Mimmimiitti Helsingissä la 13.1 klo 18.00 Memphis

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No voihan hittolainen! Huomasin tämän ilmoituksen vasta nyt. Olen koko päivän 80-vuotisjuhlilla maaseudulla, mutta tulen kyllä kaupunkiin taas illalla jossain vaiheessa. Aiotteko jaksaa leiristä huolimatta jatkaa vielä syöminkien jälkeen johonkin eli voiko seuraan liittyä myöhemmin? Mulla on ainakin Caitlynin numero eli voisin soitella kenties... ? En haluaisi taas heittää hyvää tilaisuutta hukkaan, kun kaikki aiemmat on menneet ohi jossain ulkomailla lennellessä. :)

Voe hemmetti ko minen pääse, kun se herkkuserkku tuloo iltasella tänne, noh toisen kerran sitten :)

Zone-sarja -42%
Jep, kiitos tosi paljon! Hyvää ruokaa ja etenkin seuraa. Olen ollut yhtä hymyä töissä vaikka väsyttääkin pirusti leirin jäljiltä. En hirveän suuressa mittakaavassa saanut selvitettyä mikä nimimerkki oli kukakin mutta ensi kerralla sitten lisää verkostoitumista :hyper:

terveisin nimimerkki Pannarinhimo jäi päälle :kuola:

Kitosta myös tältä suunnalta:thumbs:
Oli mukavaa olla tyttöporukalla samanhenkisten ihmisten kanssa. Ja hyvää ruokaa :kuola: .. Kiitos Ironbutt, oot huippu tyyppi!

Oli tosi hauska ilta - joskin väsy iski päälle tosi aikasin. Oli pitkä ja rankka päivä (treenileiri). Seuraavan kerran pitää järkätä Mimmidinner ihan yksinään.

Pitäisiköhän ruveta heti kaavailemaan... hmm...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse nyt en yhtään pidä huonona ideana jatkossa tuollaisten leirien yhteydessä järkättävistä miiteistä vaikka siellä leirilläkin tuli juteltua erilaisten ihimisten kanssa (vaikkakin eniten sen oman ryhmän kanssa) Niin on mukavaa tutustua kun itse kerta tulee kauempaa ja omassa kaupungissa mitään suuren suurta miittiä tuskin voi järkätä. Ja samalla leirillä tutustu myös uuteen täällä päin asuvaan naamaan :)

Ai niin,kiitokset vaan kaikille =)

Täältä ilmoittautuu yks jengipetturi. Tuli tuo päivä vähän äkkiä, kun oon ollut päivistä vähän sekasin pitkän jalkasaikun takia. Muutenki liikkuminen vielä vähän heikkoa.

Mut ois kyllä kiva nähä porukkaa. Jos ruvettas suunnittelee uutta. Olitteko muuten jatkoilla missään?

kannatan, syömingit sopii aina mun kalenteriin! :D ja mielelläni näkisin tätä porukkaa täältäpäin. joku heittää päivämäärää kehiin, sit mietitään paikkaa? olis kiva.

Olen myös aina valmis syöminkeihin... ;) I guess it's a good thing...

Latest posts

Back
Ylös Bottom