Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ex-Tavis

Suursankari
VIP
Ikä
40
Tervehdys kaikille!

Ajatus mimmimiitin järjestämisestä Turussa syntyi Mistraalin loistavasta ideasta toisessa ketjussa. Päätin aloittaa aiheesta uuden ketjun, jotta tälle saadaan tarpeeksi näkyvyyttä ja mahdollisimman paljon osanottajia. ;)

Ehdotuksia nyt vain kehiin ja miettimään koska miitataan ja mitä tehdään. Keilailua, treenailua, kahvittelua, ravintolaillallista vai illanviettoa jossakin?

Päähäni pälkähti juuri myös Faidran luona järjestetyn mimmimiitistä se, että sattuisiko joltakin löytymään jonkinlaista videota- kuten Ms. Olympia kisoista? Itse en ole sitä nähnyt, joten sellanen olisi sopiva päästä toisten siivillä näkemään.:D

Ajankohdan suhteen olen mieltä että miitin voisi pitää vaikka tammikuun alussa. Joulukuussa monilla varmaan on kaikenmaailman pikkujoulut joka viikonlopulle, joten tässä voisi olla yli kuukausi aikaa pistää kivat miitit pystyyn! :rock:

Jeez!!!! Kuulostaa hyvältä. Ite en oo vielä pakkismiiteillä uskaltautunu käymään, mutta mimmimiitille voisin uskaltautuakkin, joten Im in!

Tosiaan tammikuu vois olla ajotuksena jouluhässäköitä parempi!
Mulle käy ihan mikä vaan systeemi, on se sitten mitä vaan. Ois vaan niin kiva päästä tutustumaan muihinkin.

Totta maar miitti myös vain mimmeille:)
Ehdotan ihan vaatimatonta kahvila/ravintolakäyntiä, jossa olisi aikaa jutella ja tutustua toisiin. Ei kynnys nouse niin korkeaksi.

Kimppajumppat tms ovat varsin kivoja myös, mutta siinä ei välttämättä ehdi niin hyvin jutustella, ellei ole MM-tason höpöttäjä niin kuin minä:D

Ehdotan jotain rauhallista iltaa tammikuulta, vaikka to/pe 11./12.01.

Minimarin ehdotus käy mulle, päivällä ei oo väliä jos vaan noin niinku syömään mentäis. Noikin päivät on ihan ok. Olisko se aika jotain 16, 17, 18 vai millasta?
Järkevintä kai on tarttuu kiinno johonkin ehdotukseen et olis joku kiintopiste. Kun on näin kauan aikaa niin sen varmaan voi jokanen halukas sit järjestää niin et pääsee.

Olisin mielelläni ollut mukana mutta tuo 12pvä viikonloppu menee treeniviikonloppuna Hesassa 13-14pvä , joten ehkä sitten seuraavaan miittiin mukaan :D

Meikäläinen on myöskin Hesassa jo pe 12. päivä, eikä sitä menoa voi peruuttaa. Torstai kyllä sopii. Kellonajasta sen verran, että pääsen viikolla vasta kuudesta eteenpäin töiden takia. Kiva olis olla mukana, joten kaipa tässä yhteinen päivä ja kellonaika järjestyy!

Jep, mukana ollaan! Kaipa sitä päivääkin vois vielä kattella, kun itellä ei tammikuun aikatauluista pahemmin oo vielä tietoa. :)

Hieno juttu että jo tässä vaiheessa näyttää olevan innostusta!:)

Tuo torstai 11.1 taitaisi siis näillä näkymin sopia useimmille?Eihän ajankohta välttämättä viikonloppuna tarvitse olla, jos kerran kyse on pelkästään ravintolasta tai kahvittelusta. Alustavasti voitas vaikka mun puolesta tähdätä tuohon.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
to.11.1 sopii mulle ja voihan se ihan hyvin olla vast 18 jälkeen, tärkeetähän kuitenkin ois et mahdollisimman moni pääsee, joten ehdotelkaa...
Sit ku päivä on lukossa niin sit on helpompi keksii et mitä tehään ja misä :)

Kivaa kun innostusta näyttää olevan!

Kuten kirjoitin tuohon edelliseen ketjuun, toivottavasti voin silti osallistua miittiin ns viikonlopputurkulaisena, ja tulen mielelläni mukaan sitten seuraavaan miittiin, jos osuu viikonlopulle, olisi kiva tutustu samanhenkisiin tyyppeihin myös Turussa - eli innostusta löytyy kyllä :hyper: !!

Kuten kirjoitin tuohon edelliseen ketjuun, toivottavasti voin silti osallistua miittiin ns viikonlopputurkulaisena, ja tulen mielelläni mukaan sitten seuraavaan miittiin, jos osuu viikonlopulle, olisi kiva tutustu samanhenkisiin tyyppeihin myös Turussa - eli innostusta löytyy kyllä :hyper: !!

Tottahan toki voit eli tervetuloa vaan mukaan!

Kaikki ovat varmaan samaa mieltä kanssani, kun sanon, että kaikki saa osallistua kunhan "punttiMIMMIKSI" voivat itsensä lukea :lol2:!

Jippii, minä myös olen mukana! Tuo 11.1. sopii myös minun kalenteriin ja melkeinpä ihan mihin kellonaikaan vaan. Tosin olemme juuri edellisenä aamuna tulleet kaukomailta takaisin Suomeen, joten pelkkä hereillä olo voi tehdä tiukkaa, mutta miittiähän ei jätetä väliin, jos sellainen kerta pystyyn polkaistaan ;)

Minulle sopii, mitkä tahansa arkipäivät tammikuun ensimmäisen viikon jälkeen, kunhan miitti on illemmalla. Viikonloppunakin onnistuu, kunhan lyödään päivälukkoon ajoissa, ettei tule muuta menoa esteeksi.

Olisi kiva tutustua Turkulaisiin mimmeihin! Pahus vaan tuo 13. pv menee ainakin leirillä ja torstai-illat koulussa... itselle kävisi loistavasti tuosta esim viikko eteenpäin, eli 19.-21.1. viikonloppu ja sitten ajalla ei väliä. Ei haittaisi muidenkaan mimmien treenileirit menoa!

Ainakin mulle kyllä näillä näkymin käy myös tuo pe 19.1.

Harmi vaan kun tuohon on vielä niin paljon aikaa, mutta kivaa kannattaakin odottaa. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom