Mimmimiitti Tampereella 18.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt sitä lupaamaani osallistujalistaa. Ne, jotka ovat vaan ilmoittaneet olevansa kiinnostuneita (erittelemättä mihin noista paikoista haluavat), on laitettu osallistujiksi tanssitunnille, Särkkikseen ja ruokailemaan Coyoteen. Korjatkaa, jos listassa on nimiä väärissä kohdissa. Tässä siis tämänhetkiset ilmoittautuneet:

Tanssitunti klo 11
ZannaZ
Faidra
Lilith
Emmah
Mizzim
Melly
Maaru
Naene
S-T
yht. 9

Sali klo 11
Fättis
PMLats
Nee
yht. 3

Särkänniemi klo ~13
ZannaZ
Faidra
Lilith
Emmah
Fättis
PMLats
~Joanie~
Mizzim
Melly
Nee
Hippa
Naene
S-T
Angelica-82
Tiukkis
yht. 15

Coyote klo 18
ZannaZ
Faidra
Lilith
Emmah
Fättis
PMLats
~Joanie~
Mizzim
Melly
Maaru
Nee
Gippin
Hippa
Naene
S-T
Angelica-82
Tiukkis
yht. 17

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nee sanoi:
Tulen miittiin, vaan en uskaltaudu Anun tunnille. Majoitustakaan en tarvitse, koskapa lähden illalla takaisin Helsinkiin.
Millä kulkuneuvolla ajattelit liikkua Treelle ja takaisin? Kun itselläni on myös suunnitelmissa tulla jo illalla Helsinkiin. Entäs Zanna? Minkälainen sun aikataulu on, jos kyyti kerran olisi mahdollinen?

Hitsi :) Oon ihan hirmutyytyväinen, kun sain työvuoron vaihdettua :D

S-T sanoi:
...Entäs Zanna? Minkälainen sun aikataulu on, jos kyyti kerran olisi mahdollinen?

Hmm... Mä en ole vielä päättänyt tulenko samana iltana takaisin, mutta voipi olla että tulenkin. Eli periaatteessa jos kyyti kelpaa ni uskaltaudun kyllä lupaamaan että voin edes-takaisin liikkua. Eli kyytiin mahtuu, PMlats on jo ilmoittautunut. Entäs S-T ja Nee? 4 muutahan periaatteessa Carinaan mahtuu.

-edit-
Latsi, jäätkö sä Tampereelle yöks vai tuutko takaisin samana päivänä meikän kyydillä?

Junalla tahi bussilla ajattelin körötellä. Jos ZannaZin kyytiin mahtuu, voisin tietysti tupata mukaan mennessä.

Jos mukaan liityn menen autolla, joko jonku kyydissä jos mahtuu niin että kulut pienenee :P tai itse ajan ja sitten voin tarjota kyydinkin. pitää vaan katsella miten wanha uskollinen auto voi kun on ollut vähän käyttämättä :P

Mä tulisin muuten mielelläni, mutta on Inertian synttäripäivä juuri 18.6 ja pitää kehitellä sen päänmenoksi jotain ältsin makeeta.

Mä saisin ko. päiväksi isin tilavan, ilmastoidun ja kaikin puolin mukavan auton käyttöön. Olisin erityytyväinen, jos saataisiin 4-5 ihmistä kasaan sillä matkustamaan ja jaettaisiin bensakulut.. ZannaZin Carinassakaan ei varmaan olisi mitään vikaa, mutta tykkään istua tilavasti :D

Kyytiin mahtuisi esim. mie, sanna, nee, naene, latsi :] vink vink.

S-T sanoi:
Mä saisin ko. päiväksi isin tilavan, ilmastoidun ja kaikin puolin mukavan auton käyttöön. Olisin erityytyväinen, jos saataisiin 4-5 ihmistä kasaan sillä matkustamaan ja jaettaisiin bensakulut.. ZannaZin Carinassakaan ei varmaan olisi mitään vikaa, mutta tykkään istua tilavasti :D

Ottakaa nyt ihmeessä Hippa johonkin kyytiin, kun hän tossa ylempänä kirjotteli, että junalla matkustamiseen ei ois varaa... viiden kesken jaetut bensakulut alkaa olla jo tosi pienet :)

S-T sanoi:

Mä tulisin mielellään noin mukavaan kyytiin! :P

mulle tuli pikku mutka matkaan kun tajusin ettei ole koiravahtia, muu perhe on ulkomailla ja luotettavat kaverit hankkinut uroskoirat itekin... pitää katsoa jostain joku luotettava vahti, toivottavasti löytyy

S-T sanoi:
Mä saisin ko. päiväksi isin tilavan, ilmastoidun ja kaikin puolin mukavan auton käyttöön.
...

Ahaa, vainiin. Hyvältähän toi kuulostaa. Paitsi että mä taidan jättäytyä kyydistä pois, koska (katso alempaa) :D. Niin ja toki ilmastointi olis Carinassakin ja Mondeossa.

Itseasiassa mulla ei oo tuolloin Carinaa käytössä, vaan porukoiden ihana Ford Mondeo :hyper:. Vanhemmat menee jenkkilään ja mä pidän huolta "plonkusta" sillä aikaa. Carina odottaa taas porukoilla.

S-T sanoi:
Olisin erityytyväinen, jos saataisiin 4-5 ihmistä kasaan sillä matkustamaan ja jaettaisiin bensakulut.. ZannaZin Carinassakaan ei varmaan olisi mitään vikaa, mutta tykkään istua tilavasti :D

Faidra sanoi:
Ottakaa nyt ihmeessä Hippa johonkin kyytiin, kun hän tossa ylempänä kirjotteli, että junalla matkustamiseen ei ois varaa... viiden kesken jaetut bensakulut alkaa olla jo tosi pienet :)

Kuules, tehdään niin että ota sä vaikka Hippa, Nee, PMlats ja Naenen kyytiin, ni saatta mahd. pieneksi bensakulut. Mä tosiaankin kuljen eniveis Mondeolla, toki senkin kyytiin saa tulla, mutta pienimmillä kustannuksilla selviätte jos menet kaikki S-T:n kyytiin.

P.S. Pappa betalar Mondeon bensat, joten silleen ei mulla ole väliä. Ja jos yksin nyt matkustan ni sitten harkitsen Tampereelle jäämistä yöpymään. Mutta miltäs tää kuulostais?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Taidanpa puuttua listoilta kokonaan :itku: Tulen siis mielelläni Särkänniemeen ja syömään (ja mahd. jatkoillekin) jos vain huolitaan :)

Ääk, sorry Tiukkis! Olin laittanut sut jo listalle, mutta sitten luin ettet tule tanssimaan ja kai typeryyksissäni poistin sut joka kohdasta :nolo:

Älkää ihmetelkö jos lista ei päivity, mulla kun ei ole moden oikeuksia niin en viitsi postata uutta listaa koko ajan. Postitan päivitetyn listan myöhemmin kun ihmiset ilmoittelevat tarkemmin ovatko tulossa varmasti ja mihin aktiviteetteihin.

Eli SITOVAT ilmoittautumiset sekä tanssitunnille että ruokailemaan tarvitsen 10.6. mennessä!! Anulle ja tuonne Coyoteen pitää ilmoittaa tulijoiden määrä 11.6. ja ottaisin nimet mieluiten päivän etuajassa, ettei myöhemmin tarvitse enää alkaa muuttelemaan. Särkänniemeen voi tulla ihan ilmoittamattakin. Jos tiedät tulevasi myöhässä, laita mulle privaa niin voin pistää paluupostina puhelinnumeroni (mikäli akkalaumaa ei erota Särkkiksen vilinästä ;)).

Ei haittaa Faidra, ihan ymmärrettävä mokahan tuo :) Tosi hienoa, että jaksat järjestää tätä tapaamista!!

OMPPUHOTELLISTA: Jos haluat yöpymään varaamaani huoneeseen, ilmoita varmasta tulostasi viimeistään 9.5.! Tämä siksi, että jos jään yksin huonevaraukseni kanssa, ehdin vielä tehdä omiin suunnitelmiini muutoksia tuohon Faidran ilmoittamaan deadlineen mennessä.

Tiukkis: mä tulen Omppuhotelliin!

Ja tosiaan liittynen seuraan vasta Särkkikseen, kun muuten pitäs kai jo 6 aikaa lähtee täältä...Kun ei prkl oo viel omaa autookaan. Saan tosin täs kesän aikaan ni sit ei enää aikataulut rajottele :hyper:

Jos Faidran puhelinnumero on sama kun se oli joulukuun Treen miittiä järkätessä niin sit se on tallella. Tosin löytänen lauman jo salilta/tanssipaikalta tai jostain sieltä jo ennen särkkistä. Kiva et on nyt taas jotain mitä odottaa. Toivotaan myös hyvää säätä, ettei mee hukkaan ostetut kesävaatteet. :)

S-T: onko aikataulusi vielä sama eli samana iltana takaisin? Ilmoittelethan minne ja mihin kellonaikaan ilmiinnyn la-aamuna, oli kyyti sitten ees tahi eessuntaas.

Nee sanoi:
S-T: onko aikataulusi vielä sama eli samana iltana takaisin? Ilmoittelethan minne ja mihin kellonaikaan ilmiinnyn la-aamuna, oli kyyti sitten ees tahi eessuntaas.
Juu, olen menossa samana päivänä eessuntaas. Jos tanssitunti kerran alkaa klo 11, niin lähtö olisi jostain päin (keskustasta kätevin?) Helsinkiä aivan viimeistään yhdeksän pintaan.

Ketkä tulloo kyytiin? Ja Hippakin on tietysti tervetullut, en vaan hoksannut aiemmassa viestissä :]

Minulle pukkasi töitä joten joudun jättää väliin koko reissun... :itku: Mutta pitäkää te muut mimmit hubaa mansessa! :kippis1:

Olisiko joku kyytiä vailla tänne Turusta? Voisin lähteä autolla liikkeelle. Palaan varmaan illalla/yöllä jo takaisinpäin, mutta kyytiin pääsee yhteen tai kahteen suuntaan - miten tahtoo. (ilmoittaudun vasta kun tiedän että joku olis tulossa samalla kyydillä, ettei yksin tarvitse matkata kumpaankin suuntaan)

Kahdelle olisi vielä tarjolla edullinen majoitus Omppuhotellissa! Varausjärjestelmään täytyy ilmoittaa yöpyjien nimet viim. 24 h ennen saapumista, joten vielä torstaina 16.6. voi ilmaista kiinnostuksensa minulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom