Mimmimiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Pistetään tälle nyt ihan oma threadi, ni ei mene ihan :offtopic: :ksi toi syksyn/talven tavoitteet- threadi...

Eli Smartin ehdotuksesta ollaan aloittelemassa mimmimiitin suunnittelua. Kaikki vippi-mimmit tänään 30.8.2004 pakkiksen vip-chattiin ~21.00 suunnittelemaan miittiä. Ironbutt ja Vilma-liina toimivat käsittääkseni "johtajina"?`

Itse saavu paikalle varmaankin ~21.30, tuota ennen en varmaan kerkeä salilta kotiin. Jos pystytte odottamaan ni hienoa, mutta jos ette niin aloittakaa ja informoikaa mulle sitten mitä, missä, koska, mitenkä jne.

Itse miitistä sen verran että Tämä Ironbuttin ehdotus kuulostaa ainakin musta ihan hyvältä. Ton pohjalle voidaan ruveta tekemään miittiä.

Ja ei-vip mimmit saavat kyllä tähän threadiin informaatiota mitä saadaan tuolla "palaverissa" aikaiseksi ja päätettyä. Joten don't worry, be happy.

P.S. Mä varaan majoituspaikan heti Ironbuttin luota ;)

Seuraava Mimmien miitti on päätetty pitää Zannazin, Vilma-Liinan ja Ironbuttin yksimielisellä päätöksellä Helsinki Erotic Exhibition -messujen teemalla lauantaina 18.9.2004.

Ohjelmassa:
Erotiikkamessut 14.00->
Illallinen n. 19->
Biletystä 22->

Ruokapaikka ja bilepaikka on vielä valitsematta - näihin pääsee siis vielä vaikuttamaan!

On The Rocksissa olis "kasaribileet", mutta sinne maksaa sisälle.
Perinteinen Amarillo tarjoaa hyvää ruokaa ja mahdollisuuden biletykseenkin - ilman sisäänpääsymaksua.

Ketkä kaikki lähtee megeen? Ilmot tähän threadiin!
Tai salaa mulle privassa jos erotiikkamessut tuottaa ongelmia parisuhteen kannalta...

Viimeksi muokattu:
Amarillosta on kohtuuhuonoja kokemuksia. Isolle ryhmällle antoivat viimeksi suppean listan, joka oli ainakin mun mielestä huono.

Mutta jos enemmistö sinne haluaa ni fine with me :) Minä ainakin osallistun häppeningiin, jätän kyllä tuon messun väliin.

Gillyanne ilmoittautuu kauttani mukaan mimmimiittiin. Mutta vain syömään ja iltaa viettämään, messuillle hän ei valitettavasti ehdi.

Miksei mennä Tampesteriin syömään sitä kilon pihviä ja lisukkeita :hyper: No ei vaiskaan. Mahdollisesti voisin liittyä ruokailun yhteydessä porukkaan, mutta nuo messut ei kyllä nappaa :zzzz:

Yhdyn Hippan mielipiteeseen Amarillosta, paikka alkaa olla :wanha: ja sitä paitsi se lista ainakin viimeksi oli kehno. Että jos keksittäis joku toinen paikka - vaikka joku perinteinen pihvirafla :hyper:

Kannatetaan, jotain hyvää pihvipaikkaa, kiinalaiset yms. käyvät myös.
Olisko jotain sellaista missä voisi istua pitempääkin ja jutella. Noissa baareissa/yökerhoissa, kun ei kuulumisia kauheasti vaihdeta. Mä olen muutenkin sellanen pahaihminen, joka ei tajua tipata pokeja ja kirjoitan yhdyssanatkin väärin!

Smart sanoi:
Mä olen muutenkin sellanen pahaihminen, joka ei tajua tipata pokeja ja kirjoitan yhdyssanatkin väärin!

??? :eek: Mitä kummaa, mitä sä oot vetänyt? :lol2:

Minä oon kanssa tulossa. Ruokapaikaksi käy mikä tahansa, missä ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Ja mielellään semmonen paikka, minne tämmösen maalaistallikankin on helppo löytää.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
PMLats sanoi:
??? :eek: Mitä kummaa, mitä sä oot vetänyt? :lol2:

En mitään sen kummempaa :) ! Huomasin vaan tota pokenpalkka-ketjua lukiessani, olevani huonoin mahdollinen asiakas!
Käyn kerran, kaks vuodessa ja en silloinkaan muista antaa tippiä, kun ei ole tullut mieleen, että tarvitsisin enskerralla jotain erikoiskohtelua :D .

Ruokapaikasta sen verran, että paras paikka on sellainen, jossa on ihan tavallista ruokaa. Aina löytyy joku, joka ei pidä etnisestä ruoasta oli se sit mitä hyvänsä kiinalainen tai nepalilainen.

Hgissä on tuo Colorado mts, joka on tosi pieni. Siellä olisi ainakin tiivis tunnelma, jos saa varattua tarpeeksi paikkoja. Tosin viimeksi ollessani siellä isommalla porukalla, ne tuli ajaa meidät ulos aivan liian pian (pari tuntia ehdittiin olla siellä).

