Mimmimiitti 5.12. Tampereella!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

Halo

Moderaattori
Mode
Ikä
39
Hello rautaa rakastavat naiset!

Järkkäilen Faidra-Kaisan kanssa vuoden mahtavinta punttimimmimiittiä Tampereelle, päivä on lauantai 5.12. ja tarkempi aika ja paikka ovat vielä auki. Koko homma on suunnitteluvaiheessa vielä toistaiseksi, mutta tämä on "save-the-date"-ilmoitus.

Ajatuksena oli vetää iso kimppatreeni jollain Tampereen saleista. Kaisa on tuolloin juuri käynyt Poliquinin voimailuopeissa, joten meillä on tosi hyvä mahdollisuus oppia esim. isojen perusliikkeiden tekniikkaa (kyykky, penkki, mave, soudut yms). Kaisa tekee varmaan kiinnostuneille myös kehonkoostumusmittauksia. Kimppatreenin jälkeen voitaisiin esim. siirtyä jonnekin vuokrattaviin saunatiloihin, jossa voisi olla ruokailu joko tilattuna tai sitten nyyttärityyliin, kuten edellisessä mimmimiitissä Kaisan luona. Tulijat maksavat siis todennäköisesti jonkun osallistumismaksun, joka kattaa tilat, ohjelman ja mahdollisesti ruoat, mutta kustannukset koitetaan pitää matalana.

Varsinainen ohjelma koitetaan varmaankin pitää aika suppeana, sillä miitit ovat yleensä kuluneet paremmin kuin hyvin ihan sillä, että mimmit turisevat keskenään. Olisi sääli ympätä tällainen päivä liian täyteen tekemistä, kun kerrankin on hyvä mahdollisuus vaihtaa kuulumisia ja jauhaa body- ja muita juttuja ihan sydämensä kyllyydestä muiden samanhenkisten mimmien kanssa. Joku lyhyt vieraileva luennoitsija voisi olla kiva ja mielenkiintoinen keskustelunherättäjä.

Onko teillä punttimimmeillä ohjelmatoiveita, paikkaehdotuksia tai muita hyviä ideoita tähän miittiin? Tässä threadissa saa keskustella ihan vapaasti aiheesta, teille tätä tapaamista kuitenkin järkätään! :)

HUOM! Tämä miitti on KAIKILLE liikunnasta ja punttailusta innostuneille naishenkilöille; ikään, kokoon, ulkonäköön yms. katsomatta. Miittejä järkätessä saa aina yhteydenottoja ujoilta mimmeiltä, jotka eivät tiedä "uskaltavatko tulla sinne kisakireiden lihaskimppujen joukkoon"... Aina ne osallistujat on kuitenkin olleet ihan normaaleja, älyttömän mukavia ja fiksuja naisia, joiden kanssa juttu lentää vaikka ei aiemmin olisi koskaan tavattukaan. Miittiin voi ja kannattaa tulla, vaikkei tuntisikaan ketään - siellähän sitä vasta tutustuukin ihmisiin!

EDIT 24.11.

Miitin ohjelmasta on varmistunut seuraavaa: kimppatreeni Liikuntakeskus Sykkeellä, jonka jälkeen menemme syömään ravintola Sevillaan. Lue lisää miitin Facebook-sivuilta, ja ilmoittaudu miittiin ohjeiden mukaan! :)

Viimeksi muokattu:
Oih, meikän synttäripäivänä, olisko ehanaa saada halaus tommoiselta laumalta ehania punttimimmejä. Ei vais, uskaltautukaa mimmit rohkeesti vain, sama "ei uskalla kun siellä on isoja" ilmiö on ihan normimiiteissäkin. Ei pidä koskaan paikkaansa, ihan tavallista urheilevaa porukkaa ovat mimmitkin.

Mä olisin ehdottomasti tullut, mutta harmikseni olen silloin juuri Kalifornian lämmössä;)

Ens kerralla ehkä jos sattuis parempaan aikaan:)

Bakersin sauna on osoittautunut kivaksi paikaksi, voisi toimia ellei mimmejä ole ihan älytön määrä? Hinta on ookoo (muistaakseni noin 15 egee per pää), sijainti mitä loistavin ja paikka on ihan tyylikäs. Tosin sinne ei saa viedä omia juomia ja ruokia, mutta se taitaa olla aika pieni ongelma... :thumbs:

http://www.ravintolabakers.com/fi/sauna/

Vää, samana päivänä yks tapahtuma, jonka järkkäilyissä oon mukana. Voihan pannukakku, sanon. Tosin voi olla, että pääsen tuolloin Helsinkiin. En tiedä. Jos tapahtuma alkaa vaikka neljältä, voisin ehtiäkin, hmm. Katsotaan.

Kiinnostaa potenssiin n, mutta oon tietenkin luvannut olla muualla tona päivänä :\ Hurjan epäreilua!

Mulla on sopivasti vapaa viikonloppu, mutta satavarmaksi en vanno vielä mitään. Kiinnostaa kyllä kovin.

Minä tulen kyllä! Kiva kun järkkäätte :)

ÄÄ! Pakko päästä taas! :D Joko ollaan Riina menossa? :D

E: Ai niin se olikin Hesassa. No pittää ehkä harkita vähän pidempään.

Tosi kiva ois kyllä lähtä, mutta vielä en uskalla varmasti sanoa. Helsinkiin on kyllä varmaan paras mennä junalla, tietty jos saatais vaikka pari mimmiä kyytiin, niin jäis bensakulut pienemmäksi ja ois useampi kuski. Eli jos joku ois Kuopiosta halukas lähtemään, niin mun kyytissä saattais päästä!

Tosi kiva ois kyllä lähtä, mutta vielä en uskalla varmasti sanoa. Helsinkiin on kyllä varmaan paras mennä junalla, tietty jos saatais vaikka pari mimmiä kyytiin, niin jäis bensakulut pienemmäksi ja ois useampi kuski. Eli jos joku ois Kuopiosta halukas lähtemään, niin mun kyytissä saattais päästä!

No niin nyt kaikki Kuopiolaiset ja siitä läheltä olevat messiin :D Kerätään auto täyteen nii tullee etullista ;)

Vitsi, tää kävis melkeen yksiin.. oisin joka tapauksessa viimestään maanantaina 30.päivä tulos Helsinkiin, niin miks ei sit vähä aiemmin?! Katsellaan, suunnitellaan.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom