Mimmimiitti Tampereella 18.6.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Tiukkis sanoi:
Vielä olisi Omppuhotellissa tilaa! Älkää nyt hyvät muualta tulijat turhaan lähtekö illalla kotia kohti, kun on kerran tarjolla näin hyvä majoittumispaikka :) Tuonne täytyy tosiaan ilmoitella yöpyjät 24 h ennen saapumista, joten ilmoittautumisia otetaan vastaan.

Tuo huone vaikuttaa suhteellisen tilavalta. Jos Särkkikseltä jää aikaa, voidaan vaikka järkätä hotellilla etkot ennen ruokailua :D

Edit: Omenahotellin huone-esittely löytyy tuolta

Ai 24 h, heh, mä kelasin päättää vasta Tampereen puolella josko jäis sinne vai palaisi takasin. Tekisi kyllä mieli jäädä pelleilemään Tampersterin yöelämään, on se vaan niin mukavaa, mutta kun on olutlakko päällä... eipä taida olla järkeä mennä rafloihin vettä lipittämään :D

Naene sanoi:
Ai 24 h, heh, mä kelasin päättää vasta Tampereen puolella josko jäis sinne vai palaisi takasin. Tekisi kyllä mieli jäädä pelleilemään Tampersterin yöelämään, on se vaan niin mukavaa, mutta kun on olutlakko päällä... eipä taida olla järkeä mennä rafloihin vettä lipittämään :D

Pah, älä nyt ton takia ainakaan jätä iltarientoja väliin! Mulla ainakin ois tarkoitus mennä ihan lightcokiksen voimalla ja tiedän että siellä on muita samaa suunnittelevia. Mukaan vaan, voi sitä hauskaa pitää ilman alkoholiakin!

Haloo, kuka aloittaa olutlakon juuri ennen mimmimiittiä??? :jahas:
.
.
.
:kippis1:

Haha!!

En mä ainakaan osaa olla missään baarissa ellei ole olutta edessä, varsinkin kun auto ei ole odottamassa edessä. :D
oisko se paha jos jään Tampesterin yöelämään, ja juon oluen sijaan omppulaitteja? :lol2:

Naene sanoi:
oisko se paha jos jään Tampesterin yöelämään, ja juon oluen sijaan omppulaitteja? :lol2:
No täähän ihan selkeesti täyttää olutlakon kriteerit ;)

Juu juu. Pitää jäädä koko reissun ajaks. En mä itekään tiedä otanko mitää mehua kummempaa mut hyvässä seurassa riittää vähempikin :) Ja kyllä ne omppulaitit täyttää ne olutlakon kriteerit!!! Pitää pitää niin hauskaa ettei kerkee juomaan! ;)

Arvelenpa, että joku muukin saattaa vitkuttaa yöpymispäätöstä tuonne lauantaille. Todennäköisesti siinä vaiheessa, kun kyyti lähtee kohti kotia, alkaa halukkaita yöpyjiä kummasti löytyä ;) Mieluusti kuitenkin ilmoittaisin tuonne yöpyjät etukäteen, en tiedä mitä siellä tykätään yllätysvieraista... (ja varmaan liinavaatteet ynnä muut varataan vain ilmoittautuneille).

Eli Naenekin laittaa nyt vaan privaa tulemaan Tiukkikselle, niin saadaan paikka varaukseen :thumbs:

Jonna83 sanoi:
Siis onko toi Omppuhotelli 55euroa per huone vai per hlö?

Huone, eli mikäli siihen tulee 4 henkeä tulee hinnaksi 13,75e/hlö.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Faidra sanoi:
Huone, eli mikäli siihen tulee 4 henkeä tulee hinnaksi 13,75e/hlö.

Wauu, eli sehän on ihan älyhalpaa!! Hmm...pitäsköhän munkin jäädä yöksi, niin voisin illalla lähteä sitten ulkoilemaan porukalla..

Jonna83 sanoi:
pitäsköhän...
Pitäisi :) Toistaiseksi huoneeseen on varmuudella tulossa vain Angelica-82 ja minä. Tuohon ei kuulu aamiaista, mutta onhan tuolla mikroaaltouunit ynnä muut, joten jotain aamiaista voi laittaa halutessaan itse. Ja huoneeseen kuuluu kaikki liinavaatteet ynnä muut, joka ei ole ihan tavallista tuon hintaisissa huoneissa.

Sähköpostia tai privaa tulemaan vaan, niin sovitaan tarkemmin! Jos joku kiinnostunut laittaa sähköpostia (osoite siis tiukkis@pakkotoisto.com), niin mainitkoon siitä tähän ketjuun, jotta tiedän mennä sen lukemaan.

Iiks, nyt loppuu jo petipaikat kesken! Eli valitettavasti PMLats myöhästyi :( (ks. priva). Vai olisko muita yhtä kapeita kuin minä, sitten mahtuis kahden hengen sänkyyn kolme :D

Ei ole näemmä Omenahotellissa enää tilaa tuona ajankohtana, ei siis voida varata toista huonetta. PMLatsin viestiä ennen oli huoneeseen ehtinyt ilmoittautua lisäkseni Angelica-82, Jonna83 ja Naene. Ainakin virallisesti mennään nyt näillä yöpyjillä, katsotaan sitten kuinka monta mimmiä siellä loppujen lopuksi on ;)

Kuinkas tilava se huone on? Ja saako sinne mitenkään ylimäärästä sänkyä? Tai kuinka tarkkaan ne vahtii, kuinka monta ja ketä siellä oikeasti yöpyy? Meinaan mun puolesta sinne kyl saa tulla ns. ylimääräisiäkin ja voin vaikka ite nukkua makuupussissa lattialla. Sitä kun on harrastettu usein ennenkin :D

Tuolla Omenahotellin sivuilla kerrotaan seuraavaa:
Yöpyjien enimmäismäärä on 4 henkeä/huone, poikkeuksena ainoastaan viiden hengen lapsiperheet, joista nuorin on alle 6 v. Kaikkien yöpyjien henkilötiedot on ilmoitettava etukäteen syöttämällä tiedot varausjärjestelmään viimeistään 1 vrk ennen saapumista. Muut mahd. vieraat eivät saa oleskella huoneissa klo 20 ja 09 välisenä aikana.
Eli neljä on maksimi eikä ylimääräisiä sänkyjä saa. En tiedä miten valvovat tuota.

PMLats taisi nyt kuitenkin saada tuon yöpymisen järjestettyä muuten, joten ei paniikkia :)

Oujee, huomenna sitten pidetään mimmien kanssa hauskaa! Nähdään kello 11 Wolffin kahviossa tai voihan siitä itsekseen mennä jo treenailemaankin jos ei uskalla porukalle vielä tuossa vaiheessa esittäytyä. Mutta ei mitään virallista tapaamista siis Wolffilla. Joskus 12.30 maissa/jälkeen voidaan nähdä siinä kahviossa ja sumplia sitten kyytejä Särkkikseen. Toivottavasti porukkaa on autolla että päästään vikkelästi liikenteeseen.

Klo 13 tavataan Särkänniemen lippukassoilla. Älkää ostako vielä lippuja ennenkuin nähdään paljonko porukkaa on tulossa jos satuttais saamaan ryhmäale. Kaikki ei varmaan ranneketta tosin ota, eli ei pelkoa jos ei huvita koko päivää rampata laitteissa. Varmasti saa seuraa siideri/limpparituopinkin äärelle. Iltapäiväksi on luvattu n. +20c ja aurinkoa sekä mahdollisia sadekuuroja.

Klo 18 mennessä suunnataan Coyoteen, joka on Stockmannia vastapäätä Hämeenkadulla. Sinnekin koitetaan saada noita kyytejä järjesteltyä. Coyotesta lähdetään sitten jonnekin biletyspaikkaan. Katsotaan illalla mihin porukka haluaa suunnata.

Jos tarvitsette mun numeroa (esim. tiedätte myöhästyvänne), pistäkääs privaa. Huomiseen!

Faidra sanoi:
Oujee, huomenna sitten pidetään mimmien kanssa hauskaa! Nähdään kello 11 Wolffin kahviossa tai voihan siitä itsekseen mennä jo treenailemaankin jos ei uskalla porukalle vielä tuossa vaiheessa esittäytyä. Mutta ei mitään virallista tapaamista siis Wolffilla. Joskus 12.30 maissa/jälkeen voidaan nähdä siinä kahviossa ja sumplia sitten kyytejä Särkkikseen. Toivottavasti porukkaa on autolla että päästään vikkelästi liikenteeseen.

Klo 13 tavataan Särkänniemen lippukassoilla. Älkää ostako vielä lippuja ennenkuin nähdään paljonko porukkaa on tulossa jos satuttais saamaan ryhmäale. Kaikki ei varmaan ranneketta tosin ota, eli ei pelkoa jos ei huvita koko päivää rampata laitteissa. Varmasti saa seuraa siideri/limpparituopinkin äärelle. Iltapäiväksi on luvattu n. +20c ja aurinkoa sekä mahdollisia sadekuuroja.

Klo 18 mennessä suunnataan Coyoteen, joka on Stockmannia vastapäätä Hämeenkadulla. Sinnekin koitetaan saada noita kyytejä järjesteltyä. Coyotesta lähdetään sitten jonnekin biletyspaikkaan. Katsotaan illalla mihin porukka haluaa suunnata.

Jos tarvitsette mun numeroa (esim. tiedätte myöhästyvänne), pistäkääs privaa. Huomiseen!

Kuitti :D

Mä saatan joutua perumaan koko mimmimiitin, yllättävän (paskan) jutun takia. Jumitan viä Helsingissä, enkä tiä pääsenkö tulemaan... Tuun Wolfille jos pääsen, jos mua ei siä näy ni tod. näk. en pääse sitten tulemaan koko miittiin. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom