Mimmimiitti Tampereella 18.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Nooh, taas tällasta heti ku mä oon muuttanu pois :(
Ei vais, kyllä kai täältä saattas päästäkin jos jaksaa tarpeeks aikasin herätä ja lähtee matkustelemaan...(eka Helsinkiin ja siitä sit junalla...) Ja jos yöpaikan saa hommatuks...Kiinnostais kyllä lähtee mut täytyy vähän miettiä.

Mihis mennessä pitää olla sitova ilmottautuminen?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tulossa ollaan, mikäli vaan saadaan porukka kasaan. Tarvittaessa myös patjamajoitusta sitä tarvitseville :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Nostetaanpas tää ketju, ettei mene ohi keneltäkään :)

Toivottavasti saatais mahdollisimman pian (viimeistään 4.6.) tietää vähintään ne, jotka tulee Anun tunnille tai/ja syömään, niin vois vahvistaa nuo varaukset. Hinnoista ei voi sanoa 100% varmuutta ennenkuin tiedetään kuinka moni on tulossa.

Onko tuo päivämäärä ok? Vai olisiko esim. 18.6. sopinut paremmin? Vielä voidaan sitäkin säätää, mikäli osallistujia ois myöhemmälle ajankohdalle enemmän. Sillon täytyy tosin Anulta myös varmistaa, sopiiko hänelle tuo myöhempi viikonloppu. Kirjotelkaa nyt edes jos on kiinnostusta, vaikka ette ois vielä varmoja tulostanne!

mä ilmoittaudun myös mukaan, tosin tanssisession jätän välistä ja menen wolfille reenaan. mut särkkikseen ja salaatille voisin kyl lähtee, loppuilta muotoutuukin sitten omalla painollaan :)

Oisko joku Jyväskylästä lähössä manseen? Täältähän ei oo pitkä matkakaan, ihan pieni pyrähdys vaan:) Kovasti kiinnostaisi tuo reissu, ei turhan usein tapaa ainakaan porukalla samanhenkisiä mimmejä!

Mun mielestä kannattais ottaa se jälkimmäinen päivämäärä jos vaan sillon saadaan enemmän mimmejä mukaan. Mulle itelle on ihan sama millon, tulossa ollaan kuitenkin :)

Yhtä#Hauista sanoi:
Oisko joku Jyväskylästä lähössä manseen? Täältähän ei oo pitkä matkakaan, ihan pieni pyrähdys vaan:) Kovasti kiinnostaisi tuo reissu, ei turhan usein tapaa ainakaan porukalla samanhenkisiä mimmejä!

Oon lähdössä, jos en joudu töihin. Tosin autoa en omista, mutta junaseuraa musta ainakin saa :)

Mulle käy kumpi vaan päivämäärä, kunhan päätös tulee ajoissa. Ja mä kyllä edelleen taidan skipata sen tanssihomman, ja lähden vaikka sinne Wolffille reenaa :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Helga sanoi:
Oon lähdössä, jos en joudu töihin. Tosin autoa en omista, mutta junaseuraa musta ainakin saa :)
Siistii että löyty joku mimmi JKL:stäkin:) Milläs salilla treenaat? Mä treenaan uimahallilla ja Sport-Lightilla. Noniin nyt meni :offtopic:

Tuo 18.6 voisi olla parempi kun la 11.6 on se fitnessliiton leiri...

Yhtä#Hauista sanoi:
Siistii että löyty joku mimmi JKL:stäkin:) Milläs salilla treenaat? Mä treenaan uimahallilla ja Sport-Lightilla. Noniin nyt meni :offtopic:

Uimahallilla ja SportLightilla on itsekin tullut joskus vuosi pari sitten treeenattua, nyt muutin ihan Elixian kupeeseen, joten siellä käyn :) Ja siellä käy toinenkin punttimimmi, joten meitä taitaa JKL:ssä olla jo kokonaiset kolme! Ei muuta ku "miittiä" pystyyn ;) Vielä kun liityt vipiksi, niin voidan privailla..

Helga sanoi:
Uimahallilla ja SportLightilla on itsekin tullut joskus vuosi pari sitten treeenattua, nyt muutin ihan Elixian kupeeseen, joten siellä käyn :) Ja siellä käy toinenkin punttimimmi, joten meitä taitaa JKL:ssä olla jo kokonaiset kolme! Ei muuta ku "miittiä" pystyyn ;) Vielä kun liityt vipiksi, niin voidan privailla..
Jep ois todella mahtavaa nähdä joku päivä:) Mä olen töissä Sportilla opiskelujen ohessa,siks treenaan kahella salilla. Ihan mukavaa kun saa vaihdella. Oon kyllä harkinnut tota vipiksi liittymistä, eihän se ole edes kallista!
Mutta pistetään ihmeessä miitti pystyyn, tämä on niin pieni paikka että ei oo varmaan hankala järjestää:D

Olisi tosi kiva kyllä tulla, mutta pahaksi onnekseni (tai hyväksi) olen silloin jo lähtenyt Espanjaan. Mutta nauttikaa kesäauringosta ja tanssimisesta sekä salilla että kaupungilla. Tampere on kyllä niin viehko kesäkaupunki, ettei muusta väliä. :)

Näillä näkymin voisin lähteä myös messiin, tosin vasta Särkänniemen jälkeen. En juuri luota mihinkään härveleihin mitä en pysty itse hallitsemaan! :D
Eli syömään ja bilettämään lähtisin mieluusti! Ja molemmat päivät käyvät tässä vaiheessa.

Yhtä#Hauista sanoi:
Mutta pistetään ihmeessä miitti pystyyn, tämä on niin pieni paikka että ei oo varmaan hankala järjestää:D

:offtopic: Minäkin voisin olla kiinnostunut Jyväskylä-miitistä, vaikka täällä susirajalla nykyään vaikutankin - asuin JKL:ssä 1993-2001, joten kiva olisi joskus tulla katsomaan, miten on kaupunki siitä muuttunut (vai onko mitenkään). :)

Gillyanne sanoi:
:offtopic: Minäkin voisin olla kiinnostunut Jyväskylä-miitistä, vaikka täällä susirajalla nykyään vaikutankin - asuin JKL:ssä 1993-2001, joten kiva olisi joskus tulla katsomaan, miten on kaupunki siitä muuttunut (vai onko mitenkään). :)
On tämä kaupunki vilkastunu koko ajan ja tietty parempaan suuntaan muuttunu;) Kesällä on kaikkee mukavaa hässäkkää täällä ja tosi eloisa meininki:D Ja tietysti looiiissstavia treenipaikkoja, varmaan turha mainita. :lol2: Hyvähän tänne ois miitti järkätä kun on niin hyvät yhteydetki!

Gillyanne sanoi:

:offtopic: Jatkuu...Tuu ehottomasti! Järkätään vaan tänne miittii, seka vai vaan mimmeille? Täällä ois miehiäkin, jotka ois varmaan heti mukana. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom