot eivät kasvaneet eikä tuloksia pahemmin tullut. Nyt sitten aloitin raskaat sarjat, mutta teen (jos edellinen maksimini on ollut esim. 100kgx3 penkistä) eka viikkona 92,5kgx3x3x3, seuraavana viikkona 95x3x3x3, seuraavana viikkona 97,5 x3x3x3 ja sitä seuraavana 100x3x3x3 , mutta sitä seuraavana yleensä on mennytkin jo 102,5x3x3x3 ja 105x3x2xjotain. Sanoisin, että aika hyvin on tuolleen noussut.. Vissiin hermottamiseksi kutsutaan? Samalla taktiikalla on painomäärät nousseet muissakin lihasryhmissä.

Mitäs mieltä olette tuosta?

painan nyt sen 83kg 175 pitkä, penkistä menee se 112,5kg ilman mitään apuja ja mahanympärys on sellanen 86senttiä, haba 42senttiä. En ole tieten tahtoen tuota penkkiä nostamassa mutta sen pistin kun sitä monesti kysytään. Tarkoitus olisi näin natuna treenatessa joskus saada se 150kg penkistä.