Mimmimiitti Helsingissä la 13.1 klo 18.00 Memphis

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Mimmimiitti pidetään lauantaina 13.1 klo 18.00 Ravintola Memphiksessä.

Memphis Hesari
Kluuvikatu 8
00100 Helsinki
(09) 4332 6310

Päädyin tähän valintaan tsekattuani useamman ravintolan (Filmitähti, Chicos jne.) - eivät nykyisin suostu ottamaan 20 hengen porukoita ilman ennakkoruokatilausta!

Memphis on meille täydellinen valinta - ovat aivan Rautatieaseman vieressä, ruoka on kohtuuhintaista ja valikoimaa riittää. Tsekatkaa ruokalista täältä:
http://www.memphis.fi/menu.htm

Hellurei!

Loistava idea- mahtuukohan vielä mukaan? Onko siellä joitain muitakin tulossa, jotka eivät tunne ennestään ketään? :)

Toisaalta, ei väliä kun hauska tutustua uusiin ihmisiin...

(leirille en olisi tulossa) :)

Hellurei!

Loistava idea- mahtuukohan vielä mukaan? Onko siellä joitain muitakin tulossa, jotka eivät tunne ennestään ketään? :)

Toisaalta, ei väliä kun hauska tutustua uusiin ihmisiin...

(leirille en olisi tulossa) :)

Olin kyllä viime leirillä mutta en voi sanoa tuntevani ennestään ketään. Tulihan siellä juteltua ja mukavaa oli. Itse tykkään myös tutustua uusiin ihmisiin mutta välillä ujous ottaa vallan enkä saa helposti suutani auki.. Noh, jos olisin tällä kertaa hieman rohkeampi :)

kannattaa tulla vaikkei tunnekaan, en mäkään tunne ketään kunnolla, kerran vaa siel pikkujouluis näin ja sinnekki menin iha orpona :D

Vielä mahtuu hyvin. Pistin teidät molemmat (Emilyn ja Caitlyn) listalle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä mahtuu hyvin. Pistin teidät molemmat (Emilyn ja Caitlyn) listalle.

Kiitos paljon kun vielä mahtui mukaan, loistava juttu koko illallinen jne. Yksi juttu tuli vielä mieleen. Kun en ketään tunne ennestään, niin mistä tunnen meidän lössin? Onko pöytä varattu jollain nimellä vai seuraanko vaan iloisen puheensorinan ääntä... :D

Pöytä on varattu minun nimelläni, mutta varauksen yhteydessä on myös maininta "Pakkotoisto" eli sen perusteella tarjoilijoiden pitäisi osata neuvoa oikeaan pöytään. Memphis on aika avara ja uskon että näemme ovelle pöydästä ts. voidaan kuikuilla kun porukkaa tulee sisään.

:( Höh.. Nyt tää joutuukin perumaan osallistumisen syöminkeihin (toivottavasti ei tule vaan mitään propleemia varauksen suhteen), mutta onneksi sentään leirille kerkiän. No, onneksi siellä leirilläkin näkee mimmejä ja tutustuu uusiin ihmisiin. Toisen kerran sitten syömään.

Ihan ok Lateri. Varasin pöydän 20 hengelle ja otan aina vähän ylibuukkausta - vanha sääntö että vain 80% ilmoittautuneista tulee paikalle pitää aina paikkansa.

juu edelleen tulossa syömää ja kaikkee mut mietin vaa et kuinkahan kiire siinä tulee ku viideltä loppuu leiri ja kuudeks sit ehtis sinne,meinaa sattu et ei tullu juuri siitä hotellista mis toi Memphis on varattua huonetta vaan presidentistä,jos heittää kamat sinne ja jättää auton sinne,noh mut ootelkaa sit jos meil meinaa tulla kiire... Et ei kai nii hätä oo :)

Täältäkin tulee yksi kpl peruuntumisia jo tässä vaiheessa, eli joudunkin Buttis perumaan tuon iltamiitin omalta osaltani, en pääsekään tuolloin la syömään, harmi harmi harmi.

juu edelleen tulossa syömää ja kaikkee mut mietin vaa et kuinkahan kiire siinä tulee ku viideltä loppuu leiri ja kuudeks sit ehtis sinne,meinaa sattu et ei tullu juuri siitä hotellista mis toi Memphis on varattua huonetta vaan presidentistä,jos heittää kamat sinne ja jättää auton sinne,noh mut ootelkaa sit jos meil meinaa tulla kiire... Et ei kai nii hätä oo :)

Ite mietin ihan samaa että miten kerkeen ja saanko joltain kyydin:rolleyes:

Missä hotellissa majoitutte? Tuo Memphis on ihan Rautatieaseman vieressä, joten siihen on kävelymatka melkein kaikista keskustan hotelleista. Suosittelen auton jättämistä hotellin parkkiin jos ei ole kaukana - Memphiksen vierestä tuskin saa autolle paikkaa. Katu on revitty auki ja parkkipaikat kortilla. Elielin parkkihalliin mahtuu aina :)

Leiri päättyy viimeistään viideltä - nyt kun leiri on kaksipäiväinen niin en usko aikataulun venyvän - jää jotain jutskattavaa sitten seuraavallekin päivälle.

Pitäjänmäeltä ajelee keskustaan 15 minuuttia kun ei ole ruuhkaa. Kyllä sitä ehtii ihan hyvin messiin dinnerille - vaikka piipahtaisi hotellilla vähän pidemmänkin aikaa. Ekana paikalle tulevat voivat vetäistä limpparit ja vaikka alkusalaattia tms. Jos päästään sitten syömään pääruokaa seiskan jälkeen niin olisi varmasti hyvä - kaikilla on varmasti nälkä.

Minä olen liikenteessä Smartilla (2 paikkainen) joten 1 hlö mahtuu kyytiin. Kahtellaan sitten siellä treenileirillä kuka ehtii hypätä mun kyytiin (emäntänä pyrin olemaan ekana ravintolassa).

juu kattelin että ei ole pitkä matka mein hotellilta sinne Memphikseen ja tarkoitus ois just jättää se auto sinne mein hotellin parkkiin juuri sen parkkipaikka ongelman vuoksi.Eiköhän sitä ehdi,tulee vaan pohdittua kaikenlaista:rolleyes:

Niin, ja jos ei ole autolla, niin ei hätää. Salin vieressä on Valimon juna-asema, josta A-juna menee 11 min rautatieasemalle.

Tarkistan vielä, kun olen niin huono kadunnimissä: tuo Memphishän ei ole se Sokoksen alakerrassa oleva vaan se toinen :)?

Latest posts

Back
Ylös Bottom