Mimmimiitti Helsingissä la 13.1 klo 18.00 Memphis

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Pk-seudulta kuntoilukaveria -threadissa intouduttiin plänäämään mimmimiittä lauantaille 13.1.2007 - mennään kimpassa syömään klo 18.00. Meitsi valkkaa jonkun hyvän ravintelin meille.

Samana viikonloppuna on Fitnessliiton leiri Helsingin Pitäjänmäellä (la 10-17 ja su 10-16) joten mimmejä on muutenkin liikenteessä. Osa tulee sekä treenileirille että syömään - osa vain syömään.

Ilmoittautumiset ruokailemaan tähän threadiin. Samalla halukkaat voivat myös kertoa ovatko menossa Fitnessliiton leirille (ei ole pakko kertoa). Josko vaikka yhytettäisiin toisemme jo sieltä.

EDIT:

Mimmimiitti pidetään lauantaina 13.1 klo 18.00 Ravintola Memphiksessä.

Memphis Hesari
Kluuvikatu 8
00100 Helsinki
(09) 4332 6310

Päädyin tähän valintaan tsekattuani useamman ravintolan (Filmitähti, Chicos jne.) - eivät nykyisin suostu ottamaan 20 hengen porukoita ilman ennakkoruokatilausta!

Memphis on meille täydellinen valinta - ovat aivan Rautatieaseman vieressä, ruoka on kohtuuhintaista ja valikoimaa riittää. Tsekatkaa ruokalista täältä:
http://www.memphis.fi/menu.htm

Mimmidinnerille ilmoittautuneet:
Ironbutt (tulossa myös leirille)
Regina
Helly (tulossa myös leirille)
Amaryllis (tulossa myös leirille)
Wippe (tulossa myös leirille)
sipulia
kenkäfetissi
Halo (tulossa myös leirille)
azznah +1 hlö (tulossa myös leirille)
Lateri (tulossa vain leirille)
Toukkis (tulossa myös leirille)
etteteete (tulossa myös leirille)
S-T
Miisa81
eowyn (vain leirille)
susanah (vain leirille)
Hugadelic
nelli
nove_berrain (vain leirille)
topokatti (tulossa myös leirille)
maipenrai
Emilyn
Caitlyn

Dinnerille tulossa yhteensä 21 hlöä

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Millaista ruokaa olette menossa syömään? Voisin ehkä tulla mukaan jos ette mihinkään eksoottiseen paikkaan ole menossa. Piffiä tahtoo.

Itse en kanssa ole muita tavannut, olisi mukava liittyä seuraanne :) Ja en ole menossa leirille

Olen myöskin leirille tulossa, unohdin kait sanoa sen aiemmin tuonne kuntokaveri -ketjuun. Hillitsee mukavasti joulun herkutteluakin kun tietää että leiriä on luvassa ;)

pitääpä pohtia,ku oon sinne leirille tulos vaik en siel suunnalla asu.Mikäs sen mukavampaa ku syödä hyvää ruokaa :D ja tutustua uusiin ihmisiin!

Tämä mimmi on ainakin tulossa leirille ja miksei myös syömään. Eli meikä on mukana:)
Oon ekan kerran uskaltautumassa mukaan ja vähän jännittääpi se, minkälaista porukkaa mimmit on ja kuinka tällainen noviisi otetaan "mukaan kuvoihin". Mukavilta tyypeiltä kuitenkin kaikki vaikuttaa, joten huoleni on varmaan turhaa.

Vanha kunnon Amarillo on takuuvarma paikka - siellä on kaikkien budjetille sopivia ruokia. Lisäksi voidaan saada s-etualennusta kikkailemalla.

Muitakin s-ryhmän ravintoloita voidaan toki kokeilla.
Amarillossa ollaan nyt oltu 2-3 kertaa, joten voidaan kyllä vaihtaakin.

Katselin tuossa helsingin ravintolavalikoimaa ja aika tyyristähän monissa paikoissa on (pääruoat 20e). Olisi mukava löytää joku sellainen mesta, missä voitaisiin istua ns. intiimisti (ei hälinää).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi piru.

Nyt kyllä harmittaa, olisin mielellään tullut mukaan, alku-ujostelun jälkeen olisi varmasti ollut mukavaa, mutta oon matkoilla silloin, niin en pääse valitettavasti. Seuraavan kerran sitten :) :thumbs:

Mä tuun kans mielelläni syömään. Vaikka tällä hetkellä tuntuu et itselle sopisi paremmin painonvartioiden miitti.. Liikuntaa ei ole tullut kahteen kuukauteen harrastettua katkenneen jalan takia...

Paikaksi ehdottaisin muuta kun Amarilloa. kasvissyöjänä kun olen joutunut syömään siellä kanasalaattia ilman kanaa :) , kun listalta ei löytynyt kasvisruokia.. Kalaa toki syön..

Memphis voisi myös olla hyvä valinta: sieltä näyttäisi löytyvän kaikille jotain. Ja ihan kohtuuhintaista.
Ja oishan se Filmitähtikin kokeilemisen arvoista. Tsekkaan mistä löytyy tilaa + minne suostuvat ottamaan 15-20 henkeä ilman että pitää tilata ruoat ennakkoon.

Jep varmistan siis myös syömään tuloni ja mukana tulee kaverini joka tulee myös leirille :) Miulle kyl kelpaa Amarillo ku on nii vähä tullu siinä paikas käytyä,mut kattelin tuota Chico´sin ruokalistaa kans aika kieli pitkällä:kuola: ....:rolleyes:

Zone-sarja -42%
HUOM: Ilmoittautukaa äkkiä treenileirille jos ette ole sitä vielä tehneet! Mailailin juuri Maijan kanssa ja sain tietää että leirille on enää pari paikkaa vapaana!

Leirille otetaan vain tietty määrä tyttöjä ettei ohjaus mene ihan mahdottomaksi. Treeniopastus isolle poppoolle vie henkilökohtaisuutta + kaikki ei kuule/näe (kuvittele 50 tyttöä kerääntyneenä yhden laitteen ympärille... aargh!). Tätä ei tapahdu kun osallistujamäärälle asetetaan raja.

Itsekin mattimyöhäisenä ilmoittauduin vasta nyt - sitä aina kuvittelee että tottakai sinne voi vain pöllähtää paikalle. Itsekästä, tiedän...

Nyt hopi hopi mailia: maija.elovaara@kf-lehti.com

Latest posts

Back
Ylös Bottom