Mitäs muita potentiaalisia ruokapaikkoja.. Eipä tuu yhtään mieleen, kun miettii :)

Kävin katsomassa Coloradon sivuilta menua, suht tyyriiltä vaikutti. Ja aika texmex-henkistä meininkiä sielläkin. En tosin ole käynyt siellä syömässä, saataahan ollakin hintansa arvoinen.

Yksi vaihtoehto on Dick Tracy's , siellä ainakin pihvilista (ja muukin lista) on hengästyttävä. Aika pikkuinen ravintola tosin, mutta näköjään tähän miitinkiin ei ole tulossa välttämättä yhtä suurta porukkaa kuin aiemmin??

Myös Manhattan Steak House on varteenotettava vaihtoehto. 300g naudanpihvi alle 20e :hyper: (tosin taisi olla samaa hintaluokkaa DickTracyssäkin)

Lisää vaihtoehtoja?? Mielipiteitä näistä??

PMLats sanoi:
Yksi vaihtoehto on Dick Tracy's , siellä ainakin pihvilista (ja muukin lista) on hengästyttävä. Aika pikkuinen ravintola tosin, mutta näköjään tähän miitinkiin ei ole tulossa välttämättä yhtä suurta porukkaa kuin aiemmin??
Tuolla Dick Tracyssä oon kerran käyny, ja hauskan näköinen paikka, ja ruoka oli hyvää.

Mites Cantina West, onko jo liian kulunu idea? Sinne ois helppo tulla autolla, ja parkkitilaa löytyy todennäköisesti melkein oven edestä.

T. enuskallaliikkuaöiseenaikaanitseksenimetrolla

Dick Tracy vois olla hyvä mesta. Toinen mikä vois vähän hotsittaa on Bakers... se leipäpöytä... aaahh... mulla on lauantaisin aina hiilaripäivä...
Ovat uudistaneet Bakersia hiljattain, en tiedä mihin suuntaan...

PMLats sanoi:
...
Myös Manhattan Steak House on varteenotettava vaihtoehto. 300g naudanpihvi alle 20e :hyper: (tosin taisi olla samaa hintaluokkaa DickTracyssäkin)

Mä tahtoisin mennä Manhattanille, halpoja pihvejä :kuola:. En ole ikinä Manhattanissa käynyt ja tekisi mieli mennä tsekkaamassa paikka, että millanen mesta on. Tosin jos tuo Dick Tracykin toki käy, jos porukka siihen päätyy, varsinkin jos hintataso on sama.

-edit-
mitenkäs tämä Vilmiksen ehdottama Cantina West? Kokemuksia siitä?

loppuviimein siis aivan sama minne mennään mättäämäähän kunhan
a) saadaan mahat täyteen hyvää ruokaa
b) lompakko ei liikaa laihdu siitä
c) siellä saa seurustella rauhassa, ettei olla pois ajamassa
d) hyvää seuraa (joka kyllä varmasti onnistuu tällä mimmiporuukalla)

Cantinassa oltiin kaikkein ensimmäisessä "mimmimiitissä". Saatiin kylmää ruokaa hitaasti :( Nälkäisenä ei jaksanut edes käännyttää annosta takaisin, ettei olisi joutunut odottamaan taas yli tuntia... Ja se on sitä burritotexmex-settiä vaan... Ei ihan ainakaan mun makuun... Mutta enemmistö ratkaiskoon asian, olutta sieltäkin saa :kippis1:

Höhöö, ei pitkää ruuan odottelua ja kylmää safkaa sitten, kiitos ei :(.

Mutta hei mimmit, tuli vaan semmonen mieleen että olisko mitään jos pidettäis mimmien kesken tommonen pikkujoulu-miitti joskus ens kuun puolella? Tai mahdollisesti vasta marraskuussa? Vaikka sitten täällä Mansessa?

Yleinen pikkujoulu voidaan myös järjestää että ukotkin pääsee mukaan, mutta musta tämmönen mimmipikkujoulu vois olla ihan vänkä idea? Tuo koko pakkiksen pikkujoulu vois olla sitten lähempänä joulua imo.

Vois tulla ihan hauskaakin ;). Mitäs mieltä?

-edit- Tampereen valoviikot :rock:
Hämeenkatu kauneimmillaan :haart: ja talvinen Tammerkoski

Ai että olis eksoottista lähteä vaikka Tampereelle pikkujouluilemaan :joulu1: Jos budjetti tuommoisen pitkämatkailun kestää... Mieluummin toki vasta myöhemmin syksyllä.

Sitten sovitaan että jokainen tuo lahjan mukana ja tilataan colemanni joulupukiksi :joulu3: J3333!!!

Yritin löytää tietoa netistä niistä 17.9-19.9 erotic exhibition -messuista, mutta mitään järkevää ei löytynyt. Ainoa merkki niistä oli ne autojen tuulilaseihin jaetut flyerit.

Sen sijaan bongasin että ne aidot oikeat "seksimessut" eli sexhibition järjestetään marraskuussa. Tämä syyskuun juttu saattaapi olla joku laimea viritelmä.

Pitäisikös suosiolla vaihtaa ohjelmaa / miitin päivää / pitopaikkakuntaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom