Mimmimiitti Ouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kcuf
  • Aloitettu Aloitettu
No niin, tein tästä oman thredinsä että kaikki varmasti huomaavat :) Tuolta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=49036&page=14 löytyy alkua tähän keskusteluun.

Päivämäärästä ei ole vielä varmuutta, kannatusta on saanut 4., 10.-11. ja 18. päivä. Minun puolestani voidaan miitata vaikka joka perjantai :lol2: Ohjelmaa ei myöskään ole vielä sovittu ja ehdotuksia otetaan vastaan.

Nyt sellaisetkin jotka eivät vielä ole huomanneet tätä keskustelua tuolta toisesta thredistä mukaan miittaamaan! :hyper:

Mä ainakin kannatan tuota 18.11, sillä tuo 10.-11.11 on isänpäiväviikonloppu, jolloin mä en ainakaan pääse tulemaan näin kauempaa.

18.11. kuulostas ihan hyvältä päivämäärältä, ja ehdotustakin ilmoille eli ensin treenit, sen jälkeen illalla vapaata seurustelua esmerkiks?

Kuten jo sanoinkin, niin minäkin olisin 18. päivä maisemissa ja iloimielin mukana:)

Kimppatreenit ainakin? Voisko vapaan seurustelun aloittaa vaikkapa ruokapöydän äärestä ja siitä sitten sujuvasti liukua illanvieton puolelle? :rolleyes: vai mitä? Tuskinpa mitään kovin merkittävää ohjelmaa edes kaivataan, kun tästä kehkeytynee tutustumismiitti. Uusia mielenkiintoisia kasvoja - sehän riittänee illan kantavimmaksi ohjelmaksi:)

Valitettavasti mulle ei käy 18 pvä, mun hyvällä ystävällä on häät haart:

Mutta jos tähän päivämäärään päädytte, toivottavasti kokoonnutaan pian uudestaan. Jos pieni manipulaatio sallitaan, meillä voisi katsoa fitnessaiheista videota( jos löytyy jostain ) vaikka 25.11??? :) Mutta enemmistön päätöksellä eletään. Nyt vaikenen ja en sotke enempää..

Valitettavasti mulle ei käy 18 pvä, mun hyvällä ystävällä on häät haart:

Mutta jos tähän päivämäärään päädytte, toivottavasti kokoonnutaan pian uudestaan. Jos pieni manipulaatio sallitaan, meillä voisi katsoa fitnessaiheista videota( jos löytyy jostain ) vaikka 25.11??? :) Mutta enemmistön päätöksellä eletään. Nyt vaikenen ja en sotke enempää..
Mua kiinnostas enemmän just tuo, että kokoonnuttais jonkun kotona. Siellä vois jutellakin paremmin, kun ei ole sitä melua. Ja jos joku ois saanut vaikka nauhoitettua urheilukanavalta fitnessexpo lähetyksiä...

Voi vitt! Meillä on 18pv liiton johtokunnan pikkujoulut :( !Syödään Vaakunassa vai mikä sassi se nykysin on ja sitten johonkin helevtn kuivaan allergianäytökseen teatteriin kattoo ilman mitään hajusteita ja tupakoita joku saatn kuiva näytelmä.... varmaan joku musikaali... Voi jeesus onneksi en pääse teidän kanssa :kippis1:
:wall: :curs: :itku:

Mua kiinnostas enemmän just tuo, että kokoonnuttais jonkun kotona. Siellä vois jutellakin paremmin, kun ei ole sitä melua. Ja jos joku ois saanut vaikka nauhoitettua urheilukanavalta fitnessexpo lähetyksiä...
mehän sitten mennään porukalla caramialle:D hyvä idea tuokin, esim. ensin treenit ja siitä sitten porukalla videoita katsomaan ja sen semmosta. 18.vai 25.päivä?itselle molempi parempi.

Caramian idea kuulostaa kivalta myös! 25. päivä on minullakin kalenterissa tyhjää. Molempi siis parempi! :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
25 passais tänne! :kippis1:

edit. ja mulla on uskomaton valtti: mää voisin tuoda puntimimmit-kirjan sinne miittiin äimisteltäväksi.. ;)

Sovitaanko 25.11. päivämääräksi? niin ja missä sitä reenailtas?jos ylipäätään treenataan.
edittiä:kirjat kehiin vaan sitten ilman muuta, pakkohan meidän on siis pitää miitti sillai, et mölliskökin pääsee.

Heipsan pitkästä aikaa! Töissä alkaa kiire helpottumaan, joten ehtii Pakkiksellakin notkumaan...

Mielelläni olisin tullut tuohon 25.11. kokoontumisajoon, mutta lapset on minulla sinä vklppuna, joten toiseen kertaan. Mutta ilmoitelkaas taas uusista reenipäivista yms tapaamisista, yritän sitten sovitella muita menoja.
Varsinkin sitä Kemin Fitness-päivän porukkaa olisi kiva nähdä, kun ei silloin ehtinyt kaikkien kanssa juttelemaan.

...itseasiassa...saattaisinpa irrota 25. päivänä reenaamaan tunteroiseksi, mutta iltamenot jättäsin väliin...juu, laskekaa minut salille mukaan.

Joo, 25.11 miitti! Reenataanko PT:llä, pyrkällä tai Ouluhallissa? Mää tuon kirjan sitten kun mennään jonkun kämpille ruokaa, vinaa ja videoita vai miten se meni? Voidaan olla myös täällä (rivitalo Rannanperällä n 7km keskustaan) ja ei tarvi huolehtia ainakaan naapurien hyvinvoinnista ;)

25. ei ole mulle ihan paras mahdollinen, mutta pakko mun on jo teitä päästä näkemään! :D Treenaamaan ehkä en pääse, mutta jos saadaan onnistumaan tuo että jonkun kämpillä tavattaisiin, niin sinne olisi kyllä pakko päästä! Viinastakin ehkä joudun tinkimään kun niin paljon tenttejä on tulossa heti seuraavalla viikolla ja mulla on aina vähintään 2 päivän krapula :lol2:

Mölliskö, millaiset kulkuyhteydet on teille ja teiltä keskustaan?

Sen verran vedetään kotiinpäin, et pt:llä treenataan vai kuinka?:D jos vaan muille passaa, siellä nyt saa yleensä olla aika lailla rauhassa, ei siis oo älyttömiä yleisöryntäyksiä.Voitas me varmaan olla meilläkin, asutaan heinäpäässä, ihan miten vaan neidit tahtoo, mulle se on se ja sama missä ollaan:)

Onkohan CaraMia löytänyt sen fitness-aiheisen videon? Siinähän meillä olisi jotain ihan järkevääkin tekemistä (siis muuta kuin juopottelu :D) jos katsoittaisiin video ja selailtaisiin kuola valuen Punttimimmit -kirjaa :kuola:

Tein pientä listaa siitä ketkä nyt ainakin alustavasti ovat tulossa:
CaraMia
neiti
Melli
mölliskö
vanilja
hannelek22
kcuf

mihis se ilona on kadonnu?sut halutaan kans ehdottomasti tähänkin miittiin:D
edittiä:onko se 25.päivä nyt sit lyöty lukkoon?treenipaikkana pt ja caramialle leffaa katteleen sen jälkeen jne?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom